Man tai buvo n-tasis auto,bet šitos markės dar neturėtas.Pasidomėjau tik kuris variklis geresnis.Seni variklių vilkai patarė pirkti "neužmušamą" dviejų
litrų variklį su turbina.nes paprastas dvilitris 103(?) kilovatų yra š...as,o visi dyzeliai labai kaprizingi(švaistiklis išlindo pro karterį?!).Aparatas pasitaikė
gražus,salonas nesudrožtas(oda),neprirūkytas, auto važiavo "su vėjeliu", niekas nė barkšt.Kai pirkau(2008) buvo prabėgęs 196 000 km.Įdėjus taškines
dujas - pasaka.Mieste iki 14ltr. , užmiestį apie 10ltr. Ir tai 7 vietų "grandas".Tokia įdilė tesėsi penkis metus(su viena išimtim) ir 50 000km. nes auto buvo
kaip ir "išeiginis",visada turėjau darbinį arkliuką(audi 100;MB C220;zefyrą).O paskiau kaip prasidėjo ........ .Kadangi visada reikėjo ratų,tai mašina buvo remontuojama per daug neskaičiuojant ir geromis dalimis.O kai prieš pusantros savaitės nusprogo "gazo sklendė" (nesėkmingo) ieškojimo(visur) kilo įdėja
paskaičiuoti ....... .Ir plaukai piestu ....... .50 000km. "kainavo" 4200 eurų.Tai dabar skubiai darau išvadas.Žmona sako kad negera pasidaro pamačius
reno ženklą.Tai tokia patirtis su "didelis gėris".Jei gali tai nepirk reno,o jei protui aptemus nusipirkai, tai....... užuojauta.