Noriu trumpai aprašyti 4 m. eksploatacijos rezultatus, kurių nepaminėjau ankstesniuose atsiliepimuose. Manau, jog tai padės apsispręsti daugeliui, kurie ketina įsigyti šį automobilį. Lietuvių forumuose labai trūksta komkrečių atsiliepimų apie vieno ar kito automobio eksploatacines problemas.
PLIUSAI:
1) Važiuoklė - amžina. Dvi TA - jokių minusų. Nekeičiau nei amortizatorių, nei vairo traukių antgalių, nei stabilizatoriaus traukių, nei sialentblock'ų - ligos, kuriomis serga vokiečių automobiliai. Važinėjau daugiausia LT (Vilnius). Lankiausi Lenkijoje, Latvijoje, Ukrainoje - kelių būklė ten - egzaminas važiuoklei (išlaikytas 10 su pliusu). Latvijos lopytamis magistralėmis ir žvyrkeliais kratė taip baisiai (per greitai važiavau), kad iškrito dantų plombos ir atsijungė nuo vibracijos akumuliatoriaus „klema” bei nuplyšo guminis duslintuvo galinis laikiklis - o važiuoklei nė motais.
P.S. Versijose su dyzeliniais varikliais automobilio masė didesnė - galimos priekinės pakabos „vokiškos” ligos (stabilizatoriaus traukės, vairo antgaliai).
2) Variklis GDI - neužmušamas. Pjoviau tiek šaltą, tiek karštą. Oro srauto matuoklė, liambda zondai (jų yra 2) - patvarūs. Tepalas - XADO (su revitalizacijos efektu) - tikrai veiksmingas. Pusiau sintetika - kaip rekomenduoja gamintojas. Gamintojas neprisirišęs prie jokio tepalo brendo, kaip prancūzai ar vokiečiai, tik tepalo klampumas svarbus. Pakaitomis naudojau SHELL. Keičiau kas 10-13 tūkst. km (miesto režimas). Žvakės - NGK IRIDIUM (ilgai grojančios) - 80 tūkst. km. Tiesa, brangios - 50 Lt už vnt. Uždegimo ritės veikia be sutrikimų (ant cilindro po vieną, nėra jokių skirstytuvų, atvirų aukštos įtampos laidų, „begunokų” ir pan.). Pagrindinis skirstymo diržas keičiamas kas 80 tūkst. km (gamintojo rekomendacija). Autovytaras (oficialus gamintojo atstovas LT) rekomenduoja keisti kas 60 tūkst. km??? Padrindinio skirstymo diržo įtempimo „guolis” (hidraulinis agregatas) keičiamas esant būtinumui (Autovytaro nuomonė), o ne kartu su diržu (kaip VW). Kartu su diržu keičiami tik „parazitai” - papildomi įtempimo guoliai. Šių mazgų kainos Autovytare ir Tekstaroje ar Acuroje (japoniškų dalių platintojai) skiriasi dvigubai. Brangiausias padrindinio skirstymo diržo įtempimo „guolis” (hidraulinis agregatas) - 350 Lt Tekstaroje ir 540 Lt Autovytare. Autovytaras savo dalims duoda 2 m. garantiją. 1 val. darbo Autovytare kainuoja 150 Lt. Autovytaras turi daug „likutinių” atsarginių dalių, kurias galima pigiau įsigyti. Padiktavus VIN kodą Autovytare gausi visas šio automobilio atsargines dalis, sužinosi jo komplektaciją ir pan.
3) Išmetimo sistema (duslintuvas) ir važiuoklės dalys - atsparios korozijai.
4) Kondicionierius efektyvus ir patikimas. Pildytas tik vieną kartą (užtaisytas chladagento nuotėkis). Kondicionieriaus radiatorius atlaikė visas žiemos kelių druskas ir šlakus (aušinimo radiatorius „pasidavė” po 2 metų).
5) Vairo kolonėlė ir stiprintuvas - patvarūs. Keičiamas tik dirželis, hidraulinis skystis nenuteka (kaip vokiečių auto).
6) Generatoriaus ir vairo stiprintuvo įvorių guoliai patikimi (lyjant dirželiai necypia, kaip VW).
7) Aušinimo skysčio siublys (vandens pompa) nekeičiams kartu su pagrindiniu skirstymo diržu - jis amžinas (kaip ir visų japoniškų auto).

Mechaninė pavarų dėžė japoniška - patikima, tiksli ir ilgaamžė (kitose modifikacijose - prancūziška - stringa sinchronizatoriai). 1 ir 2 pavarose gali susidėvėti plastmasiniai įvorių antdėklai - lengvai ir pigiai keičiami (man su tuo susidurti neteko).
MINUSAI:
1) Ratų guoliai ir stabdžių suportai. Ratų guoliai nepatvarūs, nelaiko nė 100 tūkst. km (keičiau abu galinius). Kainos kosminės - 380 Lt už vnt. (kartu su stebulėmis). Guoliai atskirai neišpresuojami, keičiami kartu su visomis stebulėmis (kaip ir RENAULT automobiliuose). Stabdžių suportų kreipiančiosios linkę užstrigti (reikia periodiškai jas sutepti) - tada užspaudžiami stabdžių diskai, ko pasekoje reikia juos ir kaladėles keisti (diskų kainos normalios, o kaldėlės kainuoja 100 LT).
2) Oro įsiurbimo sklendė. Dėl GDI variklio veikimo specifikos dažnai apsineša suodžiais,- reikia valyti. Priešingu atveju, žiemą sunkiai kuriasi, suprastėja variklio trauka, „plaukia” laisvos apsukos ir pan.
3) Dažnai perdega žibintų lemputės (trumposios šviesos - kas 6 mėn.). Dėl dažno naudojimo. Lemputės H4 - nebrangios.
4) Neoriginalus salono oro filtras (25 Lt) užsikiša po 1 m., originalus „laiko” dvigubai ar trigubai ilgiau (kaina 80 Lt).
5) GDI variklis jautrus benzino kokybei (kuo benzine mažiau sieros junginių, tuo didesnis GDI efektas - mažesnės kuro sąnaudos ir didesnė trauka). Nuo baltarusiško benzino variklis nežymiai detonuoja. Naudoti tik 95 benziną. Dujų įrangos neįmontuosi (BRC nuomonė). Į Mitsubishi GDI ir VW FSI variklius dujų įrangos kokybiškai įdiegti neįmanoma.
6) Didelė variklio „turboduobė” (visų Mitsubishi variklių bėda). Saugiausia lenkti įsukus variklį iki 4000 aps./min.
7) Jei nėra originalios automagnetolos, borto kompiuteris nerodo kelių parametrų.

Kuro filtras randasi benzino bake ir keičiamas tik kartu su kuro siurbliu. Brangus malonumas.
9) Langų apiplovimo skysčio varikliukai įtaisyti labai žemai, po priekiniu dešiniuoju ratu (greitai „prisigaudo” purvo ir sugenda). Kaina kosminė.
REZIUMĖ.
Pigiausias ir patvariausias naudotas automobilis šiuo metu rinkoje (kompaktinių vienatūrių klasėje). Atitinka kainos ir kokybės santykį. Autovytaras pakankamai atidus savo klientams (autoservisas), nežiūrint kokio senumo Mitsubishi eksploatuoji. Erzina tik brangios naujos atsarginės dalys. Dėvėtų dalių pasirinkimas nedidelis. Brangias dalis atperka retas apsilankymas autoservise.