Mitsubishi Space Star

PaveikslėlisSpace Wagon, Space Star, Grandis

Re: Mitsubishi Space Star

Standartinė VYTALIJUS » 19 Bir 2009, 17:20

Taiv man atrodo tai folsvagenui daugiau tiktu tas posakis begejiasi per valandanes liaudes vazimas dar arklei pasibaidis bus dvi valandos
VYTALIJUS
Autošaltkalvis
Autošaltkalvis
 
Pranešimai: 57
Užsiregistravo: 18 Bal 2009, 19:50
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus

Re: Mitsubishi Space Star

Standartinė Baizelis » 03 Kov 2011, 13:25

jokaz rašė:Paveikslėlis

Vairuotojo komentarai:
Komentarai Galetu vairo sistema buti tikslesne

SS minusai

- Važiuoklė nemėgsta LT kelių, per kieta , per jautri. Jei važnėji gerais keliais viskas bus liuks, prastais tada nerekomenduočiau, apačoje daug plasmasės...
- Prastos salono medžiagos, pusėtinas surinkimas.
- Mašina trumpa todėl bagažinė nera labai tapli ir šiaip didesnį šaldytuvą neikištum.
- Dyzelis jautrus kurui, tepalams, nemėgsta buti labai gainojamas, sudėtingas remontas.

SS pliusai

- Jei mašina nesudrošta, ja saugai, negainoji, tai palyginus patikima mašina, didelių problemų neturėsi.
- Kampaktiška iš išorės, erdvi iš vidaus, jei nesi labai stambus.
- Mano nuomone dyzelis labai gerai tinka šiai mašinai, galios per akis, gerai suderintos pavaros, ekonomiška.
- Patogiai telpa 4 žmonės arba 3 + 2 vaikai.
- Gera elektronika.
- Gera aerodinamika, geru keliu iki 140-150 km/h gali važiuoti su komfortu.
- Ant gero kelio labai neblogai stovi, malonu vairuoti. Ant posūkų virsta, vistik aukštoka mašina.

Tai tokia patirtis (nuvažiavęs ~80.000 km su SS)

Trauka 10/10
Komfortas 6/10
Išlaikymas 3/10 (kuo didesnis sk. - tuo pigesnis išlaikymas)




Nieko panašaus...
Valdymas (vairo sistema) puikus, pasukamumas geras, vairo mechanizmas tikslus, nėra ko lyginti su tautiečių pamėgtomis vokiškomis „geldomis” - VW, Audi, etc. :rofl:
Važiuoklė neužmušama. Kieta pakaba turi tik komforto trūkumą, o ne patvarumo! LT kaip tik labiausiai tinkama kieta pakaba, nes su kitokia neišlįsi iš servisų... :lol: O žinant, kokie ten meistrai dirba ir kokia tiekiamų atsarginių dalių kokybė,- tai bus tik problemų pradžia... :envy:
Elektronika.... :x Čia atskira tema apie kosminius laivus... ]:) Trumpai tariant, elektronika gyvena savo „gyvenimą”, o automobilis savo.... :@ Apie elektronikos patikimumą kalbos negali būti, nes ji nuolat „plaukia”, kaip olandas žolės parūkęs... :rock:
Kur jūs minivene matėte gerą aerodinamiką..? Juk tai šeimyninis automobilis :wasntme: Automobilio ratų bazė trumpa, jis pakankamai aukštas, todėl važiuoti 140-150 km/h net geriausiu keliu jau nesaugu - nuo menkiausio vėjo gūsio automobilis tampa nestabilus, jaučiamas didelis oro pasipriešinimas... :rofl: Be to, turi visiems „japonams” būdingą ydą - stipriai jaučiasi kelio provėža. :envy: Tokiu greičiu į ją įšokus viskas gali ir pasibaigti net neprasidėjus :angel: Gerai „stovi” tik ant Vakarų Europos magistralių... :clap: Posūkiuose priešingai, dėl kietos pakabos kėbulo svyravimai minimalus, „briedžio testą” išlaiko 10-čiai balų... ;)

Patirtis su šiuo „gražuoliu” - 60 000 km.
2000 m. 1.8 GDI (Gasoline Direct Injection - tiesioginis benzino įpurškimas).
Irgi jautrus benzino kokybei (nemėgsta benzino, turinčio daug sieros, deja LT visas toks), tik virš 4000 aps. atsiranda dinamika, remontas - KOSMOSAS (neduok Dieve, o ir specialistų šiam darbui ieškoti reiks su žiburiu...). :hai: :rofl: 8)

Rekomenduoju 1.6 variklį - optimalus galios ir ekonomiškumo santykis! 1.3 variklis - silpnas, 1.9 DI-D - dyzelio eksploatacija brangesnė nei benzino, 1.8 GDI - „greičio mėgėjams”, jeigu nesudrožtas tarnaus amžinai (kartais reikia diagnostiką atlikti, kad elektronika negrįžtamai į kosmosą nenuskristų :rofl: ). Apie šių variklių nepatikimumą sklando mitai ir legendos. Šias pasakas galima tik vaikams prieš miegą pasakoti.... :tmi:

Trauka 5/10
Komfortas 5/10
Išlaikymas 5/10 (kuo didesnis sk. - tuo pigesnis išlaikymas)
Baizelis
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 03 Kov 2011, 12:23
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus

Re: Mitsubishi Space Star

Standartinė Energetikas » 04 Kov 2011, 08:23

Kur jūs minivene matėte gerą aerodinamiką..? Juk tai šeimyninis automobilis Automobilio ratų bazė trumpa, jis pakankamai aukštas, todėl važiuoti 140-150 km/h net geriausiu keliu jau nesaugu - nuo menkiausio vėjo gūsio automobilis tampa nestabilus, jaučiamas didelis oro pasipriešinimas...

Stai cia ir pasireiskia aerodinamikos, vaziuokles kietumo bei ratu bazes trumpumo trukumai ;)
Vaziavau su saviske (Espace IV) ir 180-190 km/val greiciu - ypatingo nesaugumo tikrai nejauciau, "plaukia" keliu ir tiek, palieka tokia, kaip cia geriau pasakius - jautresne vairui. Gal cia ir del padangu R17 225/55 (pakankamai placios) ir, jei nevazineji pastoviai vieskeliais, tai as uz vaziuokles minkstuma ir komforta (nors visokius sarnyriukus, sailentblokus tenka keisti vos ne kasmet), bet is tikro tai nera toks jau brangus remontas, palyginus su kokiu pavaru dezes ar variklio remontu :)
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Padėkojo: 5 kartus
Gavęs padėkų: 7 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Mitsubishi Space Star

Standartinė Baizelis » 04 Kov 2011, 11:29

Sutinku. :wasntme: Tačiau ar dabartinės Vilniaus gatvės nepanašios į šunkelius... :@ Duobė duobę gena, o asfaltas primena senus jo klestėjimo laikus... :envy: Jei ir toliau taip, greitai bus galima dalyvauti slalomo rungtyse net papildomai nesitreniravus... :rofl: :rofl: :rofl:
Baizelis
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 03 Kov 2011, 12:23
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus

Re: Mitsubishi Space Star

Standartinė Energetikas » 04 Kov 2011, 17:20

Baizelis rašė:Sutinku. :wasntme: Tačiau ar dabartinės Vilniaus gatvės nepanašios į šunkelius... :@ Duobė duobę gena, o asfaltas primena senus jo klestėjimo laikus... :envy: Jei ir toliau taip, greitai bus galima dalyvauti slalomo rungtyse net papildomai nesitreniravus... :rofl: :rofl: :rofl:

Tai jau tikrai - pavasari (o dar is po tokios ziemos) duobiu netruksta, o jas aplenkinejant galima ir bauda uzsidirbti ;(

Bet nenukrypstam nuo temos. Laukiam daugiau nuomoniu apie si automobiliuka ;)
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Padėkojo: 5 kartus
Gavęs padėkų: 7 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Mitsubishi Space Star

Standartinė Baizelis » 15 Bal 2011, 23:05

Noriu trumpai aprašyti 4 m. eksploatacijos rezultatus, kurių nepaminėjau ankstesniuose atsiliepimuose. Manau, jog tai padės apsispręsti daugeliui, kurie ketina įsigyti šį automobilį. Lietuvių forumuose labai trūksta komkrečių atsiliepimų apie vieno ar kito automobio eksploatacines problemas.

PLIUSAI:
1) Važiuoklė - amžina. Dvi TA - jokių minusų. Nekeičiau nei amortizatorių, nei vairo traukių antgalių, nei stabilizatoriaus traukių, nei sialentblock'ų - ligos, kuriomis serga vokiečių automobiliai. Važinėjau daugiausia LT (Vilnius). Lankiausi Lenkijoje, Latvijoje, Ukrainoje - kelių būklė ten - egzaminas važiuoklei (išlaikytas 10 su pliusu). Latvijos lopytamis magistralėmis ir žvyrkeliais kratė taip baisiai (per greitai važiavau), kad iškrito dantų plombos ir atsijungė nuo vibracijos akumuliatoriaus „klema” bei nuplyšo guminis duslintuvo galinis laikiklis - o važiuoklei nė motais.
P.S. Versijose su dyzeliniais varikliais automobilio masė didesnė - galimos priekinės pakabos „vokiškos” ligos (stabilizatoriaus traukės, vairo antgaliai).

2) Variklis GDI - neužmušamas. Pjoviau tiek šaltą, tiek karštą. Oro srauto matuoklė, liambda zondai (jų yra 2) - patvarūs. Tepalas - XADO (su revitalizacijos efektu) - tikrai veiksmingas. Pusiau sintetika - kaip rekomenduoja gamintojas. Gamintojas neprisirišęs prie jokio tepalo brendo, kaip prancūzai ar vokiečiai, tik tepalo klampumas svarbus. Pakaitomis naudojau SHELL. Keičiau kas 10-13 tūkst. km (miesto režimas). Žvakės - NGK IRIDIUM (ilgai grojančios) - 80 tūkst. km. Tiesa, brangios - 50 Lt už vnt. Uždegimo ritės veikia be sutrikimų (ant cilindro po vieną, nėra jokių skirstytuvų, atvirų aukštos įtampos laidų, „begunokų” ir pan.). Pagrindinis skirstymo diržas keičiamas kas 80 tūkst. km (gamintojo rekomendacija). Autovytaras (oficialus gamintojo atstovas LT) rekomenduoja keisti kas 60 tūkst. km??? Padrindinio skirstymo diržo įtempimo „guolis” (hidraulinis agregatas) keičiamas esant būtinumui (Autovytaro nuomonė), o ne kartu su diržu (kaip VW). Kartu su diržu keičiami tik „parazitai” - papildomi įtempimo guoliai. Šių mazgų kainos Autovytare ir Tekstaroje ar Acuroje (japoniškų dalių platintojai) skiriasi dvigubai. Brangiausias padrindinio skirstymo diržo įtempimo „guolis” (hidraulinis agregatas) - 350 Lt Tekstaroje ir 540 Lt Autovytare. Autovytaras savo dalims duoda 2 m. garantiją. 1 val. darbo Autovytare kainuoja 150 Lt. Autovytaras turi daug „likutinių” atsarginių dalių, kurias galima pigiau įsigyti. Padiktavus VIN kodą Autovytare gausi visas šio automobilio atsargines dalis, sužinosi jo komplektaciją ir pan.
3) Išmetimo sistema (duslintuvas) ir važiuoklės dalys - atsparios korozijai.
4) Kondicionierius efektyvus ir patikimas. Pildytas tik vieną kartą (užtaisytas chladagento nuotėkis). Kondicionieriaus radiatorius atlaikė visas žiemos kelių druskas ir šlakus (aušinimo radiatorius „pasidavė” po 2 metų).
5) Vairo kolonėlė ir stiprintuvas - patvarūs. Keičiamas tik dirželis, hidraulinis skystis nenuteka (kaip vokiečių auto).
6) Generatoriaus ir vairo stiprintuvo įvorių guoliai patikimi (lyjant dirželiai necypia, kaip VW).
7) Aušinimo skysčio siublys (vandens pompa) nekeičiams kartu su pagrindiniu skirstymo diržu - jis amžinas (kaip ir visų japoniškų auto).
8) Mechaninė pavarų dėžė japoniška - patikima, tiksli ir ilgaamžė (kitose modifikacijose - prancūziška - stringa sinchronizatoriai). 1 ir 2 pavarose gali susidėvėti plastmasiniai įvorių antdėklai - lengvai ir pigiai keičiami (man su tuo susidurti neteko).

MINUSAI:
1) Ratų guoliai ir stabdžių suportai. Ratų guoliai nepatvarūs, nelaiko nė 100 tūkst. km (keičiau abu galinius). Kainos kosminės - 380 Lt už vnt. (kartu su stebulėmis). Guoliai atskirai neišpresuojami, keičiami kartu su visomis stebulėmis (kaip ir RENAULT automobiliuose). Stabdžių suportų kreipiančiosios linkę užstrigti (reikia periodiškai jas sutepti) - tada užspaudžiami stabdžių diskai, ko pasekoje reikia juos ir kaladėles keisti (diskų kainos normalios, o kaldėlės kainuoja 100 LT).
2) Oro įsiurbimo sklendė. Dėl GDI variklio veikimo specifikos dažnai apsineša suodžiais,- reikia valyti. Priešingu atveju, žiemą sunkiai kuriasi, suprastėja variklio trauka, „plaukia” laisvos apsukos ir pan.
3) Dažnai perdega žibintų lemputės (trumposios šviesos - kas 6 mėn.). Dėl dažno naudojimo. Lemputės H4 - nebrangios.
4) Neoriginalus salono oro filtras (25 Lt) užsikiša po 1 m., originalus „laiko” dvigubai ar trigubai ilgiau (kaina 80 Lt).
5) GDI variklis jautrus benzino kokybei (kuo benzine mažiau sieros junginių, tuo didesnis GDI efektas - mažesnės kuro sąnaudos ir didesnė trauka). Nuo baltarusiško benzino variklis nežymiai detonuoja. Naudoti tik 95 benziną. Dujų įrangos neįmontuosi (BRC nuomonė). Į Mitsubishi GDI ir VW FSI variklius dujų įrangos kokybiškai įdiegti neįmanoma.
6) Didelė variklio „turboduobė” (visų Mitsubishi variklių bėda). Saugiausia lenkti įsukus variklį iki 4000 aps./min.
7) Jei nėra originalios automagnetolos, borto kompiuteris nerodo kelių parametrų.
8) Kuro filtras randasi benzino bake ir keičiamas tik kartu su kuro siurbliu. Brangus malonumas.
9) Langų apiplovimo skysčio varikliukai įtaisyti labai žemai, po priekiniu dešiniuoju ratu (greitai „prisigaudo” purvo ir sugenda). Kaina kosminė.

REZIUMĖ.
Pigiausias ir patvariausias naudotas automobilis šiuo metu rinkoje (kompaktinių vienatūrių klasėje). Atitinka kainos ir kokybės santykį. Autovytaras pakankamai atidus savo klientams (autoservisas), nežiūrint kokio senumo Mitsubishi eksploatuoji. Erzina tik brangios naujos atsarginės dalys. Dėvėtų dalių pasirinkimas nedidelis. Brangias dalis atperka retas apsilankymas autoservise.
Baizelis
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 03 Kov 2011, 12:23
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus

Re: Mitsubishi Space Star

Standartinė Energetikas » 16 Bal 2011, 08:11

Labai issamus aprasymas. Keletas pastebejimu:
1.Kondicionieriaus radiatoriaus iskorejima nepriskirciau prie pliusu;
2.Kam ta "Autovytara" taip reklamuoti - pas bet kokio auto atstova galima remontuoti tik kai nebera iseities, garantine auto arba jei neturi kur deti pinigu;
3.Neisivaizduoju, kaip gali uzsikisti salono oro filtras, gal tik sumazeja oro pralaidumas kazkiek, bet cia ne beda;
4.Jei su dujomis nedraugauja, tai tikrai LABAI BLOGAI, nes zinant siandienines benzino kainas, tikrai nesiryzciau vazineti vien benzinu.
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Padėkojo: 5 kartus
Gavęs padėkų: 7 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Mitsubishi Space Star

Standartinė Robertas » 16 Bal 2011, 13:22

Tikrai gražiai aprašyta Baizelio :) , jei čia trumpai , tai kaip tada plačiai :o
Paskaičius tokius komentarus , klausimų beveik ir nelieka.....
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3166
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 34 kartus
Gavęs padėkų: 41 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Mitsubishi Space Star

Standartinė Tomas » 16 Bal 2011, 18:01

Aprasyta labai graziai, tik vienas bet....
Seimyninis minivenas?
Nebent liliputu seimos...
Kad jis minivenas, tai manau, kazkas kazka sumaise....
Seat Alhambra 1.9TDI , 85kw
Vartotojo avataras
Tomas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 05 Rgs 2010, 13:56
Padėkojo: 64 kartus
Gavęs padėkų: 21 kartus
Miestas: Kaunas
Automobilis: Seat Alhambra 1.9 TDI, 2003.

Re: Mitsubishi Space Star

Standartinė Robertas » 16 Bal 2011, 18:39

Tomas rašė:Aprasyta labai graziai, tik vienas bet....
Seimyninis minivenas?
Nebent liliputu seimos...
Kad jis minivenas, tai manau, kazkas kazka sumaise....



Cia Tomai amzina diskusija: vienatūris ar ne ........
Kas yra vienaturis: http://lt.wikipedia.org/wiki/Vienat%C5%ABris (cia vikipedijos nuomone...)
Vienaturių klasifikacija: http://www.autotyrimai.lt/klasifikacija/#klase_j1
Taigi matome, kad Ford Fusion priskirtas prie mazu vienaturiu..... , tai Space star (http://www.autopolis.lt/lt/auto-katalog ... -hp-i14647) didesnis.
Vienu metu, net Opel Agila straipsniuose vadino vienatūriu :lol: , juos vadina todel , kad yra aukštesnio kebulo automobilis.
Aišku, man labiau irgi patinka vadinti tikrus vienaturius: erdvius viduje, su trimis eilemis sedyniu ir aukšta sedima vieta (Espace, Voyager.....).
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3166
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 34 kartus
Gavęs padėkų: 41 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

AnkstesnisKitas

Grįžti į Mitsubishi

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Bing [Bot], Google [Bot]