Renault Scenic IV 2016

Visos forumu naujienos bus talpinamos čia! :swear:

Renault Scenic IV 2016

Standartinė Robertas » 09 Spa 2016, 00:20

Naujojo „Renault Scenic“ konstruktoriai tarsi ir neišrado dviračio. Juk visi vienatūriai šiek tiek aukštesni už paprastus universalus. Tačiau drąsiai galima teigti, kad pasielgė gana gudriai, nusitaikydami iškart į dvi automobilininkų grupes (universalų ir SUV gerbėjus). Jie pagamino gerokai patrauklesnį ir gana praktišką automobilį, puikiai tinkantį ir tolimesnėms kelionėms, ir pasisukiojimui smėlėtais miško keliukais.

170 mm nuo žemės pakilęs naujasis kompaktinis vienatūris (jau ketvirtos kartos) „Renault Scenic“ ar jo kiek ilgesnis jo brolis „Grand Scenic“ yra tik 20 mm žemesnis už visureigiu vadinamą „Renault Kadjar“ (prošvaista – 190 mm). O ilgiu šiam madingam visureigiui taip pat prilygsta ar net lenkia: paprasta „Scenic“ versija – 4,406 m ilgio, o didesnis „Grand Scenic“ – 4,634 m, lyginant su 4,450 m ilgio SUV „Kadjar“. Todėl, žvelgiant į ketvirtos kartos „Scenic“ iš šalies, jis tikrai atrodo panašus į padidinto pravažumo transporto priemonę. Žinoma, svarbus vaidmuo čia atitenka iš labai išraiškingiems naujiems „Scenic“ 20 colių ratams, jie sukuria ir vizualinį efektą, kad automobilis labai aukštas. Bet apie ratus – kitame skyriuje.

Bagažinė ir kiti išmatavimai

Naujojo „Scenic“ bagažines talpa, matuojant pagal VDA sistemą, siekia 572 litrus. Tai yra didžiausia talpa klasėje. Naudojant tik penkias sėdynes, septynių vietų naujojo „Grand Scenic“ versija krovinių skyriaus erdvė – 596 litrai. Tai yra antras geriausias rezultatas klasėje. Penkių vietų naujojo „Grand Scenic“ versijos bagažinės talpa siekia 765 litrus. Tačiau net nelanksčius galinių sėdynių, o tik jas maksimaliai pristūmus, erdvė padidėja iki 922 l.

Kosminį „Scenic“ kūrė moterys?

Bet džiugina ne tik daiktadėžės ir sensorinė dėtuvė (vadinamasis „bordačiokas“). Pasakysiu atvirai: anksteni „Scenic“ bent jau man nebuvo gražūs. Tačiau šitas – visai kitas reikalas. „Scenic“ įgavo kosminių bruožų, tapo paslaptingesnis ir, žinoma, gražesnis. Ne paslaptis, kad čia gerokai pasidarbavo keli talentai. Organizacija WAVE („Women and Vehicles in Europe“) neveltui „Renault“ dizainerę Agnetą Dahlgren su kolegėmis, prisidėjusią prie naujojo „Megane“ ir „Scenic“, paskelbė 2016 „Metų moterimi“! Panašu, kad „Renault“ ir eis šiuo keliu – automobiliai nebus nuobodūs. Vyriausias dizaineris Laurensas van den Ackeris, 2009 m. perviliotas iš Gamintojo nuotr./„Renault Clio“ ir jo kūrėjas Laurensas van den Ackeris Gamintojo nuotr./„Renault Clio“ ir jo kūrėjas Laurensas van den Ackeris „Mercedes“ šiais metais tikrai ne už gražias akis

Mažai atsilieka nuo „Espace“

Dar prieš paleisdami į gamybą naująjį modelį, „Renault“ atstovai jį pademonstravo Bordo (Prancūzija). Pirmas įspūdis, pamačius naująjį „Scenic“ – akivaidžiai progresyvesnis dizainas, automobilis išlaiko „Talisman“ ir „Kadjar“ bruožus ir, kaip sakoma reklamose, sukurtas gyvenimo aistrai. Pakeista stogo ir langų linija daro jį spotiškesnį. Paprastai tariant, jis nenuobodus, turi savo spalvą. O „Grand Scenic“ mažai kuo atsilieka nuo „Espace“, primenančio kosminį laivą. Jei jau prabilau apie grožybes, tai „Scenic“ dažomas dviem spalvom (stogas ir statramsčiai dažniausiai juodi). Tokiu būdu „Renault“ nori ne tik pademonstruoti savo naują dažymo technologiją, bet ir suteikia automobiliui išskirtinumo gatvėse. Tad, nors grožis ir subjektyvus dalykas, už dizainą „Scenic“ galima rašyti labai gerą pažymį.

Daugybę aistrų sukėlę ratai

Kitas svarbus dizaino ir konstrukcijos elementas – netradiciniai „Scenic“ ratai, šiek tiek primenantys BMW i3. Ankstesnius R17 ratus „Renault“ pakeitė į R20 „marsaeigio“ ratlankius. Atrodo įspūdingai, sportiškai, provokuojančiai. Bet svarbiausia, kad nenukenčia komfortas ir valdymo savybės.
Jei R20 ratlankiai būtų apauti itin žemo profilio padangomis, važiavimas „Scenic“ tikrai nebūtų toks patogus ir malonus, kokio reikalauja šeimyninio automobilio standartai. Todėl „Renault“ nuėjo kitu keliu. Su trim gamintojais susiderėjo, kad šie specialiai pagamins 195/55/R20 padangas. Už tą pačią kainą. Tad dabar „Scenic“ turės savo padangų standartą, kuris leidžia ne tik kilstelėti automobilį nuo žemės. Padangoms buvo keliami ir kiti reikalavimai. Tarkime, sumažinti pasipriešinimo judėjimui jėgą. To pavyko pasiekti ir susiaurinus jas iki 195 mm ir panaudojus naujas technologijas, mažinančias pasipriešinimą judėjimui. Šios padangoms suteiktas A indeksas.

Ir nors iš pirmo žvilgsnio toks nemadingas sprendimas (na kas gi šiais laikais siaurina padangas) kėlė abejonių, tačiau, išbandę automobilius tarp vynuogynų vingiuojančiuose kalvotuose keliukuose, galime iškelti į viršų nykštį – „Scenic“ puikiai laikosi ant kelio. O aukšto profilio padangos nelabai bijo nelygumų. 107 mm profilis yra aukštesnis nei daugumos ant 17 ir 18 colių ratlankių montuojamų padangų.

Paveikslėlis

Trūkumai? Jų visuomet yra

Kiekvienas gamintojas, pristatantis savo modelį, pasigiria, kiek automobilis palengvėjo, pagreitėjo, tapo ekologiškesnis ir kiek padaugėjo erdvės keleiviams. Taip pat labai dažnas pasigyrimas, kad į žemesnės kategorijos segmentą perkeliami prabangesnių modelių saugos sistemos ir inovacijos. Daugumą šių punktų mes jau aptarėme. Tačiau apie svorį „Renault“ specialistai nekalbėjo (nes nėra kuo girtis, lyginant su konkurentais), o inovacijų pyragą pristatė su visais pabarstukais. Pirmą kartą šiame segmente siūloma pėsčiųjų aptikimo sistema su avarinio stabdymo funkcija jau bazinėje įrangoje. Taip pat – eismo juostos palaikymo, vairuotojo nuovargį nustatymo ir kt.

Paveikslėlis

8,7 colio monitorius su „Multisense“ važiavimo režimų pasirinkimo sistema („Neutral“, „Sport“, „Comfort“, „Perso“ ir „Eco“) šiek tiek primena „Tesla“ 12 colių ekraną. Reikia pagirti dizainerius – ši konsolė labai gražia linija tęsiasi žemyn, link pavarų perjungimo svirties ir didžiosios daiktadėžės.

Skirtingi modeliai, skirtingi varikliai, skirtingi įspūdžiai

Grįžkime prie svorio ir dinamikos. „Renault“ atstovai džiaugėsi, kad naujasis „Scenic“ sulaukė „Euro NCAP“ 5 žvaigždučių įvertinimo. Taip pat, kad pavyko sumažinti vidutines degalų sąnaudas. Tačiau apie dinamiką – nekalbėjo. Iš tiesų automobilio svoris juntamas, ypač važiuojant benzinine (1,2 l, 130AG) arba dyzeline 1,6 l 110 AG versija. Pagreitėjimas įspūdžio nedaro. Ir ne itin čia gelbsti papildomas elektrinis 10 kW varikliukas „Hybrid Assist“ bandytoje 110 AG dyzelinėje versijoje. Taip, jis padeda išjudinti automobilį, bet nėra panacėja. Būsiu atviras – smagiausia buvo važiuoti 160 AG dyzeline „Grand Scenic“ versija. Ir erdvės pojūtis nuostabus, ir pagreitėjimas iki 100 km/val. per 10,7 sek. Automobilis tiesiog sklendžia. Vėliau, persėdęs į mažesnį „Scenic“ su silpnesniu varikliu, nesijaučiau taip pakiliai.

Degalų sąnaudos

Dyzeliniu „Grand Scenic“ pasirinktinai važiavome ekonominiu, komforto ir sportiniu režimu. Kol galiausiai su kolega pasilikome sportinį, garantuojantį aukštesnius sūkius. Degalų sąnaudos, važiuojant sportiniu režimu tebuvo pakilusios iki 7,1 l/100 km, nors minkėme pedalus negailėdami. Vos tik pradėjome važiuoti ramiau, sąnaudos sumažėjo iki 6,8 l/100 km (gamintojų deklaruojamos sąnaudos – 4,7 l/100 km yra visai realios važiuojant ramiai).

Tuo tarpu antrą važiavimų dieną bandytas standartinis „Scenic“ su 1,2 l benzininiu 130 AG varikliu paliko dviprasmišką įspūdį. Kaip tokio litražo variklis, jis, be abejo, puikiai veikia. Ir garsas visai smagus, pasiekus didesnes apsukas. Bet ne dinamika ir ne degalų sąnaudos – važiuodami sportiniu režimu, pasiekėme pasiekė 9,3 l/100 km. Važiuodami ramiai, tikėtina būtume išsitekę ir su 8 l/100 km (gamintojas nurodo 5,8 l/100 km). „Renault“ labai akcentuoja ir dyzelinio 110 AG variklio variantą su hibridine pavara, padedančia greičiau išsukti ratus. Pabandžiau ir tokį modelį, važiuodamas apžiūrėti didžiausios Europoje kopos. Na, anglies dvideginio emisijai tai gal ir svarbu, o vairuotojas jokių stebuklingų pojūčių nejaučia. Jei automobilis įsibėgėja kokia sekunde greičiau, tai tuo ir galime pasidžiaugti.

Kas pasikeitė, lyginant su „Scenic III“

Kėbulo siluetas 20 mm platesnis. Jo prošvaisa yra 40 mm didesnė, ratų bazė – ilgesnė (trumpojoje versijoje +32 mm, ilgojoje versijoje +34 mm, o priekinis ir galinis tarpuvėžiai – platesni). Palyginti su trečiosios kartos modeliu, pagerintos naujojo „Scenic“ stabdymo savybės. Stabdymo kelias sausame kelyje, važiuojant 100 ir 130 km/h greičiu, atitinkamai sutrumpejo 3 ir 5 proc. Šlapiame kelyje, važiuojant 80 km/h greiciu, stabdymo kelias sutrumpėjo 5 procentais, teigia gamintojai. Patobulintos sėdynės. Jos užpildytos dviejų skirtingų tankių putomis. Tiesa, pasirinkus comfort važiavimo režimą įsijungiantis sėdynės nugaros masažas labiau erzino, nei džiugino.

Paveikslėlis

Bendras įvertinimas – 9,5 balo Patogumas – 10 balų, Dizainas – 10 balų, Varikliai – 9 balai, Ekonomiškumas – 9 balai.

Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatv ... 221-692971
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3160
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 34 kartus
Gavęs padėkų: 41 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Grįžti į Auto naujienos

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Bing [Bot], Google [Bot]