Ford į gamybą paleis trijų cilindrų variklį

Visos forumu naujienos bus talpinamos čia! :swear:

Ford į gamybą paleis trijų cilindrų variklį

Standartinė kTomas » 17 Bir 2011, 17:00

Ford kompanija masiškai gamins savo pirmąjį 1 litro darbinio tūrio, trijų cilindrų variklį. Agregatas buvo vystomas Anglijoje ir pirmą kartą Europoje pristatytas koncepsiniame B-Max modelyje kovo mėnesį vykusioje Ženevos automobilių parodoje.
Paveikslėlis

Variklis yra dalis techninių auto gamintojo naujovių, kurios taip pat apima naują aštuonių pavarų transmisiją ir e-CVT (Elektroninė nuolat kintanti transmisija), kuri bus naudojama hibridiniuose automobiliuose.
Trijų cilindrų variklis bus pats mažiausias visų laikų Ford gamintas variklis ir bus naudojamas pasauliniu mąstu tokiuose automobiliuose kaip Fiesta ir Focus. Naujasis variklis galia prilygs ar net lenks Ford keturių cilindrų variklius – ketvirtadienį atskleidė Derrick’as Kuzak’as, pasaulinės produkcijos vystymo vice prezidentas.
"Mūsų naujasis 1.0 litro EcoBoost variklis suteiks klientams galimybę surasti panašaus ekonomiškumo automobilį, kaip ir hibridiniai automobiliai, tačiau už mažesnę kainą” – teigė jis.
Ford ekonomiškumo rodiklį jau pagerino apie 20 %, panaudojus tiesioginio įpurškimo technologiją, kuri į cilindrus tiekia tikslų degalų kiekį mažesnio darbinio tūrio varikliuose. Ford yra nusiteikę gauti panašios naudos ir iš šio trijų cilindrų variklio. – Reporteriams teigė Joe Bakaj, technikos inžinerijos vice prezidentas.
Paveikslėlis

Naujosios technologijos
Variklis bus gaminamas vienoje arba daugiau gamyklų, bet Ford atsisakė pasakyti, kuriose gamyklose visame pasaulyje galėtų jį gaminti.
Variklis buvo tobulinamas pasauliniame Ford centre, skirtam mažo darbinio tūrio varikliams, Duntone, netoli Londono, Anglijoje, kur inžinieriai visą dėmesį skyrė šiluminio efektyvumo gerinimui ir trinties tarp variklio viduje judančių dalių mažinimui, ypač įšildymo metu, kai variklis išmeta didesnius CO2 kiekius ir kitokius teršalus. Variklis bus prieinamas visame pasaulyje gaminamuose mažuose automobiliuose, įskaitant ir Šiaurės Ameriką. Jis apims įvairiausias Ford variklių gamos technologijas, tokias kaip:
• Alkūninis velenas su atšaka, kuris pagerina kuro ekonomiją.
• Pažengusi, Ford suprojektuota atskirta aušinimo sistema, kuri leidžia cilindrų blokui įšilti anksčiau, nei cilindrų galvos. Greitesnis cilindrų bloko įšilimas taupo kurą, ypač lauke esant šaltam orui.
• Išmetimo vamzdžiai, prijungti prie cilindro galvos. Vientisa strūktūra sumažina išmetamųjų dujų temperatūrą. Tai suteikia galimybę varikliui dirbti platesniame apsukų diapazone optimaliausiu išmetamų dujų santykiu. Naujoji konstrukcija taip pat sutaupo nemažai bereikalingo svorio ir leidžia varikliui dirbti daug tolygiau.
• EcoBoost technologijos, tokios kaip turbokompresorius, tiesioginis įpurškimas ir dvigubo nepriklausimo reguliuojamo skirstomojo veleno sinchronizavimas.
Variklis pirmą kartą buvo pristatytas Ford Start koncepsiniame automobilyje, kuris debiutavo 2010 Pekino automobilių parodoje, o debiutas Europoję įvyko B-Max vienatūryje 2011 metų Ženevos automobilių parodoje. Ford atskleidė, kad daugiau šio variklio techninių ir jo pritaikymo smulkmenų bus atskleista Rugsėjį įvyksiančioje tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje.
Paveikslėlis

8-pavarų transmisija, vidinis hibridas e-CVT
Ford taip pat plėtoja aštuonių pavarų automatinę transmisiją: žingsnis, kuris leidžia neatsilikti nuo tokių gamintojų kaip BMW, kuris tokią transmisiją siūlo penktos serijos modeliuose, irChrysler, kuris tokią pavarų dėžę naudos savo flagmane – 300 sedane.
Ford neatskleidžia, kurie modeliai gaus šią pavarų dėžę. "Naujoji pavarų dėžė bus pirmoji su tokiu kiekiu pažangiausių technologijų, kurios suteiks galimybę pavaras perjunginėti greičiau, švelniau ir su daug mažiau abejonių” - Teigia Joe Bakaj.
Automobilių gamintojas taip pat atskleidė, kad jis vystys savo hibridinę transmisiją, kuri pakeis dabar naudojamą Japonijos tiekėjo Aisin sukurtą ir naudotą Ford ir Lincoln hibridiniuose modeliuose. Gamyba prasidės šių metų pabaigoje Van Dyke’o transmisijų gamykloje Detroito priemiestyje. Viso pajėgumo gamybą numatoma pradėti pirmajame 2012-ųjų metų ketvirtyje.
Ford atskleidė besiruošianti į gamybą paleisti penkis elektrinius automobilius: Jungtinėse Amerijos Valstijose iki 2012-ųjų, ir Europoje – iki 2013-ųjų. Elektriniai ir hibridiniai automobiliai turi sudaryti ne mažiau 25 % Ford pardavimų iki 2020-ųjų metų, teigia Ford atstovai.
kTomas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 17 Bir 2011, 16:46

Grįžti į Auto naujienos

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Bing [Bot]