Kemperiai yra populiarūs, kurie mėgsta poilsį gamtoje. Tai tinka Mercedes Marco Polo !
Pakeliamas stogas dabar valdomas elektra. Po stogu yra net dvi gulimos vietos.
Paklausa gimdo pasiūlą. Pirkti ar nuomotis kemperį šiais laikais ne problema - tik pinigų turėk. Bet dažniausiai, tai komercinis automobilis, kuris yra gremėzdiškas, sunkiai valdomas, o dar ir vairuotojo teisių reikia atitinkamos kategorijos.
O kemperiai ant minivenų bazės, kaip Mercedes Viano, nėra tokie talpūs, bet pinai gali atitikti poilsiautojo lūkesčius.
Populiariausias automobilio variklis, tai trijų litrų V6 - jis galingiausias iš dyzelinių variklių. Išvysto 224 AG - tai yra 20AG daugiau nei ankstesnis.
Kas naujesnio?
Kemperio Marco Polo bazė yra panaudota nuo prailginto Mercedes-Benz Viano. Varikliai visi tie patys, kaip standartiniame Viano .
Automobilio viduje labiausiai pastebimas pasikeitimas, tai daugiafunkcinis vairas nuo sedano C-klasės. Benzininis variklis V6 (3,5l, 258 AG) leidžiamas nuo 2008m. Dyzeliniai varikliai 2,2l (136 ir 163AG) ir 3l V6 (224AG). Greičių dėžė V6 varikliui — 5-bėgių automatas.
Atnaujintame automobilyje yra, kai kurie pakabos patobulinimai, ką Viano Marco Polo padaro dar komfortiškesniu vairuojant. Taip pat miniveno galą galima nuleisti 50mm žemyn, tai palengvina bagažo pakrovimą.
Pasikeitė dizainas abiejų bamperių, kapoto ir priekinių sparnų. Šis modelis turi išskirtinę garso izoliaciją, susikalbėti galima beveik pašnibždomis , nes pakabos ir padangų garsas praktiškai nepatenka į saloną.
Mieste važiuojantį Marco Polo sunku atskirti nuo prailginto Viano. Marco Polo tik stogas aukštesnis 85 mm. Pakėlus stogą (elektrinis valdymas) po vienatūrį galima vaikščioti ir nepasilenkus.
Sustojus priekines sėdynes galima apsukti 180 laipsnių , prie stalo bus galima užkąsti ir pakalbėti su bičiuliais.
Patogi apatinė miegamoji dalis, paskaičiuota dviem žmonėms, taip pat du keleiviai gali atsigulti ir viršuje po stogu.
Buities įrangą sukurė ir pagamino Mercedes-Benz dukterinė (nuo 2001m.) įmonė Westfalia Van Conversion GmbH. Pagaminama tokių automobilių nedaug, apie tūkstantį per metus, todėl kiekvienas automobilis renkamas pagal kiekvieno kliento atskirus pageidavimus. O pasirinkimas tikrai didelis, nuo sėdimų vietų skaičiaus,salono spalvos iki virtuvės komplektacijos ir t.t. Visi kaprizai už jūsų pinigėlius .
Toks kemperis tinka tikriems keliautojų gurmanams. Jo bazinė kaina 230 tūkst. litų ir žinoma toliau kinta nuo komplektacijos.
Šaltinis: АВТОМИР