Dar truputėlis informacijos apie šiuos gričio matuoklius:
Su tokiais automobiliais dirbantys pareigūnai sakė, kad vienoje vietoje jie stovi ne ilgiau kaip 50 minučių, nes žinia apie šią mašiną tarp vairuotojų pasklinda pakankamai greitai. Per dieną pavojingasis „VW Caddy“ sustoja 6–8 vietose.
Vairuotojų gudrybės
Štai kaip vairuotojai gudrauja, bandydami „apgauti“ greičio matuoklius:
a)ant numerių klijuoja specialią plėvelę, kuri numerius nuotraukoje „paslepia“,
b)pro greičio matuoklį bando pravažiuoti ypač dideliu greičiu, kad šis nespėtų suveikti,
c)išvydę matuoklį ekstremaliai stabdo, nes yra įsitikinę, kad aparatas gali fotografuoti tik tada, kai automobilis nuo jo nutolęs ne daugiau kaip 20 metrų,
d)naudodami CB radijo ryšio stoteles vieni kitiems praneša, kur stovi stacionarus ar mobilusis matuoklis.
Radaro charakteristikos
Multaradar C
Paklaida +- 3 km/h, kai greitis 100 km/h
Greičio matavimo ribos 20 – 250 km/h
Darbo temperatūra nuo -10 iki +50 C
Spinduliuojamo signalo dažnis 24.4 GHz
Nuomos kaina su aptarnavimu per mėn. 2500 Lt
Tolerancijos riba 10-12 km/h*
Matavimo atstumas 15-20 m*
Kilmės šalis: Vokietija
*Neoficialūs duomenys.
Greičio rekordas buvo užfiksuotas 2008 metais, kai automobilis kelio ruože, kur leistinas greitis yra 70 km/h, lėkė 218 km/h greičiu.
Pasak G. Aliksandravičiaus, šiuo metu šalies keliuose dirba 12 „Volkswagen“ automobilių su įmontuota greičio matavimo įranga. Pažeidėjus fiksuoja dar 5 stacionarūs įrenginiai. Visi jie per dieną užfiksuoja apie tūkstantį pažeidėjų.
Iki metų pabaigos keliuose turėtų būti įrengti 139 stacionarūs matuokliai. Tai, žinoma, gerokai papildys šalies biudžetą. Vien šiemet per du mėnesius minėti automobiliai ir stacionarūs matuokliai užfiksavo tiek pažeidėjų, kad jiems buvo paskirta baudų už 1 mln. 200 tūkst. litų. Tad reikia tik suskaičiuoti, kiek padidės valstybės pajamos, kai keliuose bus ne 56, o 139 greičio matuokliai.
Aš pats esu iš Šiaulių, tai teko matyti Aukštelkėje vyšninės spalvos Caddy , nepakliūkite