Naujasis „Peugeot 1007“ tęsia mažų automobilių evoliuciją į nedidelius vienatūrius. Nors 1007 stovėjimo aikštelėje užima mažiau vietos už 206 modelį, tačiau yra pastebimai aukštesnis, o nustumiamos šoninės durys suteikia panašumo į septynvietį vienatūrį „Peugeot 807“.
„Peugeot 1007“ prisijungė prie neįprastų mažų automobilių kompanijos, kurią sudaro „Opel Meriva“, „Fiat Idea“ bei Renault Modus“. Vis dėlto nuo savo varžovų 1007 skiriasi tuo, kad turi neįprastas dideles į šoną nustumiamas dureles. Šis automobilis puikiai iliustruoja PSA platformų strategiją, leidžiančią sukurti skirtingus modelius naudojant tuos pačius variklius, pavarų dėžes ir pakabų komponentus. Iš tiesų nuotaikingasis 1007 yra artimas „Citroen C3“ „giminaitis“.
„Peugeot 1007“ gabaritai nedaug skiriasi nuo tradicinio mažo automobilio, todėl jokių būdu negalima reikalauti, kad jis pasižymėtų tikram vienatūriui būdingomis savybėmis, pavyzdžiui, išimamomis ar į grindis įleidžiamomis sėdynėmis. „Peugeot 1007 turi keturias atskiras sėdynes, o gale įsitaisę keleiviai, esant reikalui, gali nustumti sėdynes atgal ir taip gauti daugiau erdvės kojoms.
Elektra valdomas slankiojančias „Peugeot 1007“ duris galima atidaryti trejopai: salone įtaisytu mygtuku, išorine rankena arba distancinio valdymo pulteliu. Be to, šio modelio durys turi specialią apsaugą, kad neprivertų pirštų. Net ir pilnai atidarius duris jos neišsikiša už automobilio gabaritų, taigi į „Peugeot 1007“ įlipti ir išlipti patogu net ir ankštose stovėjimo aikštelėse. Automobilio stogas yra šiek tiek žemėjantis, o galinės sėdynės truputėlį pakeltos, tačiau didelė erdvė galvai maloniai nustebins didžiąją dalį „Peugeot 1007“ keleivių.
Nors 1007 ir negali pasigirti labai erdvia bagažine, bet, esant reikalui, galines sėdynes galima pastumti ir nulenkti į priekį. Salone yra daug vietos įvairioms smulkmenoms susidėti: po priekinėmis sėdynėmis ir šalia jų, centrinėje konsolėje ar šalia galinių sėdynių esančiose dėžutėse.
Jei „Smart ForTwo“ kūrėjai pasiūlė galimybę keisti išorinius automobilio panelius, tai „Peugeot 1007“ turi keičiamą interjerą. Kiekvienas „Peugeot 1007“ pirkėjas gauna du apdailos komponentų rinkinius ir, gamintojo teigimu, per 15 minučių gali pasikeisti interjero spalvą. Į apdailos rinkinį įtraukti sėdynių vidinės dalies apvalkalai, šoniniai paneliai, ventiliacijos angų apvadai bei ant priekinio panelio dedami veliūriniai kilimėliai. Išviso siūloma 12 skirtingų apdailos komplektų.
„Peugeot 1007“ interjeras sukuria kokybės įspūdį. Sportiškesnė „Peugeot 1007 RC“ versija turi juodus priekinių žibintų apvadus, aerodinaminį spoilerį ir savitą eksterjero bei interjero apdailą, kurioje vyrauja aliuminio ir chromo akcentai.
Iš esmės „Peugeot 1007“ yra šeimyninis modelis, tuo tarpu jaunimui skirtas kartu su „Toyota“ ir „Citroen gaminamas mažas miesto automobilis 107.
Kaip ir kiti nauji „Peugeot“ modeliai, 1007 turi turtingą saugumo įrangą – 7 oro pagalves, „Isofix“ vaikiškos sėdynės montavimo sistemą bei įspėjamąjį signalą, kuris suveikia ant galinės sėdynės įsitaisiusiems vaikams atsisegus saugos diržus.
Į „Peugeot 1007“ montuojami kituose PSA modeliuose sutinkami varikliai. Pirkėjai galės rinktis penkių laipsnių mechaninę arba „2 Tronic“ automatizuotą mechaninę (AMT) pavarų dėžę.
Apibendrinant būtų galima pastebėti, kad labiausiai išskirtinės „Peugeot 1007“ savybės yra žaisminga išvaizda ir nustumiamos šoninės durelės, kurios labai praverčia perpildytose stovėjimo aikštelėse.
Debiutas: 2005 m. vasara-ruduo
Segmentas: maži vienatūriai automobiliai
Konkurentai: „Renault Modus“, „Fiat Idea“, „Opel Meriva“
Varikliai: benzininiai: 1,4 ltr. (75 AG), 1,6 ltr. (110 AG), 1,6 ltr. (140 AG);
turbodyzelinis: 1,4 ltr. (70 AG)
Išmatavimai: ilgis 373 cm, plotis 169 cm, aukštis 161 cm; bazė 232 cm
Svoris: 1,216 kg
http://www.turboimagehost.com/p/5891382/p10071.jpg.html
http://www.turboimagehost.com/p/5891384/p10072.jpg.html