VW Sharan 2000 - 2008m. 1.9 TDI

PaveikslėlisSharan, Touran, Caddy, Routan, T4, T5

VW Sharan 2000 - 2008m. 1.9 TDI

Standartinė Robertas » 15 Gru 2009, 18:12

2000 metais Sharan buvo ženkliai atnaujintas. Automobilis įgavo naują priekinę dalį, kuri yra tipiška Volkswagen modeliams, bei naują prietaisų skydelį. Automobilio ratų bazė pailgėjo 6 mm. Viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o po kapotu slepiasi nauji varikliai. Varikliai visada pasižymėjo vokišku patikimumu ir kokybe. Populiariausi, kaip ir tikėtasi tapo dyzeliniai varikliai 1.9 TDI .

Paveikslėlis

Vairtotojo atsiliepimas:

Bendras automobilio aprašas
Vairuotojo komentaras:
Musu automobilis buvo pirktas naujas 2001 metais. automobilio dydis pats tas - jis nėra per didelis mieste ir pakankamai didelis viduje. Salono apdaila net ir po šiai dienai visai šiuolaikiška, gal kiek silpnoki audiniai. Man patinka, kad gali miegoti viduje jeigu nori. Silpna priekine pakaba. Be to - prie 120000km teko pakeisti spyruokles abi priekines, nes sulūžo, atraminius guolius ir amortizatorius.Šiaip įspudis toks, kad nepraskaičiuota priekyje kažkas, duobes labai atsiliepia į vairą, žodžiu per duobes važiuoti "skaudu". Pats valdymas, kaip vienatūriui sakyčiau sportiškas, arti lengvosios mašinos. Pas mus yra automatas su galimybe keisti pavaras +/- tai nevengiu pasinaudoti.

Variklis
1.9 TDI su 115 ag standarte - tačiau yra įdėtas originalus (kur neprapuola garantija) abt chipas, tai yra 140ag ir 340Nm. Be šito patobulinimo butu liūdna, nes tikrai lėtai važiuoja. Kuro ima sakyčiau tokio dydžio masinai ir dar automatinei dežei nedaug - jeigu pašyla variklis mieste, tai žemiau 10l. užmiestyje jeigu taupiai važiuosi gali ir tarp 5-6 litru imti, o jeigu su vėjeliu 7-8. yra kažkoks nesutapimas greičių dėžėje ir variklyje - kylant i kalną jeigu per mažai apsuku, variklis tempia greičiu dėžė neperjungia ir kažkas pradeda drebėti.
Paveikslėlis
Automobilio eksploatacijos kaštai, kainos nuvertėjimas
Kadangi remontuodavome tik oficialiam Volkswagen servise kastai aukšti priežiūros. Tačiau lyginant su kokiu renault espace manau pigiau, o šiaip yra praktiškas vienatūris Sharan, visada reikalinga publikai, todėl ir nuvertėjimas jos lėtas. tiesa gal per krize kitaip :)

Idealus automobilis šeimai

„VW Sharan“ labai tinka kelionėms su šeima – jame gali įsitaisyti 7 žmonės, tiesa, jei yra papildomos galinės sėdynės. Tarp priekinių sėdynių yra siauras praėjimas, o galinių sėdynių (jos visuose „Sharan“ automobiliuose yra nuimamos) padėtį galima keisti – pritraukti ar atitolinti nuo priekinių sėdynių. Didžiulės sėdynių transformavimo galimybės: jas galima apsukti 180? kampu, sulankstyti ir suformuoti staliuką ir t. t. Trečioji sėdynių eilė sumontuota gana aukštai, todėl jose geriausia sėdėti vaikams, mat vietos virš galvos nėra daug.
Paveikslėlis
Ant stogo, sumontavus bagažinę, galima susikrauti turistinę mantą. Automobilis erdvus, bet automobilių stovėjimo aikštelėje jis užima tiek pat vietos, kiek ir vidutinės klasės automobilis.
Paveikslėlis
Į „VW Sharan“ montuojama mechaninė arba automatinė pavarų dėžė. Galingesnėse versijose gali būti visų 4 ratų pavara („Syncro“) su viskozine mova, įjungiančia galinius ratus, kai tik praslysta priekiniai. Tačiau šis automobilis netinka bekelei; jis skirtas slidiems asfaltuotiems keliams. Svarbiausia, ką turėtų žinoti tokio modelio savininkas, – privalomos vienodos padangos ant visų 4 ratų, nes dėl skirtingų kampinių greičių viskozinė mova nuolat perkais ir galiausiai suges.

Patarimai perkančiajam
pirkti is Vokietijos arba Lietuvos kur pirkta originaliam servise ir su gera priežiūra.




Paveikslėlis

Modifikacijos:
Sharan 1.8 T
Sharan 1.9 TDI
Sharan 1.9 TDI (115)
Sharan 1.9 TDI (130)
Sharan 1.9 TDI 4 Motion
Sharan 2.0
Sharan 2.8 V6
Sharan 2.8 V6 4 Motion
Sharan 2.8 V6 Auto
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3114
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Sharan 2000-2008m.

Standartinė Robertas » 06 Sau 2010, 18:04

Čia straipsniukas apie Sharan nuo 2000 m. :

Volkswagen Sharan" - vienas presitižiškiausių autobusiukų antrinėje rinkoje. Tiesa, pagal patikimumą ir eksploatacines išlaidas jis kiek nusileidžia panašiems automobiliams. Pirkti vertėtų po 2000 m pagamintą mašiną. Jų malonesnis salonas, geresnė kompletacija ir kyla mažiau techninių problemų.

Autobusiukas „Volkswagen Sharan" publikai buvo pristatytas 1995 metais. Kartu su lokiškuoju automobiliu tuo pat metu rinkai buvo pristatytos dar dvi panašios mašinos: pirmosios kartos „Ford Galaxy" ir „Seat Alhambra". Mašinos beveik vienodos ir vidumi, ir išore. Juk šiuos automobilius ne tik kartu kūrė VW ir „Ford" specialistai, bet jie buvo gaminami vienoje gamykloje.Todėl juos vadina trinukais.

2000 m. VW modelis buvo stipriai modernizuotas. Buvo pakeista ir išorė, ir vidus, pridėta komplektacijos.

Prieš perkant „Sharan" rekomenduojame patikrinti kondicionieriaus darbą. Šiandien vyresniuose kaip 5-7 metai automobiliuose jis dažnai kelia problemų. Dažniausiai tenka keisti kondicionieriaus vamzdelius einančius link galinių sėdynių. Jei tam nėra pinigų, vamzdelius galima užkalti. Kartais tenka keisti ir kondicionieriaus radiatorių, o šis „malonumas" nėra pigus.

Rinkoje galima rasti ir greitus „Volkswagen Sharan", turinčius 204 AG variklius, ir ramius autobusiukus, kurių varikliai „teišspaudžia" 90 AG. Tiesa, pastarasis variklis - 1,9 l dyzelinis ir turi ne vieną modifikaciją. Tai gali būti ir 90, ir 110 ir 116 AG agregatas. Dažniausiai antrinėje rinkoje sutinkamas kukliausias dyzelinis variantas, bet jo nereikia iškart atsisakyti. Visų pirma apsispręskite, kokiu tikslu perkate „Volkswagen Sharan". Tam, kad dalyvautumėt gatvės lenktynėse? Abejotina. Tad jei susitaikysite su lėtu greitėjimu ir maksimaliu 160 km greičių, galite galvoti apie 90 AG „Volkswagen Sharan". Galite, bet vertėtų paieškoti mašinos su galingesniu varikliu, turinčiu 110 arba 116 AG. Po 2000 metų dyzeliniai varikliai gavo siurblį-purkštukus, todėl pilti galima tik kokybiškus degalus. Nors purkštukai genda retai, jie nėra pigiausia detalė. Dar dyzeliniame „Volkswagen Sharan" gali sugesti oro sąnaudų matuoklis. Naujas kainuoja nepigiai, tad vairuotojai dažnai ieško neoriginalių. Ir negalima pamiršti apie turbiną. Jos keitimas yra bene brangiausias, bet, laimei, dažnai ją dar galima suremontuoti.

Jei įsigijote dyzelinį „Volkswagen Sharan" laiku atlikite techninę apžiūrą ir keiskite tepalus kas 5000 - 7000 km. KPM diržą kartu su skriemuliais reiktų keisti kas 60 000 km., periodiškai išpilkite vandenį iš kuro filtro ir pan.

Benzininiai „Sharan" paprastai turi 4 cilindrų 2 l 116 AG variklius. Dar yra automobilių su 1,8 l 150 AG (su turbininiu įpūtimu) varikliais. Greičio mėgėjams vokiečiai sukūrė automobilį su 2,8 l VR6 varikliu. Iki 2000 m. gamintuose automobiliuose jo galia - 178 AG, po - 204 AG. Šiandien rinkoje sutinkami ir greitesni autobusiukai, bet kadaise „Volkswagen Sharan" buvo lyderis savo segmente.

Mašinų su VR6 rinkoje mažoka, bet rasti galima. Tik nepamirškite, kad 2,8 l variklis turi ne tik pliusų, bet ir minusų. Toks automobilis brangesnis ir naudoja daugiau kuro - mieste apie 18 l/ 100 km. VR6 varikliai patikimi, bet nepatyręs vairuotojas gali jį lengvai sugadinti, o remontas bus labai brangus. VR6 negalima perkaitinti. Laimei, perkaitus varikliui užtenka pakeisti bloko galvutės tarpinę. Perkant automobilį su 2,8 l varikliu ir nuvažiavusį daugiau kaip 200 000 km reikia atidžiai apžiūrėti KPM grandinę. Kartais jį būna išsitampiusi ir ją reikia keisti kartu su tempikliu ir kt.

1,8 ir 2 l varikliai užsirekomendavo neblogai. Verčiau rinktis pirmąjį, nes 116 AG kai variklis 2 l kiek mažoka dideliama automobiliui su ne pačia geriausia aerodinamika. Jei tuščias 2 l „Sharan" dar ganėtinai judrus, tai pakrautas gerokai sulėtėja. Perkant automobilį su 1,8 l varikliu jį reikia kruopščiai apžiūrėti: jis labai reiklus reguliariam aptarnavimui, o kur dar turbina. 2 litrų variklis tokių bėdų neturi. Jis vykęs, patikimas ir jo remontas nėra brangus.

Dauguma „Volkswagen Sharan" turi įprastą 5 pavarų MPD. APD gali būti ir 4, ir 5 pavarų. Nepriklausomai nuo tipo ir pavarų skaičiaus greičių dėžėms pretenzijų nėra. Žinotina tik, kad gerokai nuvažinėti automobiliai su APD reikalaus daugiau išlaidų, negu su MPD, kurios remontas nėra sunkus. Sankaba tarnauja ilgai, o naujas komplektas nekainuos brangiai.

Taip pat įdomus variantas yra visais keturiais ratais varomas „Sharan Syncro". Pasak pardavėjų, nepaisant didesnės kainos, šie automobiliai ilgai pirkėjų nelaukia. Deja, šios modifikacijos rinkoje nėra daug, nes ilgą laiką visus keturis varančius ratus turėjo tik 2,8 l variklį ir APD turintys automobiliai.

Modernizavus „Sharan" visus keturis varančiuosius ratus gavo ir mašinos su 115 AG dyzeliniais varikliais, bet jų taip pat nėra daug. Visi keturi varantys ratai tarnauja patikimai, tik kas 30 000 km reikia keisti tepalus (beje, galinė ašis į darbą įsijungia tik tada, kai prasisuka priekiniai ratai).

Paprastai „Sharan" važiuoklė didelių investicijų nereikalauja, nors pakaba nėra pati tvirčiausia. Dažniausiai tenka keisti priekinio stabilizatoriaus stovus ir amortizatorių stovų viršutines atramas. Intensyviai eksploatuojant mašiną ir važinėjant blogais keliais tai tenka daryti kas 30 000 - 40 000 km. Laimei tik, kad keitimas nėra brangus. Vairo traukių antgaliai, atraminės gumos ir rutulinės atramos atlaiko 80 000 - 120 000 km. be to, jas galima keisti ir neoriginaliomis detalėmis.

Priekiniai stabdžių diskai tarnauja 70 000 - 100 000 km, užpakaliniai diskai tarnauja 100 000 - 120 000 km. Po to juos būtina keisti.

Pabaigai galime pasakyti, kad „VW Sharan" - patikimas darbinis automobilis. Jis puikiai tinka ir šeimos išvykoms į gamtą, ir teikiant taksi paslaugas. Antrinėje rinkoje galima rasti ir vienų, ir kitų mašinų, todėl renkantis mašina nereiktų susigundyti jos pigumu ir pardavėju pasakomis apie tai, kad ji „ką tik iš Vokietijos". Geras daiktas nebūna pigus, tačiau tarnauja patikimai. Tiems, kas vertina kokybę, prižiūrėtas „VW Sharan" - vienas geriausių pasirinkimų.

Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Highline charakteristikos

Bendra informacija
Kėbulo tipas vienatūris
Durų skaičius 5
Variklis
Variklio tipas L4
Variklio tūris, cm3 1781
Galia, A G/aps. min. 150 / 5800
Sukimo momentas, Nm/aps. Min. 210 / 1800
Maksimalus greitis, km/val 199
100 km/val pasiekia per, s 10.9
Kuras benzinas
Minimalios kuro sąnaudos , 100 km/l7.3
Maksimalios kuro sąnaudos , 100 km/l13
Maitinimo sistema
įpurškimas
Prievado tipas
Varantys ratai
Priekiniai
Pavarų dėžė
Pavarų dėžė
6 pavarų, mechaninė
Stabdžiai
Priekiniai Diskiniai
Užpakaliniai Diskiniai

Išmatavimai
Ilgis, mm4630
Plotis, mm1810
Aukštis, mm1730
Ratų bazė, mm2840
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3114
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: VW Sharan 2000 - 2008m. ištikimas draugas

Standartinė Robertas » 22 Lie 2010, 22:56

dar vienas komentaras:
Turime, 2005 VW Sharan, pilnos komplektacios (iki idalumo truksta odos ir medzio apdailos) dyzeliukas, tirptronikas, vaziuoja maloniai, taciau turejome pora bedeliu 1) tai prakiures freono famzdelis, net 2 kart; 2) lietesi kazkokie\os vairo gumos; 3) sugede buvo net 3 kart parktoniko daviklis., komplektacija ir family ir cruise, kas Lietuvoje dar turbut buvo negirdeta. Saunus automobilis, nepavede dviejuose kelionese Lietuva – Kroatyja, Lietuva – Norvegija ir atgal. Patariu pirkti kaip seimynini automobili, kadangi labai praktiskas, bei komfortiskas auto.


Paveikslėlis
Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3114
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: VW Sharan 2000 - 2008m. 1.9 TDI

Standartinė Endriu » 27 Sau 2012, 14:35

Sveiki, kokios talpos akumuliatorius stovi jūsų Sharane 1.9 tdi 85 kw?
Ford Galaxy Mk2 Tdi pumpaduse 1.9 85 kw
Endriu
Autošaltkalvis
Autošaltkalvis
 
Pranešimai: 52
Užsiregistravo: 05 Gru 2011, 22:27
Miestas: Klaipeda

Re: VW Sharan 2000 - 2008m. 1.9 TDI

Standartinė welcom » 07 Vas 2012, 21:24

:!: pas mane 1.9tdi 85kw ,tai akumas yra 100 ,kai tuokiai masinai reikia ir akumo galingesnio ,kiti y benzininines masinas dedasi 74 ,sako ziema maziau problemu :)
welcom
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: 04 Rgp 2011, 11:10

Re: VW Sharan 2000 - 2008m. 1.9 TDI

Standartinė Robertas » 11 Bir 2015, 15:05

Taip gimsta VW Sharan


Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3114
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

цена порошковой покраски

Standartinė Davidcob » 20 Geg 2021, 17:42

Доброго времени суток .....
Нашел https://steelcentury.ru/metalloprokat/
веб сайт нам нужно купить cc лазерная резка для себя
Просим C советом и как мне .,.
нужно как разобраться и быть в теме..
<a href=https://steelcentury.ru/otbojniki/>резка лазером</a> просим C данной задчи будем Очень благодарны ..
Юлагодарим =_) ,... нашли в instagram @steelcentury подскажите пожалуйтса Приветки много благодаренвзаимно буду рады
Davidcob
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 02 Geg 2021, 12:34
Miestas: Xtinction NL
Automobilis: @steelcentury


Grįžti į Volkswagen

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Registruotų vartotojų nėra