vyrai, jūs dėkit nors ir paauksuotus termostatus ar su brilijantais, tačiau nei vienas dyzelinis variklis, kuris neturi papildomo antifrizo pašildymo (ar eberspacheriu ar kaitinimo žvakėmis) N I E K A D A nesušildys savęs iki 90 laipsnių negaudamas geros apkrovos žemose lauko temperatūrose.
Jūs užkurkit savo dyzelius ir duokit dirbt tuščiom apsūkom nors ir visą dieną - jis nesušils daugiau nei 50-60 laipsnių, nes jam ir mažasis aušinimo ratas bus per didelis, o jei dar salono pečiuko ventiliatorius ijungtas 3 ar 4 greičiu, tai ......
Be to, tam kad nekiltų tokie klausimai vartotojams (help nešyla variklis), atsiprašau vairuotojams (kurie težino kur kišt raktelį ir kur pilt kurą) gamintojas daugelyje naujesnių VW-audi modelių padarė, kad skydelis jau rodytų 90 laipsnių realiai variklio temperatūrai jau pasiekus vos 75 laipsnius. Ir tas 90 stovi kaip įkaltas realybėje svyruojant nuo 75 iki 95 ir niekam daugiau nekyla klausimai ar variklis jau 90 ar dar tik 80
O dėl kartono prieš radiatorių savo nuomonę jau esu sakęs ne kartą ir kartotis nebematau prasmės. Negi vokietis (ar kitos šalies auto gamintojas) buvo ant tiek durnas, kad nesugalvojo tokio būdo kaip kartonas prieš radiatorių. Blem, ale tiksliai testuoja tuos modelius, išleidžia milijonus iki kol mašina išleidžiama serijinei gamybai, o čia va bac lietuvis Jeronimas Terbakrauskis iš Papirdžių kaimo kartoną užkišo prieš šaltą radiatorių ir vualia - vos ne Nobelio premijos laureatas automobilių konstrukcijos revoliucijoje
Bet , ech, nespėjo užpatentuoti savo išradimo, o dar girtas būdamas alaus bare išsiplepėjo apie savo atradimą ir todėl dabar tai daro bet kas, kas nežino aušinimo sistemoje esančio termostato veikimo principo.
Nors jau ne atradimas - rusai buvo sukonstravę žaliuzi prieš radiatorių jau netgi moskvičiukui M400 pokario metais. Ai, bet tada dar nebuvo termostatų.
O dabar jei apie termostatus, tai skaitykite straipsnį nuo viršuje parašytos pirmos eilutės, kur aprašiau apie jų paskirtį.
Geros dienos