ldalius (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Jei nesumirgsi pakaitinimo žvakių lemputė, tai mašinos ir neužkursi, nes ECU negauna maitinimo. O už tai yra atsakinga 109 rėlė, kurioje bus atsilitavę jėgos grandinės kontaktai.
Beje šiuo atveju nei pakaitinimo žvakės nei jų rėlė įtakos neduoda visiškai jokios. O taip pat ir lemputė su spyrale visiškai neturi nieko bendro su pakaitinimo žvakėmis
is kur tokios isvados nesvietiskos? nenorejau rasyt komentaro, bet mazu kas perskaitys tavaji ir priims kaip fakta. kad ECU negautu maitinimo, cia labai retas atvejis, kadangi ten ne vienas laidas ateina ir jis yra ne variklio skyriuje, o salone, atmosferos poveikiai jo neveikia. tai piram.
lempute "spirale" prietaisu skydelyje turi tiesiogine itaka zvakiu kaitinimui. (matyt tamsata vazinejat su prancuzisku dizeliu ir tokia isvada padarete pagal prancuzu iskreipta supratima apie automobilius)
cia buvo dziaukas.
o sharane greiciausiai nupuvo pliusinis taskinis sujungimas nr132 esantis bendram laidu "zgute" ties vairuotojo sedyne. tada ir pakaitinimas neveikia ir kuro padavimo voztuvo rele. daznas sharanu gedimas.
pilnai gali buti ir temperaturos daviklio gedimas. esant blogoms pakaitimo zvakems, lemputes degimui jokios itakos tai neturi. zvakes tik ampermetru arba liaudisku metodu patikrinti galima.
temos autoriui ar kitam, kas turi panasiu bedu, siulau pasidaryti klaidu nuskaityma, ir jeigu bus klaida "pakaitimo reles TJ", matuojat ar ateina pliusas iki reles, jei ne, drasiai ardot vidine slenkscio apdaila ir ieskot sujingimo tasko. (zinoma pries tai pasitikrinat atitinkamus saugiklius.