Vienatūriai gali būti ne tik praktiški, bet ir elegantiški bei nebrangūs. Tai įrodo Renault Grand Scenic. Greta kampuoto dizaino kolegų prancūzų Renault Grand Scenic atrodo tikra puošmena. Tą patį įspūdį daro ne tik vienatūrio išorė, bet ir vidus. Trumpiau tariant, apdailos medžiagų kokybė ir išorės bei vidaus žavesys – tikrai geras.
Malonu sėdėti ir ant minkštų sėdynių, kurias dar galima ir įvairiausiai reguliuoti. Įtikina ir talpi (678 l) bagažinė, dydžiu nusileidžianti tik VW Touran (695 l) bagažinei. Pradėjus judėti naujuoju prancūzų vienatūriu tampa aišku, kad tai kur kas labiau vykęs automobilis nei pirmtakas.
Vairo sistema gana standi, dyzelinis motoras nei per silpnas, nei per garsiai riaumojantis, o pakaba minkšta kaip pūkas. Tiesa, važiuojant didesniu greičiu, pavyzdžiui, greitkeliu, ji vargina savo bildesiu. Taip pat reikia pripažinti faktą, kad Renault Grand Scenic konkurentus įveikė dėl itin patrauklios kainos. Juk prancūzų vienatūris už konkurentus atsieis pigiau 15–21 tūkst. Lt. O tai jau tikrai labai didelė suma.
Vienatūris pastatytas ant Renault Megane platformos, ir todėl turi padorų talpumą ir praktiškumą pagal savo nedidlius gabaritus. Tarp naujienų - septynių vietų Grand Scenic su ilgesne ratų bazė ir kėbulu. Šiam automobiliui, siūloma plati variklių gama: 4 cilindrų benzininis tūris 1,4 litro (98 AG ..), 1,6 l (113 AG ..) ir 2,0 litrų (135 AG ..), taip pat tūris 1,5 l turbodyzeliniu (82 ir 101 AG ..) ir 1,9 litrų (120 AG ..). 2005 m. buvo 2 litrų turbo galia 163 "jėga". Tačiau po Naujo dizaino sukūrimo 2007 m., 1.4 l turėjo 100 AG .. ir turbo - 165 AG .. Dyzelinių variklių padaugėjo 1,9 l (115 ir 130 AG ..) ir 2 , L 0 (150 AG ..),. Su varikliais montuojami 5 arba 6-pavarų mechaninės dėžės ir 4 - ir 6-pavarų automatinės. Sėdėjimas prie vairo yra aukštas. Sėdynės turi labai platų reguliavomo galimybes, todėl jos patogios ir aukštam ir stambesniam vairuotojui.Antra eilė sėdynių susideda iš trijų "kedžiu" , jos juda į priekį ir atgal, taip pat žemyn nusilenkia atlošas. Sedynes galima visai išimti iš salono. Salone be pagrindinės daigtadežės pilna ir kitų pasidėjimo vietelių. Po kelių metų eksploatacijos sėdynės turi madą pradėti girgždėti, jo jų pakeitimas nepigus. Bet Scenic savinikai gali džiaugtis gausia bazine komplektacija. Į ją įeina : elektohidraulinis vairo stiprintuvas, ABS, šešios oro pagalvės, elektriniai šildomi veidrodėliai, antipraslydimo ir stabilumo sistemos. Taip pat užsakomi odinis salonas ir kondicionierius. Eksploatacija Benzininiai varikliai pas Renault be problemų. Tiesa pilant ne kokybišką kurą po 30 000-40 000 km. gali užsikimšti purkštukai. Variklis labai bijo plovimo, elektro detalės tam nepritaikytos. Pagrindinio variklio diržo keitimas rekomenduojamas po 60 000km. Machaninė greičių dėzė patikima, o automatinė pateikia nemalonių siurprizų....Kartais "išeina" begių perjungėjas ir begiai persijungia nestabiliai ir grubiai. Važiuoklėje nepatikimiausi amortizatorių atraminiai guoliai, jie tarnauja iki 30 000km. Pliusai # Erdvus ir praktinis salonas # Platus variklių pasirinkimas # Minkštas ir tolygus vairavimas
Minusai
# Kuklios apdailos medžiagos # Brangios dalys ir paslaugos # Greitai praranda vertę
Modifikacija
Renault Grand Scenic yra skirtas septynerių vietų. Jis yra didesnis nei bazinis modelis 23 cm, o jo ratų bazė ilgesnė 5 cm. Scenic II 1.4 Scenic II 1.5 dCi Scenic II 1.6 Scenic II 1.9 dCi Scenic II 2.0 Scenic II 2.0 Auto