Robertas » 28 Rgs 2010, 14:04
Dabartinis „Ford EcoBoost” 3.5 V6 variklis bus papildytas naujaisiais 1.6 ir 2.0 l turbininiais, tiesioginio įpurškimo I4 varikliais, kuriuos bus galima pasirinkti ir Europoje, ir Šiaurės Amerikoje, ir Australijoje.
Naujieji itin efektyvūs keturių cilindrų varikliai bus siūlomi beveik visai „Ford” pasaulinių produktų linijai, įskaitant vidutinius ir didelius automobilius.
Naujieji varikliai yra 20% efektyvesni kuro sąnaudų atžvilgiu, ir iki 2013 m. juos jau turės 1,3 milijono automobilių visame pasaulyje.
„Ford“ našūs, kurą taupantys keturių cilindrų „EcoBoost“ varikliai debiutuos 2010 m. pradžioje, taip pradėdami didelį kompanijos strategijoje etapą kuro efektyvumo gerinime.
Naujieji „EcoBoost“ 1.6 ir 2.0 I4 varikliai apjungia turbinos ir tiesioginio įpurškimo technologijas, kurios užtikrina 20 % mažesnes kuro sąnaudas ir CO2 emisiją, lyginant su didelio litražo varikliais, bet išlieka tokie pat galingi. Taip pat šie varikliai užtikrina labai panašias technines charakteristikas, vertinamas dyzelinių variklių mėgėjų.
Smagaus vairuoti „EcoBoost“ variklio prigimtis leis „Ford“ atnaujinti beveik visą savo produktų liniją. Pavyzdžiui, daugiau kaip 90% „Ford” Šiaurės Amerikoje gaminamų modelių bus siūlomi su „EcoBoost“ varikliais iki 2013 m.
„Ford“ inžinieriai išbandė įvairiausias variklio konfigūracijas, lygindami galią, kainą, ekonomiškumą ir emisijų lygius ir suderino geriausią variantą „Ford“ automobiliams ateityje“, - sakė Derrick Kuzak, viceprezidentas „Ford“ pasaulinių produktų vystymui. „EcoBoost“ technologija duoda mums viską: puikias technines charakteristikas bei kuro ekonomiškumą, nors anksčiau dažniausiai buvo įmanoma arba viena, arba kita.“
Žiūrint į priekį, „Ford“ pakeis variklių paskirstymą pagal naują sistemą:
3.5 litro „EcoBoost“ V6 pakeis V8 variklius;
2.0 litrų „Ecoboost“ I4 pakeis V6 variklius;
1.6 litro „EcoBoost“ I4 pakeis didelio litražo I4 variklius.
„Šio ateinančio etapo metu mes išplėsime „EcoBoost“ variklių pasiūlą, pridėdami didesnio našumo, ekonomiškus 4 cilindrų variklius prie dabar siūlomo „premium“ V6 variklio Šiaurės Amerikoje“, - pridūrė p. D. Kuzak.
Europoje pirmiausiai bus pasiūlyti 1.6 litro 150-180 AG galingumo varikliai, montuojami naujajame „Ford C-MAX”, pasirodysiančiame 2010 m. antroje pusėje. 2.0 litrų „EcoBoost” varikliai bus skirti didesniems „Ford” automobiliams Europoje. Australija 2011 m. sulauks „Ford Falcon” su 2.0 litrų „EcoBoost“ varikliu.
Iki 2013 m. visa „Ford“, „Lincoln“ ir „Mercury“ šeima bus siūloma su „EcoBoost“ varikliais. Tikimasi, kad apimtys sieks 1,3 milijono automobilių pasaulyje, iš jų 750 000 – vien tik Šiaurės Amerikoje.
Kodėl „EcoBoost“?
„EcoBoost“ varikliai su tiesioginiu įpurškimu ir turbina mažina emisijas, turi geresnius techninius duomenis bei sunaudoja gerokai mažiau kuro. Techniniai privalumai suteikia vairavimo malonumą dėl didelio galingumo bei didelių sukimo momentų, panašių į dyzelinių variklių su turbinomis.
„EcoBoost“ yra viena iš „Ford“ pasaulinės strategijos sudedamųjų dalių,“ sakė p. D. Kuzak. „Derinami su daugialaipsnėmis pavarų dėžėmis, elektriniu vairo stiprintuvu, sumažintu svoriu bei aerodinamikos gerinimu, „EcoBoost“ varikliai padės „Ford“ prisidėti prie pasaulinio atšilimo ir energijos išteklių suvartojimo mažinimo, neaukojant vairavimo malonumų pirkėjams“.