Peugeot 5008 septynvietis

Paveikslėlis806,807, 3008, 5008

Peugeot 5008 septynvietis

Standartinė Robertas » 01 Lie 2009, 16:06

Paveikslėlis

Automobilis sukonstruotas ant padidintos 308 modelio platformos ir gali būti 5 arba 7 vietų. Jo ilgis – 4,53 metro, plotis – 1,64 metro, tai leidžia jam atsistoti greta tokio modelio kaip „Citroen C4 Grand Picasso“.
Naujajame modelyje vairuotojas puikiai matys kelią – priekinio stiklo plotas siekia 1,7 kvadratinio metro, be to, čia yra panoraminis stogas.
Jeigu automobilis 5 vietų, jo bagažinės tūris sieks 823 litrus, o sulanksčius visas antrosios ir trečiosios eilės sėdynes, šis rodiklis išaugs iki 2 506 litrų. Be to, čia daug įvairių nišų smulkiems daiktams.


Paveikslėlis

Ir išore, ir vidumi naujasis vienatūris panašus į 3008 visureigio modelį. Panaši priekinė kėbulo dalis ir centrinė konsolė. O galas labiau primena universalą 308.
Pavarų dėžės valdymo rankena įtaisyta aukštai tarp sėdynių, 5008 modelis turi projekcinį displėjų, sistemą, leidžiančią kontroliuoti atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio, bei ESP sistemą, turinčią ir žiemos darbo režimą.
Po gaubtu – tokie pat varikliai, kaip ir „Peugeot 308“. Benzinu varomi du 1,6 litro tūrio variklio variantai – 120 AG galios atmosferinis ir 150 AG galios su turbostiprintuvu. Dyzeliai – 1.6 Hdi arba 2.0 Hdi, kurių galios diapazonas – nuo 110 iki 163 AG. Su visais varikliais montuojama 6 bėgių mechaninė arba tiek pat laipsnių automatinė pavarų dėžė.
Premjera numatyta rudenį vyksiančioje Franfurto automobilių parodoje, o pardavimuose naujasis „Peugeot“ modelis turėtų pasirodyti metų pabaigoje.


Paveikslėlis
Trečios eilės sėdynių tilps ne aukštesni kaip 1,70 keleiviai.
Priekis primena greitojo traukinio lokomotyvą. Į vairuotojo pusę pasukta centrinė konsolė palengvina jos valdymą. Deja, pavarų dėžės svirtis uždengia klimato kontrolės reguliavimą.

Paveikslėlis
Peugeot bagažinės dydį galima keisti pagal poreikį, o dugnas liks plokščias. Kraulumas – 652 kg
Paveikslėlis
Paveikslėlis
http://www.netcarshow.com/peugeot/2010-5008/
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3161
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 34 kartus
Gavęs padėkų: 41 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Peugeot 5008 septynvietis

Standartinė Energetikas » 01 Lie 2009, 16:21

Dieve brangus, kaip tokiose automobiliuose reikia sukisti tuos septynis zmones... :rofl: Gal cia nebent kokiai kinieciu ar japonu rinkai, kur visi ne didesni, kaip 1,50m... :lol:
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Padėkojo: 5 kartus
Gavęs padėkų: 7 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Peugeot 5008 septynvietis

Standartinė Robertas » 02 Lie 2009, 09:19

Paskutinių metų vienatūriai beveik visi kompaktiški "eina" pvz: Mazda 5, Grandis.... gale sedeti tik vaikams, o šiaip tai vietos kaip iprastame auto :)
Kas man patinka tame 5008, kad sedynės gražiai susilanksto ir pasidaro viena plokštuma, galima atsigulti ir |-)

Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3161
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 34 kartus
Gavęs padėkų: 41 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Peugeot 5008

Standartinė Robertas » 19 Sau 2010, 00:05

Paveikslėlis
Sukūrusi 5008-ąjį firma Peugeot siūlo naują kompatinio vienatūrio interpretaciją. Šis naujas modelis, perimantis firmos veiklą struktūruojančias vertes, gerina visus šiai klasei būdingus pranašumus ir kartu nesusilpnina išskirtinių važiavimo savybių, taip pat įdiegia naujausias technologijas, leidžiančias padidinti komfortą ir vairavimo saugumą.

Taigi 5008-asis siekia įtvirtinti kompaktinių vienatūrių rinkoje naują etaloną.

Peugeot praplėtė savo užimamą rinkos dalį M1 automobilių klasėje

Po to, kai buvo išleistas 308 SW, o neseniai – krosoveris 3008, Peugeot M1 klasės pasiūlą dabar papildys 4,53 m ilgio ir 1,64 m aukščio Peugeot 5008. Šis kompaktinis 5/7 vietų vienatūris reikšmingai sustiprins Peugeot modelių pasiūlą šeimyninių automobilių rinkoje. 5008-asis bus antras stiprus įsiveržimas, po krosoverio 3008, į talpių ir aukštų M1 klasės automobilių aplinką.

Elegantiško stiliaus aerodinamiškas vienatūris

Kalbant apie išorės stilių 5008-asis išsiskiria pusiausviromis ir ryškiai profiliuotomis linijomis. Jo aerodinaminė forma (Cx = 0,29; Scx = 0,77) yra panaši į greitojo traukinio. Ji suteikia aukščiausios klasės kelioninio automobilio įspūdį.

Automobilio šonai su išryškintomis išilginėmis linijomis įtvirtina nuolatinio judėjimo vaizdą, o aukšta šonų juosta demonstruoja saugumą.

Šis naujas stilius yra pagrįstas nauja kompaktinio vienatūrio interpretacija, pagal kurią dinaminis išorės stiliaus vaizdas harmoningai dera su talpia keleiviams skirta vidaus erdve.

Ištaigingas vidus, skirtas vairavimo malonumui

5008-ojo vairavimo pultas yra neabejotinai originalus ir naujoviškas vienatūrių aplinkoje. Šiam automobilių tipui būdinga aukšta vairavimo padėtis atveria vairuotojui puikų matomumą ir suteikia saugumo jausmą.

Šio automobilio koncepcijos kūrėjams pavyko pasiekti didesnės vairuotojo vietos ergonomijos, viena vertus, dėl sėdynių kokybės, kita vertus, dėl labai vertikalaus vairo palinkimo kampo, tokio paties kaip hečbeko 308. Taigi sėdėsena leidžia vairuotojui geriausiai pajusti vairavimo džiaugsmą ir komfortą, kartu laikytis aukštoje vairavimo padėtyje ir dominuoti kelyje.

Vairavimo pulte įrengtos naujausios technologijos, tokios kaip pakelto vaizdo displėjus, pultas pagamintas iš aukštos kokybės prabangių medžiagų, – viskas skirta vairavimo džiaugsmui, kiekvieną detalę ženklinančiam naujumo ženklu. Gerai apgalvotai ergonomiškai išdėstyti jungikliai – jie natūraliai lengvai pasiekiami rankomis, – visa tai leidžia 5008-ąjį priskirti sedanų lygmeniui.

Šviesus ir labai erdvus vidus

Platų priekinį stiklą (1,70 m²) pratęsia platus panoraminis stiklinis stogas (1,69 m²), kuris tarp Peugeot automobilių yra vienas didžiausių. Tad keleiviai galės mėgautis gausia šviesa salone ir išskirtiniu panoraminiu vaizdu į išorę. Pridėjus šoninius stiklus ir galinį stiklą, įstiklintas automobilio paviršius siekia 5,77 m².

Erdvus – šis apibūdinimas yra iš tiesų tinkamas norint apibrėžti 5008-ojo vidaus erdvę. Jo vidaus plotis alkūnių aukštyje priekinėse vietose yra 1476 mm, antrojoje eilėje – 1520 mm su tokio paties pločio trimis sėdynėmis. Trečiojoje eilėje, kurioje gali sėdėti du suaugę žmonės, šis plotis siekia 1341 mm. Erdvė keliams taip pat yra didelė, kaip ir lubų aukštis, o dėl to šiuo automobiliu be vargo gali važiuoti aukšto ūgio žmonės. O tiems, kurie automobilyje nori sėdėti dar patogiau, antrosios eilės visos trys sėdynės turi dvi atlošų palinkimo padėtis ir atskirai gali būti išilgai pastumtos 130 mm. Kalbant apie pertvarkymo galimybes, tai leidžia padidinti bagažinės erdvę arba palikti daugiau vietos trečiosios eilės keleiviams.

5008-ojo pertvarkymo galimybės yra pavyzdinės – atitinka geriausią šios automobilių klasės lygį.

Rekordinis bagažinės tūris

5008-ojo bagažinė yra praktiška, į ją lengvai galima susidėti daiktus dėl jos stačiakampio formos. Ji yra labai erdvi, priklausomai nuo perslenkamų sėdynių padėties jos tūris siekia nuo 758 l iki 823 l (arba nuo 579 iki 678 dm3 pagal VDA 210 standartą) po galine lentyna, kai trečiosios eilės sėdynės yra nulenktos. Ši bagažinė yra viena iš talpiausių tarp šios klasės automobilių.

Be to, ši talpa siekia 1247 l, kai išnaudojama visa erdvė iki lubų, o nulenkus antrosios eilės sėdynes gali pasiekti 2506 l tūrį.

Važiuojant visai šeimai visada reikia daug erdvės, ypač kai išvykstama atostogų, – todėl daug pasidėjimo vietų, įrengtų vienur ir kitur salone, galės sutalpinti visus keleivių daiktus. Be to, penkių vietų modifikacijoje po bagažinės kilimu yra 60 litrų pasidėjimo erdvė, rodanti, kad kiekviena ertmė buvo maksimaliai išnaudota ir pritaikyta kasdieniam praktiniam naudojimui.

Komfortas visose vietose

Aukštas 5008-ojo akustinio komforto lygis leidžia trečiosios eilės keleiviams kalbėtis su važiuojančiais pirmojoje eilėje visai nekeliant balso.

Kadangi skirtingų eilių sėdynės yra išdėstytos ne viena linija su priekyje esančios eilės sėdynėmis, trečiosios eilės keleiviai gali matyti atvirą vaizdą į priekį, – tai rodo, kad šios sėdynės yra tikros, o ne pridedamos papildomos sėdynės.

Tam, kad kelionė būtų dar malonesnė, oro pūtimo ventiliatoriai, kuriuos gali reguliuoti antrosios eilės keleiviai, pučia atvėsintą orą į galines vietas pro pūtimo angas ant šoninių statramsčių. Taigi visų vietų keleiviai gali naudotis puikiu šiluminio komforto lygiu.

Galinių vietų multimedijos sistema

Tam, kad būtų lengviau ištverti ilgas keliones, 5008-asis siūlo antrosios eilės keleiviams puikiai į saloną integruotą multimedijos sistemą.

Šią sistemą sudaro du spalvoti 7’’ ekranai, įtaisyti ant priekinių sėdynių galvos atramų, jungčių pultelis, prie kurio galima prijungti bet kokią nešiojamą garso/vaizdo įrangą (vaizdo grotuvą, žaidimų kompiuterį, DVD grotuvą), taip pat dvi poros belaidžių Bluetooth® ausinių. Ši belaidė technologija pasiekia ypač aukštą garso kokybės lygį. Ji leidžia perduoti garso signalą nepriklausomai nuo ausinių padėties. Trečioji ausinių pora gali būti įsigyta atskirai ir naudojama vienu metu su kitomis. Taigi galinių vietų keleiviai gali pasirinkti – ar žiūrėti tą pačią programą per abu ekranus, arba naudotis tais ekranais atskirai. Pavyzdžiui, vienas keleivis gali žaisti vaizdo žaidimus, o kitas savąjame ekrane žiūrėti animacinį filmą, vaizdo klipą ir pan.

Naujausios saugumą stiprinančios technologijos

5008-asis įtvirtina naujus saugumo ir vairavimo patogumo etalonus įdiegdamas iki šiol kompaktiniuose vienatūriuose nenaudotas naujausias technologijas.

Pakelto vaizdo displėjus (Head Up Display) yra iš naikintuvo piloto kabinos pasiskolintas įrenginys! Jis leidžia suprojektuoti svarbiausią vairavimo informaciją (automobilio greitį, pastovaus greičio palaikymo arba greičio ribojimo įtaiso rodmenis, taip pat atstumo tarp automobilių signalizatoriaus rodmenis) į permatomą plokštelę, įrengtą virš prietaisų skydelio. Vairuotojas mato šiuos rodmenis, tarsi jie būtų automobilio priekyje, ties variklio gaubtu, todėl norint matyti šią informaciją jam nereikia nukreipti žvilgsnio nuo kelio. Ši tokio tipo automobiliuose nauja įranga teikia realią naudą vairavimo saugumui, o drauge padidina vairavimo patogumą.

Atstumo signalizatorius (Distance Alert) yra technologija, leidžianti vairuotojui laikytis saugaus atstumo tarp važiuojančių automobilių. Automobilio priekyje įrengtas radaras matuoja sekundėmis laiką, skiriantį jus nuo priekyje važiuojančio automobilio, ir perduoda šią informaciją į pakelto vaizdo displėjų. Perspėjimo sistema, kurią galima reguliuoti nuo 0,9 s iki 2,5 s naudojantis ant priekinio skydo esančiais jungikliais, suteikia vairuotojui galimybę būti perspėtam, jei jis ima važiuoti per arti priekyje važiuojančio automobilio. Šis įrenginys nesikiša į automobilio valdymą, vairuotojas visada lieka automobilio valdymo šeimininkas. Tačiau tokia iki šiol šioje klasėje nenaudota įranga efektyviai prisideda prie greičio ribotuvo ir reguliatoriaus stiprinant vairavimo saugumą.

Snow Motion yra išmani apsaugos nuo buksavimo sistema. Ji prideda naujų funkcijų prie klasikinės apsaugos nuo buksavimo sistemos ir leidžia vairuotojui efektyviai pajudėti iš vietos ir pagreitėti važiuojant apledėjusiu ar apsnigtu keliu. Šis automatiškai įsijungiantis naujo tipo ASR valdymas bus neabejotinai dar efektyvesnis, jei bus naudojamas kartu su žieminėmis padangomis.

Septynių vietų modifikacijoje gali būti įrengta galvas apsauganti oro pagalvė/užuolaida, apimanti visas tris sėdynių eiles. Ji veikia iš vieno generatoriaus ir išsiskleidžia kartu su šoninėmis oro pagalvėmis. Taip labiau sustiprinamas visose eilėse sėdinčių keleivių saugumas.

Serijinė ESP įranga, šešios oro pagalvės, elektrinis automatinis stovėjimo stabdys su pajudėjimo į įkalnę pagalbos funkcija, visų vietų neprisegtų saugos diržų kontrolinės lemputės, nepakankamo padangų slėgio kontrolė ir kt. 5008-asis gali naudotis ištisa kolekcija saugumo įrangos, padedančios apsaugoti vairavimo patogumą ir džiaugsmą.

Išskirtinės dinaminės savybės, nei trupučio nesumažinančios komforto

5008-asis siekia tapti nauju etalonu kompaktinių vienatūrių klasėje pagal vairavimo malonumą dėl savo dinaminių savybių, kurios jungia išskirtinį judėjimo stabilumą, vertą geriausių Peugeot sedano tipo automobilių, ir aukšto lygio pakabos komfortabilumą.

Kuriant 5008-ojo važiuoklę buvo pasitelkta didžiulė markės su liūto ženklu šios srities patirtis. Pirmiausia tai pasakytina apie naują šio tipo automobiliams kėbulo atsparumą susukimui (0,69 mrad), leidžiantį pasiekti labai gerą judėjimo stabilumą, o drauge ir vibracinį automobilio komfortą.

Tad pagrindinis Peugeot inžinierių tikslas buvo suteikti 5008-ajam patikimas ir efektyvias važiavimo savybes, kurios priartintų automobilį prie sedanų lygio, o drauge patenkinti vienatūrius perkančių klientų lūkesčius dėl patogumo.

Ištisa aplinką tausojančių variklių gama

Išleidžiant 5008-ąjį bus siūlomi šeši naujausios kartos variklių ir pavarų dėžių komplektai. Jie tobulai siejasi su šio naujojo vienatūrio dinamiškumo pasiūlos tipais. Derindami galingumą ir santūrias degalų sąnaudas šie varikliai pasiekia labai gerą CO2 emisijos balansą ir leidžia džiaugtis intensyviu vairavimu.

Išleidžiant automobilį bus pateikiami du benzininių variklių variantai:

- 1,6 l VTi 120 AG su rank. 5 pav. d., Euro 5 – 7,3 l / 100 km ir 169 g/km CO2 mišriomis sąlygomis;

- 1,6 l THP 156 AG su rank. 6 pav. d., Euro 5 – 7,1 l / 100 km ir 167 g/km CO2 mišriomis sąlygomis.

Bus pateikiami keturi dyzelinių variklių variantai:

- 1,6 l HDi FAP 110 AG su rank. 6 pav. d., – 5,4 l / 100 km ir 143 g/km CO2 mišriomis sąlygomis;

- 1,6 l HDi FAP 110 AG su rank. automatizuota 6 pav. d., – 5,2 l / 100 km ir 135 g/km CO2 mišriomis sąlygomis *;

- 2,0 l HDi FAP 150 AG su rank. 6 pav. d., Euro 5 – 5,8 l / 100 km ir 151 g/km CO2 mišriomis sąlygomis;

- 2,0 l HDi FAP 163 AG su automat. 6 pav. d., Euro 5 – 6,8 l / 100 km ir 178 g/km CO2 mišriomis sąlygomis.

* Vyksta oficialaus patvirtinimo procesas.

Naujausios kartos vairavimo pagalbos įranga

Tam, kad būtų lengviau vairuoti kasdienėse situacijose 5008-asis siūlo naudingą technologinę įrangą, tokią kaip pastatymo priekiu ir atbulomis pagalbą, taip pat naują pastatymo vietos matavimo sistemą.

Ši funkcija veikia naudodamasi dviem jutikliais, įrengtais priekinio bamperio šonuose, ji vaizdu daugiafunkciniame prietaisų skydelio ekrane informuoja apie galimybę pastatyti automobilį laisvoje stovėjimo aikštelės vietoje ir nurodo šio manevro sudėtingumo lygį.

Naujausios kartos technologinė multimedijos įranga

5008-asis įtraukė į savo arsenalą naujausią Peugeot naudojamą telematikos įrangą, bendrai pavadintą santrumpa WIP (World in Peugeot).

WIP Sound yra bazinės pasiūlos įranga, kurią sudaro automagnetola su vieno disko CD grotuvu, pritaikytu MP3 formatui, turinti Jack tipo lizdą papildomai įrangai, įtaisytą ant centrinės pasidėjimui skirtos konsolės.

Ši aparatūra gali būti papildyta laisvų rankų įranga su Bluetooth® ir USB jungtimi bei funkcija WIP Connect.

5008-ajame gali būti įrengtos dvi radijonavigacinės sistemos: WIP Nav ir WIP Com 3D.

Pagaliau tie, kas mėgsta klausytis muzikos aukšto atkūrimo tikslumo aparatūra, galės pasirinkti hi-fi JBLTM įrangą. Ją sudaro šeši garsiakalbiai, 240 W stiprintuvas ir labai žemo dažnio garso kolonėlė, tobulai integruota į saloną.

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3161
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 34 kartus
Gavęs padėkų: 41 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW


Grįžti į Peugeot

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Bing [Bot], Google [Bot]