Chrysler Voyager nuo 2001-2007 m.

PaveikslėlisVoyager, Grand Voyager, Town & Country, Pacifica; Caravan, Grand Caravan, Journey, Caliber

Chrysler Voyager nuo 2001-2007 m.

Standartinė Robertas » 12 Lap 2008, 19:59

Chrysler Voyager 3.3 ir 3.8 benzininiai varikliai yra vieni patikimiausiu ir ekonomiskiausiu savo klaseje. Ko nepasakysi apie italiskus VM dyzelius, kurie statomi i europinius voyagerius. Automobilio [url=chrysler-voyager-nuo-2001-2007-m-t11.html]dalys[/url] taip pat pigios.
Paveikslėlis

Daugiau informacijos: palyginimas-f33/topic238.html



Manual aprašymai čia: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=280079

Kai kurie teiginiai vis tik kelia abejoniu:
"dizainas pasižymi nemažai blizgančių detalių, kartais nesaikingai prikaišiotų kur nereikia" - driščiau teigti antraip. Pas voyageri tokiu detaliu praktiškai nėra, tikrai galėtu būti daugiau :), nes kai kurios pigios modifikacijos atrodo gana pilkai ir skurdziai.
"skydeliai atrodo archajiškai" - skonio reikalas. daugumas net lengvuju automobiliu galetu ir dabar pavydeti tokio.
" Reikia įprasti negirdėti plastiko bei apdailos detalių girgždesio " - nesamone kazkokia, ypac turint galvoje kokios kokybes salonai dažnai dabar yra pas daugumos gamintoju naujausius modelius. Nei vienoj mano mašinoj jo praktiškai nera. Tikrai negirgzda daugiau nei bet kurioj kitoj masinoj. Pvz mano pasatai daugiau girgzdedavo. :lol: Na, nebent viskas kada nors buvo kokiu nors "auksarankiu" isardyta ir bele kaip ant dvieju "shponkiu" sudeta, tada visko gali buti... :lol:
"Problemiška su tokio dydžio mašina ieškoti stovėjimo vietos europietiškuose miestuose, važiuoti ankštoje erdvėje atbulam " - kaip ir su bet kokia didesne masina, kad ir Opel Vectra Combo 2005 metu. Tai daugiau igudziu reikalas, taciau zinoma su grandu nepasisukinesi kaip su smartu. :D Ir kadangi gatvese matau kiek moteru su jais vazineja (tame tarpe ir mano zmona), drystu teigti kad tai nera labai didele problema.
"išsiruošus pakeliauti po užsienį reikia susitaikyti su tuo, kad bus vykstama ne nuo vieno miesto iki kito, o nuodegalinės iki degalinės" - dar viena nesamone, subjektyvaus archaisko mastymo pavyzdys. Kaip ir teisingai rase, su dyzeliniu nuvaziuoji ~800 km. I benzininius visi deda dujas, taigi pilnai uzpylus abu - benzinini ir dujini (tarkim 55 L) bakus, drasiai nuvaziuoji be sustojimo 800 km. Nemazai zmoniu dedasi dar didesnius dujinius bakus, 78-100 L. Skaiciuokite patys ;) . Labai daug kolegu su voyageriais kasmet vaziuoja i ilgas keliones po europa, tarkim savaitei, nuvaziuoja po 5000 km ir niekas nejaucia JOKIO diskomforto del to.
O nuovargio jame tikrai nejauti ir tuos 800 km drasiai galetum nuvaziuoti nesustodamas...taciau vaziuoji ne tam kad vaziuoti, o kad kazka pamatyti ar ne...? ;)
"o 1996 m.-2000 m. gamintų automatinės pavarų dėžės laiko apie 150.000-200.000 km, po to reikia jas perrinkti (tai kainuoja 1.000-1.500 Lt)" - skaitoma, kad resursas iki kapitalinio remonto iš tikro yra panašus - apie 200 k km, bet tai labai priklauso nuo prieziuros, laiku keiciamu tepalu ir pan. Tikrai jos nuvaziuoja ir daug daugiau. normalus remontas kainuos 2500-4000 Lt, po jo turi praktiskai nauja deze. Jei auto daroma pardavimui, gal pakaktu ir 1500 Lt ;)
"Naujos kartos "Voyager", gaminamų nuo 2001 m., dažnokai genda pakabos." - ta "nauja karta" jau nebegaminama nuo 2008 metu :D o siaip dar viena nesamone. Voyageriu pakabos yra itin patvarios. Vaziuokle pagal paprastuma ir tvirtuma daugiau primena gaz51 nei komfortiskai vaziuojanti minivena. Ju liga pavadinciau tik vidiniu stabilizatoriaus gumu nuolatini isdilima. Jas teks keisti kasmet. Kainuoja priklausomai nuo gamintojo po 20-35 Lt , lengvai keičiamos garaže. :).
Su atsarginem dalim taip pat problemos visiškai nėra. Yra kokiu nori ir nauju ir dėvėtu. Neįsivaizduoju ko tektu laukti savaite... nepasitaikė :D


Arnas » 20 Kov 2011, 01:14
Bandysiu labai nesiplesdamas apzvegti ka zinau apie voyageriu 1996-2000 motorus. Nebutinai mano nuomone yra visiska 100 % tiesa, bet tiesos turetu buti nemazai ;)
Benzininiai.
Buvo viena europine modifikacija apie 1996-1998 metus 2.0 su Isuzu motoru (tokiu paciu, kur eina ir i Opelius). Pats motoras labai neblogas, taciau ne tokioj masinoj...Tai nebuvo labai populiari versija - aiskiai galios truko net ir su mechanine deze, komplektacijos tik pacios pigiausios, o sanaudos ne tokios ir mazos.
Maziausias voyagerio originalus motoras yra 2.4. Dedamas i pigiausias amerikines arba pigias/vidutines europines komplektacijas. Turi jis savo igimtu bedu, bet nemazai zmoniu su jais vaziuoja. Nuolat saziningai priziurint jis gali gana ilgai tarnauti. ZInoma, jei ieskosi geriausios komplektacijos automobilio - sio motoro ten tikrai nerasi.
Sekantis - 3.0. Mitsubishi kurinys. Ko gero pats prasciausias i Voyagerius dedamas benzininis motoras. Labai lepus ir daznai reikalaujantis daug pinigines demesio. Buvo dedamas tik i 1996-2000 laidos automobilius. Kita vertus, pazystu keleta zmoniu, kurie vazinejo tokias ir labai nesiskunde. Matomai priklauso nuo konkretaus egzemplioriaus ir savininko meiles automobiliui. Nors...draugui jo nerekomenduociau.
Toliau. 3.3 . Ko gero labiausiai pavykes Chryslerio motoras. Labai patikimas ir ilgaamzis. Su gana nedideliais pakeitimais buvo gaminamas , jei neklystu nuo mazdaug 1993 iki 2010 metu. Isivaizduojat?... :) Tvarkingai eksploatuojant - praktiskai neuzmusamas. Esu aukcijonuose mates taxi masinu su siais motorais, pravaziavusiu daugiau nei po puse milijonu myliu. Ir, zinoma, dar vaziuojanciu. Geresnes reklamos tiesiog nebuna. Paprasciausiai reikia rasti normaliai eksploatuota automobili. Amerikoje buvo dedamas i plikesnes arba pusplikes/vidutines, europoje - ir i geriausias komplekacijas.
Flagmanas. 3.8 .
Iki 2008 metu buvo pas galingiausias Voyager motoras. Sukurtas ant 3.3 bazes. Ir is esmes issaugojes visas gerasias 3.3 savybes. Siek tiek padidintu galingumu. Dedamas i geresnes ir geriausias komplektacijas tiek Amerikoj tiek ir Europoj.
Taigi, jei pirkti voyageri (ar townCountry ar Dodge Caravan), reiktu rinkis 3.3 arba 3.8 motora. Su dujomis abu draugauja idealiai.
Ir tik su automatine deze. Normaliai priziurint jos laiko gerai.
Apie dyzelinius motorus deje negaleciau atiliepti su pasididziavimu. Chrysleris neturi savo gero dyzelinio motoro, todel europos rinkai tiekia automobilius su italiskais VM Motori firmos dyzeliais. Kurie be geru savybiu, kaip variklio galia, sukimo momentas, turi ir kruva savu ydu kurios gali atmusti domejimasi Voyageriais apskritai :) . I Lietuva jie patenka svelniai tariant jau nebe nauji, o po 100 t. ar kiek daugiau kilometru ridos pas juos daznai prasideda bedos, kuriu remontas gana brangiai kainuoja. Tiesa sakant nekirsciau rankom, ar po Lietuva vaziuoja nors vienas vyresnis nei 5 m Voyager dyzelis, neapturejes pries tai vidutinio ar kapitalinio remonto :).
Tai trumpai tiek. Klausk jei ka praleidau.


Dar vienas » 09 Rgp 2011, 19:15
Pirmas patarimas, jog ieškot reikia tik 3,3 ar 3,8. Bent būsi ramus, kad nepadarei klaidos. Nesakau, kad likę variantai blogi- tiesiog nepadaryk klaidos. 3,3 ir 3,8 su dujom draugauja puikiai, ko negaliu teigt apie taviškį pasirinkimą. Tiesiog neturiu tokios info. Dėl 13-14 litrų. Taip. Tai realu, nors daugelis turėtojų teigia, kad sanaudos nuo 15 iki 20 litrų. Žinau, ką pasakytų Arnas. Manau, kad teigtų į didesnę pusę gal. Bet aš žinau ką žinau. Taip pat ne vieną vojadžerį suvažinėjęs esu, su 3,3 varikliais. Kaip tik šiandien paskaičiavau, nuvaževęs 400,7 km(užmiestis- miestas). Kad tiek nuvažiuot, sunaudojau 50,18 litrų dujų. Tai kad nevargt skaičiuot-12,54/100km. Tiesa, trivietė sėdynė išimta, nes nerikalinga kasdien, važiuojam daugumoj du žmonės, arba trys, kodiko kompresorius išimtas, nes pasimokiau iš anksčiau- man jis velniop nereikalingas, žiūriu padangų slėgi,ir važiuodamas-apsukas. Teisybės dėlei, būna, jog sunaudoja ir netoli 15, bet ne daugiau. Manau, kad nuo dujų kokybės priklauso. Gal prieš penketa metų buvau pusmečio vidurkį paskaičiavęs-12,8. Apie 50 000 km nuvažiavus. Varikliai tik 3,3 buvo pas mane. Neteigiu, kad pas patį taip bus, sakau tik tai ką tikrai žinau pats.


Suirdua » 28 Vas 2012, 18:50
3.8 ltr. reikia "prisijaukinti", išmokti švelniai pedalą glostyti. Teko išmokti nelakstyti, bet lėkti. Tai atsiperka, galios ir dinamikos pakanka, o kuro sąnaudos mažėja matomai, ypač tai pasijaučia tolimesniame kelyje.
P.S 2,4 su 3,8 neina palyginti
Mano vertinimu jei benzinas - dujos rikiuočiau taip
1. 3,3 ltr. Optimalu, malonu
2. 3,8 ltr. Prabangu, malonu
3. 2,0 ltr. Taupu
4. 2,4 ltr. Neblogai, bet kažko trūksta
5. 3,0 ltr. Nepatiko
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3114
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė Robertas » 02 Lie 2009, 10:29

Šiame modelyje dažniausiai montuojami 3,3 L ir 3,8 L benzininiai varikliai, 6 cilindrų V6 formos. Rečiau pasitaiko 2,4l 16V benzininis, o visai retai 2,5l dyzelis.
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3114
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė dziugesiukas » 11 Lie 2009, 21:59

tokiam woyagery montuojami 2 dyzeliniai:D 2,5 crd ir 2,8crd motorai:P beje 2,5crd yra labai daznai sutinkamas. pasiziurekit i skelbimus:) beto benzininiai yra lb netaupus ir plius automatai ne wisiem patinka,o sitas dyzeliukas lb gerai traukia:P
dziugesiukas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 25 Bir 2009, 00:03

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė Robertas » 21 Lie 2009, 15:06

Vairuotojo atsiliepimas :

Tai labai geras pasirinkimas. Kodel ? Pirmiausia todel, kad jis yra pigesnis beveik uz visus konkurentus tokius kaip VW Sharan ar Ford Galaxy arba Renault Espace. O kuom Chrysler blogenis ? Niekuom. Dydzio jis yra dar didesnis uz konkurentus, pigesnis, viduje patogus - sedynes visos atskiros. Apskritai nesijaucia, kad cia Amerikietiskas automobilis, visais atzvilgiais panasus i tikra praktiska europietiska masina. O ir dyzelinis variklis labai geras. Gan ekonomiskas ir galingas, nors teko girdeti, kad benzininiai variantai yra nekokie – labai neekonomiski. O sitam automobiliui praktiskumas ir ekonomiskumas yra svarbiausia. Siai net ir neisemus sedyniu – bagazine yra visai padori. Auksta sedesena – labai patogi mieste.
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3114
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė Arnas » 01 Spa 2009, 13:53

3.3 ir 3.8 benzininiai varikliai yra vieni patikimiausiu ir ekonomiskiausiu savo klaseje. Ko nepasakysi apie italiskus VM dyzelius, kurie statomi i europinius voyagerius.
Jei imti voyageri - tai tik 3.3, 3.8 benzinini ir deti taskines dujas, su kuriomis jis, beje, laabai patikimai vaziuoja. ;)
Paskutinį kartą redagavo Arnas 31 Lie 2011, 00:11. Iš viso redaguota 1 kartą.
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.
Vartotojo avataras
Arnas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 997
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 13:36
Miestas: Klaipeda

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė Mindiushas » 07 Spa 2009, 16:25

3.3 ir 3.8 benzininiai varikliai yra vieni patikimiausiu ir ekonomiskiausiu savo klaseje. Ko nepasakysi apie Alpha Romeo VM dyzelius, kurie statomi i europinius voyagerius.
Jei imti voyageri - tai tik 3.3, 3.8 benzinini ir deti taskines dujas, su kuriomis jis, beje, laabai patikimai vaziuoja. Arnas
Nešiojantis raktus


Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 13:36
Asmeninė žinutėEl. paštas


tu man pasakyk, 9jei ismanai ir turi patirties)kaip atskirti alfa romeo dyzelini varikli nuo amerikonisko?/turiu omenyj voyagerius iki 2000m.?/tikrai tiesa kad tie 2,5l dyzeliai juodai nelaiko, tik nzn ar cia apie amerikonu ar apie alfa romeo kalba variklius... kaip atskirti tuos variklius? :?: o tie benzininiai nemanau kad ekonomiski 3,3l ir 3,8l ima nemaziau 15l benzo tikrai, o dujos dar daugaiu tada imi rimtai galvoti apie kita minivena...
Mindiushas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 38
Užsiregistravo: 16 Rgp 2009, 10:27

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė ru22 » 07 Spa 2009, 22:10

Mindiushas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
tu man pasakyk, 9jei ismanai ir turi patirties)kaip atskirti alfa romeo dyzelini varikli nuo amerikonisko?/turiu omenyj voyagerius iki 2000m.?/tikrai tiesa kad tie 2,5l dyzeliai juodai nelaiko, tik nzn ar cia apie amerikonu ar apie alfa romeo kalba variklius... kaip atskirti tuos variklius? :?: o tie benzininiai nemanau kad ekonomiski 3,3l ir 3,8l ima nemaziau 15l benzo tikrai, o dujos dar daugaiu tada imi rimtai galvoti apie kita minivena...

Amerikieciai dyzeliu negamina. Jei rasi su dyzeliniu varikliu - bus grynas europietis ;)
Apie benza: Vidutines sanaudos 12 ltr benzino 100-ui km. Jei desi dujas - pridek dar 3 ltr.
Buvau nustebes kai nupirkau 2005 metu IV-tuka (3..8ltr variklis) ir isvaziavau i autostrada. Labai nespaudziant (greitis 100-110 km/h) benzino sanaudos laikesi ties 9 ltr/100 km.
Pries tai turejau 1998 metu modeli tai duju vidutines sanaudos buvo apie 15 ltr/100-ui km. Variklis 3.3.
Visiskai nieko neburiu. Jei kas nori isitikint, Klaipedoje - irodysiu nemokamai ;)
Paskutinį kartą redagavo ru22 07 Spa 2009, 22:12. Iš viso redaguota 1 kartą.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
ru22
Autošaltkalvis
Autošaltkalvis
 
Pranešimai: 91
Užsiregistravo: 07 Spa 2009, 08:55

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė Energetikas » 08 Spa 2009, 10:01

ru22 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Energetikas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Tikrai yra ko nustebti... :D 9ltr. benzino pries 6,5ltr. dyzelio Espace IV, vaziuojant tokiu pat greiciu... Gal paskaiciuojam kuro sanaudas ir kaina... :rofl:

Energetikas, o tu nejauti kad biski ne i tema rasai? :D Cia diskutuojama apie Chrysler automobili. Mano nuostaba buvo kai pakeiciau masina su didesne kubatura ir benzino sanaudos sumazejo. Apie dyzelius tiksliai negaliu pasakyt, taciau sanaudos mazesnes uz benzininio varianto irgi. Paskaitykit voyageristu svetaineje ;)

Gerai, tuomet apie Crysler: nesidziaugciau tokiomis sanaudomis :D Labai jau "graziai" vazinejate, jei kuro naudoja maziau, nei gamintojas deklaruoja. Turint omenyje, kad dyzeliai - niekam tike, o i benza dedant dujas (+ bent 2-3ltr./100km)... Man tik keista kodel 3,8 motoriukas trasoje naudoja maziau degalu nei 3,3...
3,8 variklis - Sanaudos mieste 18 l/100км
Sanaudos trasoje 10 l/100км
3,3 variklis - Sanaudos mieste 17,3 l/100км
Sanaudos trasoje 12,7 l/100км
2,8CRD dyzelis - Sanaudos mieste 11,5 l/100км
Sanaudos trasoje 6,7 l/100км
2,5CRD dyzelis - Sanaudos mieste 10,2 l/100км
Sanaudos trasoje 6,5 l/100км
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė ru22 » 08 Spa 2009, 10:50

Energetikas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):3,8 variklis - Sanaudos mieste 18 l/100км
Sanaudos trasoje 10 l/100км

Sita kategoriskai protestuoju. Atvaziuok iki manes - irodysiu kad trasoj 9 l/100km bus. Mieste apie 15 l/100km. Gyvenu uzmiestyje tad mano vidutines sanaudos tikrai 12l/100km (kompiuteris tiek rodo) ;)
Kitu sanaudu irodinet neturiu kaip tad negincysiu ;)
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
ru22
Autošaltkalvis
Autošaltkalvis
 
Pranešimai: 91
Užsiregistravo: 07 Spa 2009, 08:55

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė Energetikas » 08 Spa 2009, 15:45

ru22 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Energetikas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):3,8 variklis - Sanaudos mieste 18 l/100км
Sanaudos trasoje 10 l/100км

Sita kategoriskai protestuoju. Atvaziuok iki manes - irodysiu kad trasoj 9 l/100km bus. Mieste apie 15 l/100km. Gyvenu uzmiestyje tad mano vidutines sanaudos tikrai 12l/100km (kompiuteris tiek rodo) ;)
Kitu sanaudu irodinet neturiu kaip tad negincysiu ;)

Pirmiausia, tai ne as pats sugalvojau: http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1737.html O antra, nelabai pasitikeciau kompo parodymais, nebent pats skaiciavai: pripili pilna, kazkiek isvazineji ir vel pili pilna toje pacioje koloneleje (gal ir nebutinai) ir pasiskaiciuoji kuro sanaudas ;)
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Kitas

Grįžti į Chrysler, Dodge

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Registruotų vartotojų nėra

cron