HARMONINGA ERDVĖ
Pagamintas pagal visiškai naujus principus,
Avensis Verso puikiai suderina erdvų saloną ir talpią bagažinę, kas būdinga MPV (daugiafunkcijinių) klasei, tuo pačiu pasižymi įspūdingomis vairavimo savybėmis ir dinamika, būdinga sedanams. Toyota Europos dizaino centras (ED2) sukūrė šio modelio dizainą.
Avensis Verso tapo žemiausiu pagal aukštį visame populiariausiųjų MPV segmente (1660mm), bet vis tiek siūlo erdvų saloną dėl žemų grindų ir ilgos (2825mm) ratų bazės. Avensis Verso ilgis (4650mm) ir plotis (1760mm) užtikrina stabilų ir patogų važiavimą, ką be abejo suteikia ir žemas automobilio svorio centras.
Avensis Verso siūlo daugybę sėdynių išdėstymo variantų: jame gali būti įrengtos penkios, šešios arba septynios atskiros sėdynės iki trijose eilėse. Šešių vietų Avensis Verso skiriamasis bruožas - prabangios 'Captain' sėdynės.
DINAMIŠKUMAS
Avensis Verso rinkoje pasirodys su dviejų tipų varikliais: arba 2,0 VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) benzininiu varikliu, arba naujausiu Toyota turbodyzeliu 2,0 D-4D. 2,0 VVT-i benzininis variklis išvysto maksimalią 150 AG (110 kW) galią, esant 6000 aps./min. ir maksimalų 192 Nm sukimo momentą esant 4000 aps./min. Turbodyzelis 2,0D-4D variklis išvysto 116 AG (85kW) esant 4000 aps./min. ir didžiulį 250Nm sukimo momentą prie 1800 - 3000 aps./min. Turbodyzelinio variklio kuro suvartojimas mišriu ciklu neįtikėtinai mažas - tik 6,5 litro/100 km.
APSAUGA IR SAUGUMAS
Standartinės įrangos
Avensis Verso bus siūlomas su diskiniais stabdžiais priekyje ir gale, elektroniniu stiprintuvu BAS, kompiuterizuota antiblokavimo sistema ABS ir elektroniniu stabdymo jėgos paskirstymu EBD.
Standartinėje įrangoje bus vairuotojo ir keleivio priekinės saugos oro pagalvės SRS, o šonines saugos oro pagalves ir saugos oro “užuolaidas” galima bus užsakyti kaip papildomą įrangą.
Be to Avensis Verso turės centrinį durų užraktą su distanciniu valdymu, variklio imobilaizerį ir signalizacijai paruošta laidų instaliaciją.