Komentaras apie Merivą:
Meriva turi visas Opel gerąsias pusės – praktiškumas, pakabos patvarumas ir šiuo metų jau ypatingai gera antikorozinė apsauga. Praėjo tie laikai, kai opeliai net nuotraukose rūdijo. Dabar jie neberūdija. Nors Merivoje korozija vis dėlto atsiranda ant pavarų perjungimo mechanizmo. Meriva sukurta remiantis Corsa C baze, tačiau vietos joje daugiau negu reikia. Sėdynės stumdomos pirmyn-atgal, į šonus ir visaip kitaip konfigūruojamos. Galines galima net paslėpti grindyse.
Tačiau problemų gali pridaryti pirmųjų automobilių DVD sistema, kuri siurbia elektrą iš akumuliatoriaus net tada, kai variklis nedirba. 2004 m. pabaigoje Opel modernizavo šią sistemą, o laikui bėgant DVD visai išbraukė iš įrangos sąrašo. Dyzelinėse versijose (pvz.: 1.7 CDTI) nelabai geroje vietoje įtaisytas generatorius – jis žiemą tiesiog apauga purvo ir druskos sluoksniu, be to dyzeliai sudegina daug alyvos. Apdailos medžiagų kokybė normali, tačiau sumontuota ji nelabai kokybiškai – girdisi girgždesys ir cypimas.
Meriva vienais metais nustebino pasaulį, TUV pateikus kasmetinę ataskaitą – tarp dviejų ir trejų metų automobilių ji užėmė 1-ą vietą iš 113! Nustatyta tik 1,8% rimtų trūkumų, dėl kurių teko grįžti pakartotinei apžiūrai. Amžinas pirmų vietų laimėtojas Porsche 911 užėmė tik 13-ą vietą (3,5% rimtų gedimų), o VW Passat – 59-a vieta ir 5,9%.
Merivoje benzininiai varikliai tokie: 1.4 16V/90AG, 1.6/87AG, 1.6 16V/100AG, 1.6T/160AG, 1.8 16V/125AG. Dyzeliniai: 1.3 CDTI/70AG, 1.7TD/75AG, 1.7 CDTI/100AG (CDTI versija „Common Rail“) .Benzininiai Opel varikliai problemų, kaip taisyklė, nekelia