Normalus, ilgaamziai dyzeliniai varikliai nera labai galingi. Tokios pacios kubaturos kaip ir benzininio pranasumas tik kuro sanaudos. To pacio VW 1.6 senas bet gana ilgaamzis dyzelinis motoras buvo jei neklystu 40kW. Ir jis tiko nebent Golfui. Labiausiai vykes 1.9 dyzelis turejo 66 KW. I visokias Mazdas 323 ar Opel Kadetus dedavo 1,7 dyzelius, nes mazesni buvo visai dochli, nors benzininiu 1.2 ir 1.3 motoru jom pilnai pakakdavo.
Jei dabartinius "istobulintus" dyzelius lyginam su benzininiais - taip. Is pirmo zvilgsnio jie lygtai turi jegos-sanaudu pranasuma. Bet ilgesniu eksploatavimo laikotarpiu tai paprastai islenda per gerkle. Visi motoristu servisai uzgrusti visokiais TDI ir kitais turbininiais "stebuklais". Net pats VW skubiai nuimineja nuo gamybos savo 1.4 TSI 170 ir 140 AG "stebuklus", nes po 30-50 t. ridos visi jie pradeda atsidurti ant chirurgo stalo kapitaliniam remontui. O jug Metu motoro titula buvo gaves ! Ir tai dar tik pradzia, siuo metu pas mus dar visi vazineja su senesniu kartu dyzeliais, kurie nebuvo taip isforsuoti. Kas bus kai po penkiu metu siandieniniai naujos kartos "modernus" dyzeliai ateis iki Lietuvos...?


Todel, mano nuomone, jei jau pirkti dyzeli, tuo labiau turbinini, tai tik nauja. Pavazineti max 5 metus ir mesti ji lauk. Kaip ir elgiasi vokieciai ir visi kiti nekvaili zmones. O jei nesugebam ipirkti, nesvaikim apie menama ekonomija ir tyliai toliau vazinekim dumijanciais TD .