Lietuvoje debiutuoja Toyota Verso„Toyota“ atstovai pranešė, kad antroje sausio mėnesio pusėje Lietuvoje pasirodys atnaujintas „Verso“. Automobilio kainos mūsų šalyje prasidės nuo 67 170 Lt.
Atnaujintas „Verso“ išsiskiria nauja „Toyota“ dizaino koncepcija, kurią atspindi plačios detalės, trapecijos formos apatinės grotelės, montuojamos atnaujintame priekiniame buferyje, ir mažesnės viršutinės grotelės, besidriekiančios per visą plotį tarp naujų priekinių žibintų. Siauresniuose ir ryžtingesnių formų priekinių žibintų blokuose integruoti nauji LED dieniniai žibintai (DRL), o „Active Plus“ ir „Premium“ komplektacijų modeliuose montuojami didelio šviesos intensyvumo (HID) žibintai.
Naujojo „Verso“ salone viršutinė daiktadėžė dabar papuošta minkšta medžiaga, o durelių apdailos detalės, porankis ir vairas aptraukti „nappa“ oda.
Gamintojai teigia, kad lyginant su 2009 m. pasirodžiusiu pirmtaku, atnaujintam „Verso“ buvo pakeista 470 dalių. Bus siūloma 11 „Verso“ kėbulo spalvų, iš kurių trys yra naujos („Pearl White“, „Vivid Blue“ ir „Solid Blue“).
„Toyota“ pabrėžia, kad „Verso“ išsiskiria didžiausiu klasėje atstumu (975 mm) tarp pirmosios ir antrosios sėdynių eilių. Nulenkus antrosios bei trečiosios eilės sėdynes ir suformavus lygų pagrindą, naujojo „Verso“ krovinių skyriaus talpa yra 1575 mm ilgio ir 1430 mm pločio. Bagažinės talpa su visomis pakeltomis sėdynėmis sudaro 155 litrus. Nulenkus trečiosios eilės sėdynes, ji padidėja iki 440 litrų. Naujasis „Verso“ gali būti su „Skyview“ panoraminiu stogu per visą ilgį (2340 mm x 1280 mm). Pirkėjams ir toliau bus siūloma rinktis iš keturių lygių įrangos.
„Verso“ variklių gamoje – 5 pasirinkimai. Patobulinto 126 AG 2.0 l „D-4D“ dyzelinio variklio, komplektuojamo su 6 pavarų mechanine transmisija, išskiriamo anglies dvideginio kiekis sumažėjo iki 129 g/km. Taip pat siūlomas 2.2 l „D-CAT“ dyzelinis variklis (177 arba 150 AG). Jis gali būti montuojamas su 6 pavarų mechanine arba 6 pavarų automatine transmisija.
„Verso“ dar gali būti montuojami ir 1.6 l 132 AG arba 1.8 l 147 AG benzininiai varikliai su „Valvematic“ technologija. Abu šie galios agregatai komplektuojami su 6 pavarų mechanine transmisija. 1.8 l 147 AG variklis taip pat gali būti montuojamas su patobulinta automatine „Mutidrive S“ pavarų dėže.
Automobilis gaminamas „Toyota“ padalinyje Turkijoje. 2013 m. kompanija tikisi parduoti 50 tūkst. „Verso“ vienatūrių ir užimti 5 proc. rinkos.