Tai “Ford EcoBoost” 2.0 benzininis variklis su turbina, pasiekiantis 203 AG galią ir 2.0 “Duratorq TDCi” 163 AG turbodyzelis. “Ford PowerShift” dvigubos sankabos transmisija standartiškai derinama su “EcoBoost” motoru, tačiau ją taip pat galima rinktis ir su turbodyzeliniu varikliu.
Išskirtinė išorė
“Ford” dizainerių komanda ėmėsi aiškiai matomų pakeitimų, kad abu nauji modeliai taptų labiau individualūs. Pirmos kartos S-MAX rinkoje vertinamas kaip sportiškas, aukštos kokybės universalus vienatūris, kurio vairavimo malonumas neaukojamas vardan patogumo. Naujasis modelis taip pat tęsia šią tradiciją. Nauji išorės dizaino elementai, įskaitant išlenktą variklio dangtį, naują žemesnį priekinį buferį su išraiškingomis LED dienos lempomis, dar labiau sustiprina atletišką Ford vienatūrio išvaizdą.
Žvelgiant iš šono, S-MAX, kurio šoninės viršutinės linijos papuoštos chromo apdaila, išlieka lengvai atpažįstamas. Galinė S-MAX dalis taip pat atnaujinta: bagažinės dangtis įgavo dinamiškesnes formas, galinis buferis yra daug žemesnis, o nauji LED žibintai dailai įkomponuoti į galinius sparnus.
Galaxy taip pat turi atnaujintą priekinę dalį: naujo dizaino variklio dangtį, chromo intarpais padailintas trapecijos formos groteles bei naujo dizaino rūko žibintus. Ghia bei Titanium modeliai turi daugiau chromo apdailos detalių. Stogo liniją paryškina naujos integruotos išilginės sijos, o galinėje dalyje sumontuoti įspūdingi LED žibintai bei pažemintas buferis. Ghia ir Titanium versijos turi chromuotas durelių rankenėles bei šonines apdailas.
Naujų variklių era
Naujieji S-MAX ir Galaxy yra pirmieji Ford modeliai, komplektuojami su nauju 2.0 “EcoBoost SCTi” varikliu, kuris pradeda naują šio gamintojo benzininių variklių erą. Aliuminio konstrukcijos motoras turi naujausios kartos aukšto slėgio tiesioginio įpurškimo sistemą, mažos inercijos turbokompresorių ir abiejų skirstymo velenų nepriklausomo fazių keitimo sistemą. 2.0 SCTi variklis pasiekia 203 AG galingumą esant 5500 aps./min. ir pasiekia 300 Nm sukimo momentą. Su šiuo motoru S-MAX iki 100 km/h įsibėgėja per 8,5 sekundės (Galaxy – per 8,8 s) ir pasiekia maksimalų 221 km/h greitį (Galaxy – 217 km/h).
“Ford” inžinierių naujovių dėka vidutinės degalų sąnaudos – tik 8,1 l/100 km. Stipriai patobulintas ir atnaujintų modelių dyzelinis variklis. 2.0 “Duratorq TDCi” variklių šeima dabar atitinka “Euro 5” reikalavimus, be to, pirmą kartą galima rinktis vieną iš trijų skirtingo galingumo variantų: 115, 140 ar 163 AG. Vidutinės dyzelino sąnaudos tėra 5,7 l/100 km. Varikliai derinami su šešių pavarų mechaninėmis greičių dėžėmis arba su “Ford PowerShift” dvigubos sankabos transmisija. Kaip standartinė įranga, ši transmisija derinama su naujuoju “EcoBoost SCTi” varikliu, tačiau ją taip pat galima užsisakyti ir su 140 bei 163 AG “Duratorq TDCi” varikliais.
Efektyvi ir sklandžiai persijungianti „Ford PowerShift“ dvigubos sankabos transmisija puikiai tinka benzininiam ir dyzeliniam varikliui. Kaip standartinė įranga, ši transmisija derinama su naujuoju „EcoBoost SCTi“ varikliu, tačiau ją taip pat galima užsisakyti ir su 140 bei 163 AG galingumo „Duratorq TDCi“ varikliu.
Naujieji modeliai pristato ir novatoriškas saugumo ir patogumo savybes, įskaitant nematomos zonos informacinę sistemą („Blind Spot Information System“ (BLIS®) bei naują elektrinę galinių durų užrakinimo vaikų apsaugai sistemą.
Naujuosius Ford S-MAX ir Galaxy jau galima užsisakyti ir Lietuvoje. Ford S-MAX kaina – nuo 85 tūkst. Lt, o Ford Galaxy – nuo 96 tūkst. Lt.
Išvada:
Ford S-MAX – neabejotinai gražiausias vienatūris pasaulyje. Be to, jis gerai važiuoja ir yra suprantamai valdomas. Atrodytų, kas čia tokio… Tačiau tikrai ne visi minivenai pasižymi geru valdomumu. Galaxy patiks santūresniems, daugiau erdvės ir komforto reikalaujantiems pirkėjams. To dar niekada nebuvo! Pati geriausia naujiena – stebuklinga automatinė dviejų sankabų greičių dėžė “Ford PowerShift”, kuri papildomai nieko nekainuoja!