Kad ir kaip keistai skambėtų, bet Qashqai kartu su MINI, JAGUAR xF ir RANGE ROVER galima priskirti britų sėkmingiems projektams. Šis NISSAN buvo sukurtas Didžiojoje Britanijoje Paddingtone, o sukonstruotas Vašingtone. Pasirodžiusio modelio pardavimai pralenkė net ir optimistiškiausias prognozes.
Nepaisant daugybės gerų savybių, penkių vietų Qashqai negalėjo pretenduoti į didesnę rinką, tad „Nissan" kaip atsaką RENAULT Grand Scenic išleido septynvietę versiją. +2 pailgino Qashqai modelį: ratų bazė didesnė 135 mm, o galas išlindęs 76 mm toliau, siekiant padaryti vietos dviem papildomoms sėdynėms. Tai nekasdienio naudojimo sėdynės, jos skirtos vaikams ar paaugliams, ne aukštesniems nei 160 cm. Kiek kilstelta stogo linija (aukštesnė 38 mm) palieka daugiau erdvės trečioje eilėje sėdinčiųjų galvoms. Yra ir kitų sumanių savybių, pavyzdžiui, slankiojanti vidurinė sėdynių eilė ir anga bagažui po grindimis.
Qashqai +2 yra puikus šeimos automobilis. Jo valdymas ir važiuoklės reakcija pradžiugins ir „aštriau" vairuoti mėgstančius žmones, o naudingų savybių ir lankstumo pakaks bet kuriai šeimai, kuriai reikalingos septynios sėdynės. Dėl ilgesnės ratų bazės padidėja erdvė ir sėdinčiųjų vidurinėje eilėje kojoms. Tai naudingas penkių vietų modelio patobulinimas.
Važiavimas dėl pailgintos ratų bazės taip pat geresnis nei penkių vietų Qashqai. Triukšmas gerai izoliuojamas, tačiau važiuojant nelygiais keliais +2 elgiasi kiek grubiai. 148 AG 2,0 l dyzelinis variklis dirba gerai, tačiau niekuo neišsiskiria. Apskritai dCi geriausiai dirba esant vidutinėms apsukoms - jas didinant didėja ir triukšmas.
+2 yra puiki alternatyva pilkiems ir nuobodiems kompaktiškų septynių vietų MPV. Patrauklesnė jo išvaizda, aukšta salono kokybė, o ir įrangos netrūksta - stiklinis „mėnulio" stogas yra standartinis visoje gamoje. Degalų sąnaudos taip pat geros: 6,7 l/100 km dviem ratais varomoje versijoje ir 7 l - 4WD modelyje.