Naujas „Renault" dyzelinis variklis 2.3 dCi M9T

Visos forumu naujienos bus talpinamos čia! :swear:

Naujas „Renault" dyzelinis variklis 2.3 dCi M9T

Standartinė Robertas » 22 Kov 2010, 14:05

„Renault“ pristato naują 2.3 dCi dyzelinį variklį (M9T), kuris pasižymi geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis, žemesnėmis CO2 emisijomis, ekonomišku kuro naudojimu bei žemiausia naudojimo kaina savo kategorijoje. Variklis bus gaminamas Prancūzijoje, „Renault“ gamykloje Kleone.

Trys naujojo variklio 2.3 dCi versijos – 100 AG(75 kW), 125 AG (92 kW) (su nekintamos geometrijos turbina) ir 150 AG (110 kW) (su kintama turbinos geometrija), bus montuojamos į naująjį „Renault Master“. Ateityje šis variklis bus montuojamas ir į kitus „Renault-Nissan“ aljanso automobilius.

Paremtas 2.0 dCi (M9R), kuriuo varomi „Laguna“ ir „Espace“, naujasis variklis 2.3 dCi pakeis „Renault“ 2.5 dCi (G9U) ir keturių cilindrų 3.0 dCi dyzelinį (ZD30) variklius. Atnaujindama variklius „Renault“ mažina CO2 emisijas bei kuro sunaudojimą. Šio tikslo siekia visi automobilių gamintojai.

Naujajame „Master“ 2.3 dCi pakeis 2.5 dCi variklį priekiniais ratais varomuose modeliuose bei 3.0 dCi variklį galiniais ratais varomose versijose. 2.3 dCi variklis sumažina kuro sunaudojimą vidutiniškai 1 l/100 km ir iki 2,7 l/100 km galiniais ratais varomuose modeliuose. CO2 emisijos sumažėja vidutiniškai 10 proc.


2.3 dCi variklio priežiūros intervalai prailginti iki 2 metų arba 40 000 km.

2.3 dCi variklio techninė bazė paremta „Renault-Nissan“ aljanso kurtu 2.0 dCi varikliu, kuris garsėja savo komfortu, tvirtumu, patikimumu. Naujojo variklio talpa padidinta iki 2,3 l padidinus cilindrų diametrą ir stūmoklio eigą. Universalus 2.3 dCi tinka visoms naujojo „Master“ versijoms ir montuojamas tiek į priekiniais, tiek galiniais ratais varomus modelius.

2.3 dCi bus gaminamas su rankinio valdymo ir automatine transmisijomis, atitiks Euro4 ir Euro5 taršos standartus, variklio galios versijos: 75 kW, 92 kW (su nekintamos geometrijos turbina) ir 110 kW (su kintama turbinos geometrija).

Kleone įsikūrusi „Renault“ gamykla, kurioje bus gaminamas 2.3 dCi, turi didžiulę patirtį variklių gamyboje. Joje gaminami 2.0, 2.0 turbo benzininiai ir 1.9 dCi bei V6 3.0 dCi dyzeliniai varikliai, 5-ių ir 6-ių greičių pavarų dėžės. Gamykloje „Renault“ įdiegė naujausią gamybos (komplektavimo, surinkimo ir kt.) techniką.

Nuo 2011 m. Kleono gamykloje planuojama pradėti 1.6 dCi (R9M) variklio gamybą, kuris pakeis 1.9 dCi. Šis variklis išskirs 30 g/km mažiau CO2 bei naudos 20 proc. mažiau kuro.

Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3114
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Grįžti į Auto naujienos

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Bing [Bot]

cron