Robertas » 10 Rgp 2011, 18:57
Čia radau vieną komentarą:
1. Variklis bus 1.7 CDI (91 BHP)su mechanine pavarų dėže. Ar tai tas pats variklis montuotas į A klasę? Kiek realiai jis yra problematiškas? Dar radau kad tuo pačiu metu ėjo du 1.7 CDI motorai, minėtasis, ir kitas su 75 BHP ? Kokie skirtumai ir kuris pranašesnis?
om668 buvo tokie:
668.940, 75ag / 3'600 rpm, 160Nm / 1'500-2'400 rpm - a160 cdi nuo 2001/02 ir vaneo 1.7 cdi,
668.940, 90ag / 4'200 rpm, 180Nm / 1'600-3'200 rpm - a170 cdi iki 2001/03 ir vaneo cdi,
668.941, 60ag / 3'600 rpm, 160Nm / 1'500-2'400 rpm - a160 cdi iki 2001/02,
668.942, 95ag / 4'200 rpm, 180Nm / 1'600-3'200 rpm - a170 cdi nuo 2001/02.
variklis kaip variklis, kazko ypatingo jame nera. kai ir visuose common-rail'uose purkstukai, siurbliai bla bla bla. nepasizymi isskirtinu kaprizingumu, tik tiek, kad klase daro savo ir su triuksmo izoliacija nepersistengta.
faithless rašė:
2. Važiuoklė. Ar yra kažkokios įgimtos ligos. Iš pažiūros automobilis yra žemas, varomas priekiniais ratais, ar tai nesukels jam problemų važiuojant Lietuvos keliais, ir šiek tiek žvyrkeliais?
pakaba, svelniai tariant, nesudetinga, bijoti nelabai yra ko. teko girdeti, kad gale yra juokingu sprendimu, pvz. traukeles is plastiko, bet remontines jau metalines, o kainuoja nebrangiai.
labiau demesi atkreipciau i tokius dalykus kaip generatoriu, kuris pakabintas labai zemai ir neapsaugotas, todel genda dazniau, negu noretusi, ir i vairo stiprintuva (jis elektrinis). apie situos du mazgus teko prisiklausyti neguodzianciu pasakojimu. vazinejant tik gerais keliais ir ne tokiame kaip musu klimate ko gero viskas butu ok, bet cia lietuva ir automobiliams musu kraste nelengva.
jei galvoji apie a.c.s. robotizuota deze, tai siulyciau gerai pagalvoti - mane jos darbas erzina (ji paprasciausiai pavojinga imho), o ir patikimumas ne pats geriausias. automatas butu geras, bet blogai tai, kad remontininkai nemegsta skaityti manualu ir tvarko pagal technologija "sueis ir taip", del ko automatines dezes nepagristai garseja kaip nepatikimos.
siaip yra tokia problema, kad apie modeli prikurta kvailu legendu, pvz. kad keiciant priekiniu zibintu lemputes reikia nuimti bamperi. siaip tai uztektu pasiimti manuala ir jame suzinoti, kad rato arkoje yra tam reikalui uzdengiama skyle. tas pats su darbais variklio skyriuje - nors dauguma garaziniu galetu lazintis is bambalio "ukininku tirstojo", varikli iskelti reikia toli grazu ne visada.
anyway, faktas, kad servisuose modelis nera megiamas.
faithless rašė:
3. Gal kam teko eksploatuoti tokį, kaip pati vairuotojo darbo vieta, keleivių sedimosios vietos. Ar tai apskritai labai panašus automobilis į A klasę su visomis jo ligomis (turiu omenyje, kai kam, trukdantis priekinis statramstis, prastas priėjimas prie variklio ir panašiai) ?
perzvelges vaneo interjero foto nematau priezasciu del ko jame reiketu jaustis kazkaip kitaip negu a-klaseje. statramscio didele problema neivardinciau, lyginant su toyotos matrixu ir avensis verso smulkmena. bet sedejimas "arti stiklo" tikrai is pradziu nejaukus. na ok, cia virs galvos daugiau vietos, kaip kokiame caddy arba kangoo - net nesakyciau, kad prie to reikia priprasti, nes labai jau neesmine detale vairuojant.