Švedijos teismas, sprendžiantis rinkos klausimus, paskelbė, kad bendrovė „Volvo Cars" pažeidė reklamos įstatymą. Švedijos žiniasklaida praneša, kad teisėjai nusprendė, jog reklaminis šūkis „Saugiausias pasaulyje automobilis" neturi pagrindo ir negali būti naudojamas pristatant naują visureigį „Volvo XC 60". Gamintojas nesugebėjo pateikti įrodymų, jog šis modelis iš tikro yra saugiausias. Teismo sprendime rašoma, kad toks teiginys - per daug abstraktus ir niekuo neparemtas. Dabar „Volvo" teks keisti 2009 m. pradėtos reklaminės kampanijos devizą.
Įdomu tai, kad „Volvo" į teismą padavė japonų automobilių gamintojas „Toyota", šiam procesui išleidusi 140 000 JAV dolerių. Matyt, po rekordinio atšaukimo japonai nusprendė pradėti kenkti kitiems gamintojams.
autoreviu.lt