Opel Meriva 2010m. II antroji karta, debiutas Ženevoje

PaveikslėlisSintra, Zafira, Meriva, Agila

Opel Meriva 2010m. II antroji karta, debiutas Ženevoje

Standartinė Robertas » 05 Sau 2010, 15:43

Antros kartos „Opel Meriva“ pasaulinė premjera numatyta kovo 4 d. Ženevos automobilių parodoje. Vienatūrio dizainas nedaug skirsis nuo 2008 m. Ženevoje pademonstruotos šio modelio koncepcinės versijos.


Paveikslėlis

Šeimyniniam automobiliui funkcionalumo suteikia atgal atsidarančios galinės durys, kurios atsidaro tik mašinai sustojus ir automatiškai užsirakina pradėjus važiuoti.Taip pat šiame modelyje išsiskiria galinės durys su "Flex Doors " sistema, atsidarančios į priešingą pusę nei įprastai. Ir žinoma, labai džiugina panoraminis stogas.

"FlexRail" sistema suteiks galimybę vienatūrio savininkams lengvai keisti įvairių talpų mašinoje išdėstymą bei dydį, o "FlexSpace" leis lengvai keisti galinių sėdynių padėtį, padidint erdvę kojoms arba bagažui.

Naujoji „Meriva“ bus siūloma rinktis su vienu iš šešių variklių, pasiekiančių nuo 75 iki 140 AG. Automobilio pirkėjai galės užsisakyti automobilį su 5 arba 6 laipsnių mechanine, arba 6 laipsnių automatine pavarų dėže. Daugiau technininių detalių „Opel“ nenurodė.

Antros kartos „Opel Meriva“ sukurta kompanijos inžinerijos centre Rüsselsheime (Vokietija), o bus gaminama Saragosoje (Ispanija).

Mašinos prekyba prasidės po pusmečio, tačiau jos kainos gamintojas kol kas oficialiai neatskleidė. Portalo „Autocar“ žiniomis, naujoji „Meriva“ Didžiosios Britanijos rinkoje kainuos nuo 14 tūkst. svarų sterlingų (54,4 tūkst. Lt).



„Opel“ atstovų salonuose jau greitai pasirodys kompaktinės klasės naujos kartos vienatūris „Opel Meriva“, o ta proga gamintojas paskelbė įvairių versijų kainas, rašo „Verslo žinios“.

Pigiausia „Meriva“ su 1.4 l, 100 AG benzininiu varikliu kainuos 48 742 Lt (ankstesniojo modelio pigiausias variantas su senesniu 1.4 l, 90 AG varikliu kainavo 45 909 Lt).

Mažiausiai kainuojanti dyzelinė versija su 1.3 l, 75 AG varikliu kainuos 57 446 Lt, o taupesnė ir ekologiškesnė „Ecoflex“ versija – 58 839 Lt.

Brangiausia „Opel Meriva“ su 1.7 l, 100 AG turbodyzeliniu varikliu ir su „Cosmo“ komplektacija kainuos 70 676 Lt.
PaveikslėlisPaveikslėlis
Daugiau nuotraukų: Cia



Opel Meriva turi ir Design Edition versiją
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3153
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Meriva II antroji karta, debiutas Ženevoje 2010m.

Standartinė Robertas » 26 Geg 2010, 17:59

„Opel Meriva” apdovanotas už dizainą

Naujasis „Opel Meriva” vienatūris pelnė Vokietijos „Auto Bild” žurnalo apdovanojimą už dizainą. Šiuo įvertinimu tęsiama apdovanojimų tradicija, kurią pradėjo „Insignia” ir „Astra” modeliai, pelnę daugybę prestižinių konkursų nominacijų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Pirmą solidų apdovanojimą – 2010 m. „Auto Bild“ prizą už dizainą – „Meriva“ laimėjo SUV, vienatūrių ir automobilių visais varančiaisiais ratais kategorijoje. „Meriva” vienatūris, nurungęs 16 varžovų, prestižinę dizaino nominaciją laimėjo pelnęs daugiau kaip 100 tūkst. „Auto Bild” skaitytojų palankumą.

Gamintojų teigimu, skulptūriškos naujųjų „Opel“ modelių išorės formos ir dizaino meniškumas suderintas su vokišku preciziškumu bei surinkimo kokybe. Šiomis savybėmis pasižymėjo ir 2008 metais pristatytas „Insignia“ modelis bei pernai debiutavęs „Astra“ automobilis.

„Insignia” automobilis nuo debiuto pradžios jau įvertintas 40 svarių apdovanojimų, tarp jų prestižiniu „Europos metų automobilis 2008“ titulu ir 2009 m. „Auto Bild” dizaino nominacija, kurią pelnė sportiškų universalų kategorijoje. Savo ruožtu „Astra“ modelis nuo savo pristatymo praėjusį rudenį jau surinko daugiau kaip 20 apdovanojimų penkerių durų kompaktinių automobilių klasėje.

Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3153
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Meriva II antroji karta, debiutas Ženevoje 2010m.

Standartinė Robertas » 09 Bir 2010, 21:20

„Opel Meriva“ jau turi 30 tūkst. užsakymų

Dar prieš pardavimų pradžią naująją „Opel Merivą“ užsisakė daugiau nei 30 tūkst. europiečių. Automobilių salonus Vokietijoje šis kompaktiškas vienatūris pasieks birželio 12 d. ir kainuos nuo 15 900 eurų (54,9 tūkst. Lt), rašoma gamintojo pranešime.

„Dar niekada nebuvome sulaukę tokio susidomėjimo šiame segmente“, – sakė „Opel“ pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas Alainas Visseris.

Iki 2010-ųjų pabaigos „Opel“ tikisi Europoje parduoti apie 50 tūkst. „Meriva“ vienetų, o 2011-iais šio modelio pardavimai turėtų pasiekti 130 tūkst.

Nuo prekybos pradžios „Opel Meriva“ bus siūlomas su vienu iš trijų benzininių arba dviejų dyzelinių variklių, kurių galia siekia nuo 75 AG iki 140 AG. Dar trys dyzeliniai varikliai bus siūlomi vėliau.
Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3153
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Meriva II antroji karta, debiutas Ženevoje 2010m.

Standartinė Robertas » 15 Lie 2010, 20:09

„Opel Meriva“ jau su dyz. varikliai
Naująją „Meriva“ pagaliau galima įsigyti ir su dyzeliniais motorais, kuriuos šio modelio premjeros metu žadėjo „Opel“ strategai. Funkcionalumo čempionu tituluojamas automobilis nuo šiol gali būti komplektuojamas su penkiais dyzeliniais jėgos agregatais, kurių galia siekia nuo 75 AG iki 130 AG. Taip pat galima rinktis iš trijų benzininių variklių nuo 100 AG iki 140 AG, kurie buvo siūlomi nuo šio modelio pristatymo, rašoma gamintojo pranešime.

Didžiausia naujiena variklių „meniu“ – 1.3 l darbinio tūrio „CDTI ecoFLEX“ 95 AG motoras. 100 km kelią jis įveikia vidutiniškai sudegindamas 4,5 l dyzelino, o CO2 emisijos rodiklis – 119 g/km. Lyginant su pirmtaku šio motoro generuojama galia išaugo 21 proc., o degalų sąnaudos ir į aplinką išmetamų teršalų kiekis sumažėjo 11,2 proc.

Taip pat siūlomos ir dvi naujos 1.7 CDTI variklių modifikacijos. Kuklesnioji versija generuoja 110 AG ir maksimalų 280 Nm sukimo momentą, o galingesnioji – 130 AG ir 300 Nm. Vidutinės degalų sąnaudos – 5,2 l/100km.

Šie trys varikliai papildė „Merivai“ siūlomų dyzelinių motorų paletę, kur nuo kompaktiško vienatūrio gamybos pradžios buvo benziną naudojantys 1.3 l darbinio tūrio 75 AG ir 1.7 l, 100 AG jėgos agregatai. Nuo pat „Merivos“ debiuto šiųmetinėje Ženevos automobilių parodoje buvo galima rinktis modelį su automatine pavarų dėže. Visi motorai turi kietųjų dalelių filtrus ir atitinka „Euro-5“ aplinkosaugos reikalavimus.

„Opel“ inžinierių sukurta „Start/Stop“ sistema, kuri buvo išbandyta „Agila“ ir „Corsa“ modeliuose, nuo kitų metų bus naudojama ir „Merivoje“. 2011-aisiais ketinama pateikti dar vieną įrodymą, kad „Opel“ rūpinasi švariomis, aplinką tausojančiomis technologijomis – rinkoje pasirodys vienatūrio versija, varoma suskystintomis naftos dujomis (LPG).
Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3153
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Meriva II antroji karta, debiutas Ženevoje 2010m.

Standartinė Robertas » 26 Spa 2010, 12:35

Siekiant išsaugoti sėkmę visiškai pertvarkytas mažasis „Opel" vienatūris.

Vos pažvelgus į stilingą naująją OPEL Meriva ir palyginus ją su mielu, bet blankiu pirmtaku, pagerinimai yra tokie akivaizdūs ir teigiami, kad net nekyla minčių apie galimą kūrėjų riziką atliekant šiuos pokyčius.
Tačiau gamintojas išties rizikuoja. Dabartinis modelis buvo vienas sėkmingiausių GM Europos padalinio gaminių. Parduota daugiau nei milijonas vienetų, o pardavimo viršūnėje Meriva sugebėjo išlikti nuo pat šio sektoriaus įsikūrimo 2003-aisiais, prie kurio smarkiai prisidėjo. Bet svarbiausios naujosios Meriva savybės - pozicionavimas rinkoje, stilius, svarbiausi matmenys, keleivių vieta ir mechaninė įranga - yra visiškai naujos.
Iš esmės Meriva užaugo. Nauji reikalavimai saugumui avarijų metu ir pėsčiųjų apsaugai verčia pakelti variklio gaubtą ir prideda naujų pokyčių, tad naujasis modelis tapo 240 mm ilgesnis. Dėl to automobilis smarkiai priartėja prie Zafira, bet „Opel" inžinieriai tikina, kad panašiai teks pasielgti ir su kitų klasių automobiliais, tad pailgės ir Zafira bei jos konkurentai.
Kad susidorotų su papildomu dydžiu ir svoriu bei suteiktų didesnio automobilio pojūtį, kurio, „Opel" manymu, nori Meriva savininkai, modelyje panaudota Zafira važiuoklė ir pakaba, tad atstumas tarp ašių padidėjo 75 mm - iki 2 705 mm.
Taip pat akivaizdi dinamiškesnė vienatūrė forma, apgaubianti didesnius ratus ir turinti agresyvesnius išpūtimus gale bei pažeminanti šoninę liniją, taip pagerinant matomumą keleiviams gale. Kitas netipiškas sprendimas - prieš eismo kryptį atsidarančios galinės durelės, panašiai kaip „Rolls-Royce" limuzinuose. Taip kur kas patogiau patekti į automobilio galą tiek vaikams, tiek vyresniems žmonėms, kuriems „Opel" ir nusprendė skirti daugiau dėmesio.
Naujasis salonas daug erdvesnis, didžioji dalis prietaisų yra žemiau ir atitraukti toliau, o medžiagų ir jungiklių kokybė labai pagerėjo. Netgi pigesnės automobilio versijos atrodo prabangesnės (jos, ko gero, tokios ir bus).
Viduryje salono įmontuoti lydmetalio turėklai, prie kurių galima prikabinti įvairius dėklus ar įrenginius ir nustumti juos, paliekant daugiau vietos didesniems daiktams.
Meriva prekybos vietose bus pristatoma su penkiais varikliais: trim 1,4 litro tiesioginio įpurškimo turbobenzininiais (100, 120 ir 140 AG) ir vienu 1,7 litro turbodyzeliniu (100 AG). Vėliau turi pasirodyti ir 1,3 litro turbodyzelinis variklis. Bandytas automobilis buvo suderintas su 140 AG benzininiu varikliu, kuris nustebino gera akceleracija ir ramiu važiavimu didesniu greičiu. Jis tylus, sklandus ir efektyviai perteikia sukimo momentą.
Šis nedidelis variklis puikiai tinka ūgtelėjusiai Meriva, ir nereikia daug pastangų junginėjant pavaras su šešių greičių mechanine dėže. Prie gero įspūdžio prisideda ir puikus valdymas, kuris yra tinkamai sureguliuotas ir pasižymi stabilumu, gerai amortizuojamas automobilio svoris. Tad Meriva tampa puikiu automobiliu tiek atsargioms mamoms, tiek mėgstantiems lakstyti vairuotojams.
Meriva dabar, galima sakyti, prilygsta Zafira - pastarasis modelis skiriasi tik amžiumi, kiek ilgesniu kėbulu ir septynių vietų salonu. Pavairavus naująją Meriva, „Opel" noras dominuoti vienatūrių rinkoje tampa akivaizdus. Rodos, jie turi tinkamą ginklą šiai kovai.

VERTINIMAS 3.5/5

MUMS PATIKO
Elegantiškas stilius.
Erdvus ir kokybiškas salonas.
Rafinuotumas kelyje.
Turbobenzininio variklio trauka.

MUMS NEPATIKO
Papildomas ilgis, plotis, aukštis, svoris ir kaina.
Negi tai byloja apie tai, kad mažiems vienatūriams atėjo galas?

OPEL MERIVA 1.4 ECOTEC
Kaina 57 800 Lt
Maks. greitis 196 km/h
0-100 km/h 10,3 sek.
Degalų sąnaudos 5,4 l/100 km (vid.)
CO2 emisija 156 g/km
Svoris 1 318 kg
Variklis 4 cilindrų, 1 364 cm3, turbobenzininis
Galia 140 AG (103 kW) esant 4 900 aps./min.
Sukimo momentas 200 Nm esant 1 850-4 900 aps./min.
Pavarų dėžė 6 laipsnių mechaninė
Degalų bakas 54 l
Bagažinės talpa 400/1 500 l
Ratai, padangos 18 colių lieti, 225/40 R18

Testą atliko:autocar.lt
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3153
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Meriva II antroji karta, debiutas Ženevoje 2010m.

Standartinė Robertas » 04 Lap 2010, 15:05

„Opel Meriva“ įvertinta „Auksiniu vairu 2010”


„Opel Meriva“ laimėjo „Auksinio vairo 2010” prizą. Pernai tokį pat įvertinimą pelnė „Astra“, o užpernai – „Insignia“. Per 35-kerius konkurso „Auksinis vairas” gyvavimo metus „Opel” jau pelnė 14 šių apdovanojimų, rašoma gamintojo pranešime.

Automobilių žurnalo „Auto Bild” ir vokiečių dienraščio „Bild am Sonntag” skaitytojai, kurių visoje Europoje skaičiuojama per 40 mln., kartu su 26-eriais jungtiniais Europos leidiniais, tarp geriausių Europos automobilių „Opel Mervai” skyrė 20-tą vietą iš 42-iejų.

Skaitytojų išrinktus automobilius „Pirelli“ bandymų trasoje Balocco (Italija) testavo ir vertino autoritetinga 40-ties asmenų komisija. „Opel Meriva“ palankiai buvo įvertinta 32-jose kategorijose ir tapo žiuri favoritu. „Opel Meriva“ taip pat laimėjo tris iš keturių grupių – technikų, redaktorių ir VIP apdovanojimus, o lenktynių vairuotojai po testavimo skyrė „Merivai“ antrąją vietą. Po paskutiniųjų įvertinimų, „Opel Meriva“ jau lenkė daugelį savo konkurentų.

„Mes didžiuojamės „Auksinio vairo 2010” apdovanojimu – tai puikus mūsų kolegų darbo įvertinimas. Kartu ir dar vienas įrodymas, kad mūsų automobiliai verti būti tarp geriausių”, – sakė „Opel” generalinis direktorius Nickas Reilly, perimdamas trofėjų Berlyne „Axel-Springer” namuose.

Iki šiol „Opel Meriva” jau yra laimėjusi tris tarptautinius prizus: „Auto Bild” apdovanojimą skyrė už dizainą, draudimo bendrovė „Allianz”, kurios techninis centras atlieka automobilių saugumo tyrimus, už technologijas „Opel Meriva“ apdovanojo „Plux X” prizu, o „Autoweek” Olandijoje „Meriva” apdovanojo už inovacijas. „Meriva” klientai, taip pat balsavo už „Meriva”, kaip funkcionaliausią vienatūrį. Šis „Opel“ modelis jau sulaukė daugiau nei 80 tūkst. užsakymų.
delfi.lt

Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3153
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Meriva II antroji karta, debiutas Ženevoje 2010m.

Standartinė Robertas » 26 Lap 2010, 17:49

„FlexDoors“ įrodė savo privalumus


Nepriklausomus Europoje parduodamų naujų automobilių saugumo bandymus atliekanti „Euro NCAP“ organizacija išsklaidė bet kokias abejones dėl „Opel Meriva“ sistemos „FlexDoors“, leidžiančios galines dureles atidaryti prieš automobilio judėjimo kryptį. Naujausiuose šios organizacijos bandymuose „Meriva“ gavo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą.

Netradicinio dizaino ir konstrukcijos durelės ne tik atsiveria gerokai plačiau nei įprastose mašinose bei palengvina įlipimą ir išlipimą. Ši sistema taip pat yra saugi visose avarinėse situacijose tiek priešpriešinio, tiek šoninio susidūrimo metu. „FlexDoors“ užraktas automatiškai suveikia, kai automobilis pasiekia 4 km/val. greitį. Nelaimės atveju mechanizmas nedelsiant atrakinamas ir žmonės gali netrukdomi išlipti iš mašinos.

„Opel“ teigimu, „FlexDoors“ yra svarbiausia gerai apgalvoto ir subalansuoto „Merivos“ dizaino dalis. Saugumą lemia vienatūrio konstrukcija, kuri kartu kitomis pasyvios ir aktyvios saugos sistemomis užtikrina optimalią keleivių apsaugą.

Bazinės komplektacijos modeliai turi tritaškius saugos diržus visose penkiose automobilio sėdynėse, priekines ir šonines oro pagalves vairuotojui ir greta sėdinčiam keleiviui, taip pat galvos zonoje esančias saugos oro užuolaidas važiuojantiems automobilio priekyje ir gale.

Priekinės sėdynės turi dvigubo veikimo saugos diržų įtempiklius, o visose penkiose sėdimosiose vietose sumontuoti davikliai, primenantys būtinybę naudoti saugos diržus pagal paskirtį. „Merivos“ priekinėse sėdynėse yra aktyvūs galvos atlošai, padedantys išvengti itin pavojingų kaklo sužalojimų, kurie dažniausiai pasitaiko po smūgio į automobilio galą.

Rūpinantis vairuotojais čia įdiegtas „Opel“ inžinierių sukurtas „Pedal Release System“ mechanizmas, kuris priešpriešinio susidūrimo metu „atkabina“ pedalus, taip sumažindamas riziką sužaloti pėdas ir blauzdas. Smūgio energiją absorbuoja ir vairo mechanizmas, o apatinėje prietaisų skydelio dalyje yra papildomas sluoksnis minkštos medžiagos.

Visi antrosios kartos „Meriva“ automobiliai turi elektroninę stabilumo sistemą ESP. Patobulinta ir programinė įranga, reguliuojanti stabdymo efektyvumą – dabar vienatūrio kėbulo svyravimai tam turi gerokai mažiau įtakos.

Vaikų ir pėsčiųjų saugumui

Inžinieriai ypatingą dėmesį skyrė vaikų saugumui. Aukščiausią įmanomą įvertinimą šioje „EuroNCAP“ vertinimų kategorijoje lėmė ir standartinės įrangos sąraše esančios „Opel“ vaikiškos saugos kėdutės, kurios siūlomos papildomai greta ISOFIX tvirtinimo sistemos. Savaime suprantama, kad priekinė keleivio oro pagalvė gali būti išjungiama tais atvejais, kai vaiko kėdutė tvirtinama ant priekinės sėdynės.

Naujoji „Meriva“ gavo puikius įvertinimus už pėsčiųjų apsaugą. Variklio dangtis sukonstruotas taip, kad „klasikinių“ incidentų metu, kai automobilis kliudo važiuojamojoje dalyje atsidūrusį žmogų, šis virsdamas galva atsitrenktų į palyginti minkštą paviršių. Inovatyvi priekinio buferio sistema taip pat padeda išvengti sunkių kojų, kelių sužalojimų.
delfi.lt

Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3153
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Meriva 2010m. II antroji karta, debiutas Ženevoje

Standartinė Robertas » 03 Vas 2011, 13:19

Jau 100 tūkst. pagaminta Opel Meriva


Saragosoje, Ispanijoje, iš „Opel/Vauxhall“ gamyklos išriedėjo jau 100 tūkst. „Opel Meriva“. Antrosios kartos „Opel“ vienatūris gerokai pranoko pardavimų lūkesčius. Buvo planuota per metus pagaminti 50 tūkst. „Opel Meriva“, tačiau nuo gamybos pradžios, 2010 m.balandžio, jų pagaminta jau 100 tūkst., rašoma gamintojo pranešime.

„100 tūkst. „Merivų“ per 10 mėnesių – puiki Saragosos komandos ir viso „Opel/Vauxhall“ koncerno sėkmė“, – sakė „Opel/Vauxhall“gamybos viceprezidentas Reinaldas Hobenas.

Priešinga kryptimi nei įprasta atsidarančių galinių durų sistema pasižymintis vienatūris 2010 m. Europoje pagal pardavimus šoktelėjo į pirmąją poziciją savo segmente.


Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3153
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Meriva 2010m. II antroji karta, debiutas Ženevoje

Standartinė Robertas » 10 Vas 2011, 21:32

"Autopiloto" laidos įvertinimas:



-------------------------------------------------------------------------------

O čia L.ryto žurnalisto vertinimas:

Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3153
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Meriva 2010m. II antroji karta, debiutas Ženevoje

Standartinė Robertas » 11 Vas 2012, 12:43

Dar truputis info apie Opel Meriva :

„Opel” toliau tobulina kompaktišką funkcionalumo čempionę „Meriva”. Segmento Europoje lyderė su galinių durų atsidarymo sistema „FlexDoors“, kuri gerokai palengvina įlipimą į automobilį, dabar turės galingesnius, bet ekonomiškesnius variklius. Tai puiki naujiena taupiems klientams: su nauju suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomu 1,4 l „LPG ecoFlex“ varikliu sumažės išlaidos degalams, o anglies dvideginio tarša tik 124g/km. Degalus taupanti „Start/Stop“ įranga bus montuojam su įvairios galios 1,4 l benzininiais varikliais. Automobilio su 88kW/120 AG galios varikliu degalų sąnaudos sumažintos 12 proc., nuo ankstesnių 6,1 l iki 5,7 l/100 km. Inžinieriai sukūrė ir versiją su 6 laipsnių pavarų dėže, sukamasis momentas siekia 200 Nm, tai yra 25 Nm daugiau nei versijoje 5 laipsnių pavarų dėže. Todėl dabar funkcionalumo čempionę „Meriva“ vairuoti dar maloniau, nes nereikia taip dažnai perjunginėti pavarų laipsnius.

„Opel“ klientams, norintiems rinktis „Meriva“ dyzelinę versiją bei važiavimo komfortą, siūlys 81 kW/110 AG, 1,7 l CDTI (su 6 laipsnių automatine pavarų dėže) agregatą. Jo galia, nuo ankstesniojo 1,7 CDTI su automatine transmisija variklio, yra didesnė 10 AG, o tarša neviršija 160g/km CO2, tai yra, 8 gramais mažiau nei pirmtako. Benzininis variklis su automatine transmisija taip pat netrukus bus siūlomas klientams.

Vairuotojai, kuriems svarbi kaina ir yra neabejingi gamtos taršos problemoms, nuo šiol galės rinktis suskystintomis gamtinėmis dujomis varomą 1,4 l 88 kw/120 AG variklį su turbina, kuris vieno mygtuko paspaudimu gali virsti benzinine versija. Vidutinės „Meriva“ 1,4 „LPG ecoFlex“ dujų sąnaudos tik 7,6 l/100 km, o tarša neviršija 124g/km CO2. Anglies dvideginio tarša yra 15 proc. mažesnė lyginant su benzininiu variantu. Važiuojant suskystintomis gamtinėmis dujomis, vairuotojai gali sutaupyti iki 40 proc. išlaidų degalams.

Perkantiems „Meriva“ bus siūlomos trys naujos kėbulo spalvos – neįprastai žalsva („Guacamole“), prabangiai blizgi sidabrinė („Sovereign Silver“) ir ištaiginga anglies tamsumo („Carbo Flash“). Sėdynių apdailos komplektai, naudojami kompaktiškame „Astra“, dabar galimi ir „Meriva“ modeliams. Šios sėdynės reguliuojamos 6 kryptimis, be to, sėdynės atloše elektros varikliukais ir hidraulikos dėka galima sukurti 4 papildomas atramas juosmeniui.

Naujos „Edition” versijos (kaina Vokietijoje prasideda nuo 18 770 eurų su mokesčiais) standartinės įrangos komplektas gausus. Jį sudaro praktiška „FlexRail“ centrinė konsolė, informacinis kompiuteris, kondicionierius, radijas su CD grotuvu, elektriniai priekiniai bei galiniai langai, kišenės priekinių sėdynių atlošuose, skaitymui pritaikytas apšvietimas bei apšvietimas konsolės viduryje.

„Meriva“ versija „Opel 150 metų“ (kaina prasideda nuo 19 290 eurų Vokietijoje su mokesčiais), skirta pažymėti „Opel“ jubiliejų. Ji daugiau nei 1850 eurų pigesnė nei įprasti modeliai su tokia pat įranga. Jubiliejinė „Meriva“ bus pažymėta „150 Adam Opel“ emblema, o patrauklumo jai suteiks 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai, specialūs durų slenksčiai, bei chromuotas dujų išmetimo vamzdis.

Salone rasis prabangos elementų – kaip standartinė įranga bus montuojamas oro kondicionierius, radijas su CD grotuvu, adaptyvinė pasirinkto greičio fiksavimo sistema, šildomos sėdynės bei vairaratis, kas yra unikalu šio segmento modeliui, kaip ir apmušalai kombinuojami su audiniu bei odą primenančia „Morrocana” medžiaga.

Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3153
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Kitas

Grįžti į Opel

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Bing [Bot], Google [Bot]