Skubame parodyti naujas vienatūrio Opel Zafira nuotraukas:
Šis modelis bus pristatytas artėjančioje Ženevos parodoje. Kaip matome iš nuotraukų Zafira atnaujinta labai šiuolaikiškai. Kai kurios detalės nukopijuotos nuo elektrinės Ampera . Pasižiūrėjus iš išorės labiausiai krenta į akis panoraminis stiklinis stogas ir 20 colių ratai.
Nors nuotraukose, tai nepastebima, bet šis vienatūris turės 7 sėdimas vietas. Žiūrėkite video:
„Poilsio ant ratų idėją perkėlėme į mašiną ir sukūrėme automobilį, kuriame maloniai atsipalaiduosite, lyg sveikatingumo oazėje. Tokioje vietoje galėsite pasislėpti nuo dienos darbų ir rutinos. Tai patogi bei erdvi vieta, kurioje iš tiesų norite būti, nesvarbu ar tai verslo kelionė ar tolima išvyka", - sako Markas Adamsas, „Opel" dizaino padalinio viceprezidentas.
Panoraminio stoglangio dėka, kuris tęsiasi nuo priekio, per visą stogą iki galinio stiklo, „Zafira Tourer Concept" galima atsipalaiduoti lyg poilsio kambaryje. Mažos blizgios dalelytės plastike išdėstytos taip, kad atspindėtų šviesą ir suteiktų šiltą įvairių atspalvių gelsvą šviesą.
„Zafira Tourer Concept" modelyje „Opel" inžinieriai dar labiau ištobulino septynių sėdimų vietų „Flex7" koncepciją, kuri pirma kartą atsirado „Zafira"" modelyje.
„Zafira Tourer Concept" modelyje trečia sėdynių eilė galės būti visiškai sulankstoma sulig grindimis. Vieno mygtuko paspaudimu penkios sėdimosios vietos gali būti transformuotos į erdvų keturių sėdynių saloną. Originalaus sėdynių sulankstymo mechanizmo dėka, antros sėdynių eilės vidurinės sėdynės atlošas gali būti nulenkiamas, taip tampantis patogia atrama keleivių rankoms. Šios sėdynės gali pasislinkti arčiau viena kitos ar atgal, suteikiant galimybę atrasti maksimaliai patogią padėtį. Dar labiau pailsėti leis papildomos pagalvėlės kojoms.
Centrinėje konsolėje dominuoja lietimui jautrus, ekranas. Virš ekrano esanti daiktadėžė gali talpinti net ir planšetinį kompiuterį, kaip pavyzdžiui, „iPad". Šiluma gali būti reguliuojama dviem mygtukais po ekranu, o kondicionavimo sistema naudojantis lietimui jautriu ekranu.
Dėka planšetinių kompiuterių, įmontuotų už priekinių sėdynių, gale sėdintys keleiviai gali naršyti po internetą ar kontroliuoti kitas programas.
Sparno formos priekiniai, dieną šviečiantys LED tipo žibintai, ksenoniniai, adaptyviniai AFL bei rūko žibintai yra įmontuoti po vientisu organiniu stiklu. Rūko žibintai įrėminti aliuminio rėmeliu ir šviečia mėlynai lyg apšalęs akrilinis blokas.
Penki iš dešimties 20 colių ratlankių stipinų slepia ratų varžtus. Apsauga gali būti atrakinta greitai ir patogiai, o varžtų skylės atsidaro žvaigždės forma, taip atlaisvindamos priėjimą prie varžtų.
„Zafira Tourer Concept" modelį varo ekonomiškas, 1,4 l tūrio turbobenzininis variklis, yra „Start/Stop" sistema, kuri užtikrina smagų važiavimą visiems keleiviams.
„Zafira Tourer Concept" taip pat turi ir papildomos modernios įrangos, kuri pabrėžia automobilio sportiškumą, komfortą bei saugumą, kaip pavyzdžiui, „FlexRide" - adaptyvinė amortizavimo sistema.
Šis koncepcinis modelis daug kuo panašus į serijinį. Lietuvos rinką trečiosios kartos „Zafira" turėtų pasiekti pasirodys 2011 metų rudenį.
Senoji Opel Zafira: Spausti