Pirmieji elektro UAZ visureigiai su 600 kg akumuliatoriais

Visos forumu naujienos bus talpinamos čia! :swear:

Pirmieji elektro UAZ visureigiai su 600 kg akumuliatoriais

Standartinė Robertas » 03 Rgp 2016, 13:42

Pirmieji elektromobiliai UAZ visureigiai su 600 kg akumuliatoriais

Daugelis turbūt dar nepamiršo rusiškų visureigių UAZ 469, gamintų nuo 1972 m. Ne vieną puikiai važiuojantį egzempliorių galima rasti bet kuriame Lietuvos provincijos miestelyje.
Paveikslėlis

Praeityje populiarūs buvo ir autobusiukai UAZ 450 ir naujesnis UAZ 452.

Paveikslėlis

Pats pirmasis Uljanovsko gamyklos elektromobilio modelis UAZ 450EM buvo sukurtas dar 1959 m., panaudojus serijinio UAZ 450 ir UAZ 450 A bazę. Modelis buvo skirtas oro uostams. Elektromobilius varė akumuliatoriai, padalinti į dvi sekcijas ir sėkmingai sumontuoti po grindimis transporto priemonės šonuose, rašo trucker.lt.

1975 m. gamyklai buvo pavesta sukurti elektromobilį, varomą kintamos srovės elektros energija, nes tokiam modeliui nebereikėjo nuolatinės srovės elektros energijos įkrovimo stotelių.

Darbų ėmėsi inžinierius V. A. Kuznecovas. Iš pradžių elektromobiliai atrodė prastai, didžiuliai elektromotorai buvo montuojami variklių skyriuje, į kėbulą buvo sukraunami iki 600 kg sveriantys akumuliatorių blokai. Kūrėjams trūko patirties ir laiko, kildavo nuolatiniai ginčai, inžinieriai niekaip negalėjo nuspręsti, kur talpinti didelį ir sunkų maitinimo bloką. Kartais atrodydavo, kad projektas pasmerktas žlugti. Visgi sprendimas buvo rastas – akumuliatoriai buvo pritvirtinti prie kėbulo dugno ir papildomai izoliuoti antromis grindimis. Šis sprendimas leido efektyviai panaudoti ir vėdinimo sistemą.

Iš pradžių ties elektromobiliais triūsė tik nedidelė entuziastų grupė, tačiau netrukus buvo sukurtas atskiras elektromobilių konstruktorių skyrius ir speciali laboratorija.

Netrukus pirmoji UAZ 451MI partija sėkmingai buvo išbandyta bandymų poligone ir net pačioje Maskvoje.

Nuo tada beveik kiekviena elektromobilių UAZ partija būdavo kažkuo pranašesnė už ankstesniąją. 1983 m. modelio automobiliai turėjo ekonomiškesnę ir patikimesnę elektrinės pavaros sistemą, o elektrinis valdymo blokas, kuriam buvo panaudotos integralinės mikroschemos, parinkdavo ekonomiškiausią važiavimo režimą. Visa informacija apie mazgų veikimą būdavo perduodama į prietaisų skydelį. Įkrauti elektromobilių akumuliatorius buvo galima iš bet kurios pramoninės kintamos elektros srovės linijos.

https://www.google.com/search?q=uaz&cli ... 95&bih=628

Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/auto ... 220-663283
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3114
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Pirmieji elektro UAZ visureigiai su 600 kg akumuliatoria

Standartinė VaidaRose » 22 Gru 2016, 01:38

Oho. Nežinojau apie tokį. Tik apie IŽ buvau skaičius. Ačiū!
VaidaRose
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 22 Gru 2016, 01:29
Miestas: Vilnius
Automobilis: Toyota Avensis Verso 2006


Grįžti į Auto naujienos

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Google [Bot]

cron