diagnostikos laidas rodo „over heat“, nesijungia išvis autonomke, ir dar klausimas ar veikia tas cirkuliacinis elektrinis siurbliukas kuris kainuoja 350 lietuviškų. Sukisi pinigus i remontą bile kiek, o po metų - dviejų-trijų vėl užsilenks. Ištiktųjų norisi paklausti kaip praktikoje ar ta autonomkė padeda įšildyti ir ar suremontavus ji laiko (negenda). Nes kiek žinau jų patikimume yra problema. Pagooglinau ir radau pasisakymą, kad VW passat su tokiu pačiu varikliu, aušinimo skysčio temperatūra pastoviai laikosi 90 laipsnių, nešokinėja, čia kaip svajonė būtų. Dar pasigooglinau ir sužinojau, kad termostatas pilnai atsidaro tik prie 87 laipsnių:
http://www.fixya.com/cars/t8105351-done , tad gali būti, kad važinėju dar pacosiniu režimu. Dar įdomu žinoti ar panaši problema kamuoja ir kitus tokių auto turėtojus ir kaip jie sprendžiami.