Citroen Evasion

PaveikslėlisBerlingo, Xsara Picasso, Evasion, C8, C4 Picasso

Re: Citroen Evasion

Standartinė linas » 01 Lap 2012, 20:00

Sveiki, buvau fordistas 7 metus(WINDSTAR). Nupirkaun EVASION 2001metų. Bandysiu priprast prie mažo miniveno. Po Windstaro tikrai ankšta .Bandžiau įsiraityt į antrą sėdynių eilę pirmas atitraukęs- vos vos... Ilgą kelionę keleiviai vargtų. Gerai kad aš vairuosiu- prie vairo vietos pakanka.
Windstaras DAUG minkštesnis kelio nelygumams.
Bet EVASION turėtų viską atpirkt ekonomiškumu...
Vienas ir kitas turi privalumų ir trūkumų.
linas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 26 Spa 2012, 23:12
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus
Miestas: kaunas

Re: Citroen Evasion

Standartinė nartelis » 01 Lap 2012, 22:37

Na ir randi ką lygint? :D WINDSTAR su EVASION :rofl: . vien tik gabaritai ir gamintojas ką reiškia :rofl: . Pats su prancūzu važinėju ir nesiskundžiu, tik su kanadietišku auto neteko važinėt :)
Nepamenu,kažkuriam (ar autoplius, ar autogide) buvau radęs evasion, pegeut 806, ar fiat ulyse su 8 sėdimomis vietomis t. y. trečia eilė buvo vientisa ir pritaikyta trims keleiviams. Tokio daugiau nebuvau niekur matęs. O vietos, tai tokiuose nėr labai apstu. Mano ūgis 180, o vairuoju iki galo atstūmęs savojo espace vairuotojo krėslą. Nelabai įsivaizduoju ką darytų pvz. koks 200 cm, ar dar aukštesnio ūgio vairuotojas. kojos turėtų vairą liesti :@
Nors tokie ir automobilius pagal save renkasi :D
Espace IV 1,9 dci, Authentique
Espace II, 2,2 l, 96 m. LPG, LIMITED (EX)
nartelis
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 641
Užsiregistravo: 15 Spa 2009, 20:12
Padėkojo: 5 kartus
Gavęs padėkų: 16 kartus
Miestas: Marijampolė
Automobilis: ESPACE IV 1,9 dci 03. , ESPACE II (EX)

Re: Citroen Evasion

Standartinė linas » 25 Gru 2012, 21:57

Sveiki, su Šventėm visus...Turiu problemą- pašalus iki -10, nesiveda mano Citroeno Evasion dyzeliukas. Galvojau, kad pakaitinimo žvakės bus blogos. Įdėjau daug sunkaus ir varginančio darbo (ypatingai sudėtingas priėjimas iki jų) kol pakeičiau naujomis. Bet blogiausia, kad patikrinus senas pasirodė visos veikiančios... Lauksiu naujo pašalimo ir bijau kad problema bus išlikus.Ką dar turėčiau tikrinti dėl ko nesiveda? Įdomu ar buvo įmanoma patikrinti pakaitinimo žvakes jų neišėmus? Gal atsiras žinančių...Tad dar kartą visiems gerų Švenčių ir kad auto gedimai negadintų šventinės nuotaikos.
linas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 26 Spa 2012, 23:12
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus
Miestas: kaunas

Re: Citroen Evasion

Standartinė Energetikas » 27 Gru 2012, 17:44

linas rašė:Sveiki, su Šventėm visus...Turiu problemą- pašalus iki -10, nesiveda mano Citroeno Evasion dyzeliukas. Galvojau, kad pakaitinimo žvakės bus blogos. Įdėjau daug sunkaus ir varginančio darbo (ypatingai sudėtingas priėjimas iki jų) kol pakeičiau naujomis. Bet blogiausia, kad patikrinus senas pasirodė visos veikiančios... Lauksiu naujo pašalimo ir bijau kad problema bus išlikus.Ką dar turėčiau tikrinti dėl ko nesiveda? Įdomu ar buvo įmanoma patikrinti pakaitinimo žvakes jų neišėmus? Gal atsiras žinančių...Tad dar kartą visiems gerų Švenčių ir kad auto gedimai negadintų šventinės nuotaikos.

Reikejo tik varza pamatuoti tarp kaitinimo zvakes kontakto ir variklio korpuso ;)
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1049
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Padėkojo: 5 kartus
Gavęs padėkų: 7 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Citroen Evasion

Standartinė gugasas » 12 Kov 2019, 16:29

Sveiki visi. Citroen Evasion automobilis, kaip mini venas mano asmeninis nusistatymas puikus t.y. eksploatacija pigi, komforto pakankamai. Pats jau antra ji vairuoju. Abu yra 2,0HDi 16v. Problemų su abiem labai mažai turėjau. Automobilis kaip savo metu neturi daug elegancijos, tačiau patikimas ir komfortiškas. Pirmasis buvo Chrome komplektacijos, tai siektiek mazokai navarotu, norejosi daugiau t.y. to pasekoje isigyjau Exlusive komkplektacijos, pateisino mano visus lukescius.

Galiu atsakyti i iskylusius klausimus sioje grupeje:
Pirmieji ju tai kaip sutvarkyti galini dangti. jei ant spynos traukuciu yra paralonai, tai jau gerai, nera barskesiu, jei ner, vadinas reik liaudies kurybos ir uzdeti, man asmeniskai idealiai tiko perlenktas grindu paminsktinimas ir su kabem sukabintas. Sekantis klausymas del dangcio apdaills barskesiu, t.y. naikinami originalus fikstoriai, isimami jo vidiniai laikikliai. Vidineje dalyje montuojami numerio prisukimo plastikai (idealiai tinka), poto apdailos fiksatorius panaikinus i tas pacias skyles idealiai tinka posparniu varsteliai, kurie sukasi i bamperi, ant t25 zvaigzdutes, susukami jie ir atrodo lyg butu originalas. taip taip taip... durnius prisikabins, nes jis bus zinovas, protingas supras kaip puikia ideja, jog kaip ir oem mintis, taciau ispresta gan nemaloni problema.

Antroji pamyneta problema t.y. sakes visos keitimas del sarnyro.... taip ji yra tokia, siai dienai kokybiska sake kainuoja apie 40/50eur.. skaudi tema, taciau.... MUSU LIETUVIAI AUKSARANKIAI juos restauruoja, supresuoja kita sarnyra, gumeles pakeicia, ziedelius ir t.t. Kaune suteikiama 50 000km garantija. paciam asmeniskai isedejus ATE sake, ji atlaike pora tepalu keitimu, tai tik 20 000km. jos restauracija 35eur.

Daugiau apie EVASION:

Benziniai varikliai... 1,8 varikliukai geri, taciau mazokai galios. 2,0 varikliukas tik 16v, 8v problematiskas. turbo variantas irgi geras. 1,9TD jei siurbliukas LUKO td, biski nekaska, reikalauja kruopstaus ekplotavimas, paguoda ta jei LUKO labai ekonomiskas lyginant su netokiu lepiu BOSCH. 2,1TD lygiai taspats, taciau BOSCH labai retai sutinkamas. tiek 1,9, tiek 2,1 is luko LIAUDIES MEISTRAI perdaro i BOSCH. 2,0HDI 8v... Nerealus reikalas, ekonomiskas, jokiu problemu su purkstukais ir t.t. 2,0hdi 16v, atsiranda beda su purkstukais, prikepa, sunkiai issiema. siulymas kol vaziuoja issisaudyt juos, ir kas du metus issimt ir susitept su keramikiniu tepalu.

O del 6 pavaros jau pats ismasciau kaip pasidaryt. yra pasidares vienas pylietis, bet taciau isidejo 2,2hdi su visa dezia. As mastau pasidaryt su 2,0hdi 16v ir 6pavaru dezia det.
gugasas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 02 Sau 2018, 01:37
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus
Miestas: Kedainiai
Automobilis: Citroen Evasion

Re: Citroen Evasion

Standartinė Robertas » 13 Kov 2019, 18:08

gugasas rašė:Sveiki visi. Citroen Evasion automobilis, kaip mini venas mano asmeninis nusistatymas puikus t.y. eksploatacija pigi, komforto pakankamai. Pats jau antra ji vairuoju. Abu yra 2,0HDi 16v. Problemų su abiem labai mažai turėjau. Automobilis kaip savo metu neturi daug elegancijos, tačiau patikimas ir komfortiškas. Pirmasis buvo Chrome komplektacijos, tai siektiek mazokai navarotu, norejosi daugiau t.y. to pasekoje isigyjau Exlusive komkplektacijos, pateisino mano visus lukescius.

Galiu atsakyti i iskylusius klausimus sioje grupeje:
Pirmieji ju tai kaip sutvarkyti galini dangti. jei ant spynos traukuciu yra paralonai, tai jau gerai, nera barskesiu, jei ner, vadinas reik liaudies kurybos ir uzdeti, man asmeniskai idealiai tiko perlenktas grindu paminsktinimas ir su kabem sukabintas. Sekantis klausymas del dangcio apdaills barskesiu, t.y. naikinami originalus fikstoriai, isimami jo vidiniai laikikliai. Vidineje dalyje montuojami numerio prisukimo plastikai (idealiai tinka), poto apdailos fiksatorius panaikinus i tas pacias skyles idealiai tinka posparniu varsteliai, kurie sukasi i bamperi, ant t25 zvaigzdutes, susukami jie ir atrodo lyg butu originalas. taip taip taip... durnius prisikabins, nes jis bus zinovas, protingas supras kaip puikia ideja, jog kaip ir oem mintis, taciau ispresta gan nemaloni problema.

Antroji pamyneta problema t.y. sakes visos keitimas del sarnyro.... taip ji yra tokia, siai dienai kokybiska sake kainuoja apie 40/50eur.. skaudi tema, taciau.... MUSU LIETUVIAI AUKSARANKIAI juos restauruoja, supresuoja kita sarnyra, gumeles pakeicia, ziedelius ir t.t. Kaune suteikiama 50 000km garantija. paciam asmeniskai isedejus ATE sake, ji atlaike pora tepalu keitimu, tai tik 20 000km. jos restauracija 35eur.

Daugiau apie EVASION:

Benziniai varikliai... 1,8 varikliukai geri, taciau mazokai galios. 2,0 varikliukas tik 16v, 8v problematiskas. turbo variantas irgi geras. 1,9TD jei siurbliukas LUKO td, biski nekaska, reikalauja kruopstaus ekplotavimas, paguoda ta jei LUKO labai ekonomiskas lyginant su netokiu lepiu BOSCH. 2,1TD lygiai taspats, taciau BOSCH labai retai sutinkamas. tiek 1,9, tiek 2,1 is luko LIAUDIES MEISTRAI perdaro i BOSCH. 2,0HDI 8v... Nerealus reikalas, ekonomiskas, jokiu problemu su purkstukais ir t.t. 2,0hdi 16v, atsiranda beda su purkstukais, prikepa, sunkiai issiema. siulymas kol vaziuoja issisaudyt juos, ir kas du metus issimt ir susitept su keramikiniu tepalu.

O del 6 pavaros jau pats ismasciau kaip pasidaryt. yra pasidares vienas pylietis, bet taciau isidejo 2,2hdi su visa dezia. As mastau pasidaryt su 2,0hdi 16v ir 6pavaru dezia det.


Išsamus komentaras :) Ir toliau taip :up:
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3172
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 34 kartus
Gavęs padėkų: 41 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Ankstesnis

Grįžti į Citroen

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Bing [Bot]

cron