Ford galaxy šildymo sistema

Sprendžiame visus gedimus čia :headbang:

Ford galaxy šildymo sistema

Standartinė pofke333 » 26 Lap 2015, 00:20

Sveiki, iškart sakau, kad žinau, kad daug aptarta šiuo klausimu, bet atrodo viska perskaičiau ir būtent i ši klausima atsakymo neradau.Tai va.Pas mane Galaxy mk2 2003.1,9tdi su webasta.webasta žinoma neveikia, termostatas pakeistas, kartonas prieki užkistas.Kilo man idėja, kad reikia mažinti apytakos rata, nes visgi su visom webastom ir gale esančiais pečiukais 10litru antifrizo, o juk arbatinukas su 1 ir 2litrais irgi ilgiau šyla, tai sakau čia pamažinus pora litru visa rata, manau turėtu stipriai pasijausti ...Ar yra kas nors bandęs sumažint apytakos rata.Kitaip tariant, atjungt webasta ir galinį pečiuką.Taigi ar esat tai dare ir ar pasijuto skirtumas ? ir patikslinkit norėčiau, kaip eina visas tas apytakos ratas, nes kaip žiurėjau, tai iki webastos eina 2 vamzdeliai ir poto nuo webastos kyla į viršu ( kaip suprantu i galinį salono pečiuką) .Tai jeigu tiesiog prieki mašinos tuos 2 webastos vamzdelius sujungsiu, liks prieki salono pečiukas ?
pofke333
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 26 Lap 2015, 00:01
Miestas: Vilnius
Automobilis: Ford Galaxy mk2

Re: Ford galaxy šildymo sistema

Standartinė ldalius » 26 Lap 2015, 13:16

viską mąstai teisingai, tik kartoną nuo radiatoriaus mesk lauk
Vartotojo avataras
ldalius
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 680
Užsiregistravo: 12 Lap 2012, 21:34
Miestas: Panevezys
Automobilis: Pilkas dyzelis

Re: Ford galaxy šildymo sistema

Standartinė ValdasM » 27 Lap 2015, 12:46

Paieskok atydziau info, tikrai yra apie tai kalbeta, suzinosi rato sumazinimo pliusus ir minusus, nes ju irgi yra atjungus galini peciu, o webastas reikia remontuoti, kitasyk nedaug tereikia iki jos paleidimo :)
Vartotojo avataras
ValdasM
Mechaniko padejėjas
Mechaniko padejėjas
 
Pranešimai: 162
Užsiregistravo: 18 Sau 2015, 16:38
Miestas: Siauliai
Automobilis: Octavia I FL 1.9tdi

Re: Ford galaxy šildymo sistema

Standartinė pofke333 » 29 Lap 2015, 02:20

padariau jau be galinio pečiuko.Na žiema pakankamai nedaug važinėjama bus su juo tai gal isgyvensim :) dabar jau kai sistema sutrumpinta, nusiimsiu pašildytuva, pažiurėsiu gal bėda rasiu tuo pačiu.
pofke333
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 26 Lap 2015, 00:01
Miestas: Vilnius
Automobilis: Ford Galaxy mk2

Re: Ford galaxy šildymo sistema

Standartinė ValdasM » 01 Gru 2015, 17:51

Parasyk ar pajutai zenklu pasikeitima po sistemos sutrumpinimo?Jei sutrumpinai tai kam autonomke betvarkyt, nemetyk pinigu i bala, juolab jei tau pasiteisino tas sutrumpinimas.
Vartotojo avataras
ValdasM
Mechaniko padejėjas
Mechaniko padejėjas
 
Pranešimai: 162
Užsiregistravo: 18 Sau 2015, 16:38
Miestas: Siauliai
Automobilis: Octavia I FL 1.9tdi

Re: Ford galaxy šildymo sistema

Standartinė ldalius » 01 Gru 2015, 20:01

variklis šils greičiau, bet jei reikės vežt pačiame gale žmones (6-7 sėdynės), tai nušals kojas kai lauke bus daugiau šalčio
Vartotojo avataras
ldalius
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 680
Užsiregistravo: 12 Lap 2012, 21:34
Miestas: Panevezys
Automobilis: Pilkas dyzelis

Re: Ford galaxy šildymo sistema

Standartinė pofke333 » 03 Gru 2015, 02:52

Kai kartonas priekyje uzdetas ir sutrumpinta sistema, tai pasijuto skirtumas tikrai, nes seniau jeigu sustoji su ijungtu peciuku maximaliai tai akyse krisdavo temperatura ir siaip buvo sunku iki 90C prisildyt nors termostatas pakeistas ir tikrai veikia.Todel efektas jauciasi, jeigu dar butu kaip buna VAG grupese daznai papildomas pasildytojas su 3 zvakem pakaitinimo, tai isvis greit prisildytu.O savo webasta tai zinoma pats ziuresiu, niekur taisyt nevesiu, tik neprisiruosiu vis jos nusiimt :D Jeigu kas nors planuoja daryt taip, kaip as padariau, prisegu siokia tokia nuotrauka kaip padariau
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
pofke333
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 26 Lap 2015, 00:01
Miestas: Vilnius
Automobilis: Ford Galaxy mk2

Re: Ford galaxy šildymo sistema

Standartinė pofke » 03 Gru 2015, 12:41

O termostato pasikeist nenori, kad nevažinėtum kaip klounas su fanera priekyje?
pofke
Mechaniko padejėjas
Mechaniko padejėjas
 
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 17 Rgp 2014, 19:36
Miestas: Kaunas
Automobilis: P807

Re: Ford galaxy šildymo sistema

Standartinė ValdasM » 03 Gru 2015, 17:01

pofke (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):O termostato pasikeist nenori, kad nevažinėtum kaip klounas su fanera priekyje?


Kai kartonas priekyje uzdetas ir sutrumpinta sistema, tai pasijuto skirtumas tikrai, nes seniau jeigu sustoji su ijungtu peciuku maximaliai tai akyse krisdavo temperatura ir siaip buvo sunku iki 90C prisildyt nors termostatas pakeistas ir tikrai veikia.Todel efektas jauciasi, jeigu dar butu kaip buna VAG grupese daznai papildomas pasildytojas su 3 zvakem pakaitinimo, tai isvis greit prisildytu.O savo webasta tai zinoma pats ziuresiu, niekur taisyt nevesiu, tik neprisiruosiu vis jos nusiimt :D Jeigu kas nors planuoja daryt taip, kaip as padariau, prisegu siokia tokia nuotrauka kaip padariau

Raso juk kad pasikeites :)
Vartotojo avataras
ValdasM
Mechaniko padejėjas
Mechaniko padejėjas
 
Pranešimai: 162
Užsiregistravo: 18 Sau 2015, 16:38
Miestas: Siauliai
Automobilis: Octavia I FL 1.9tdi

Re: Ford galaxy šildymo sistema

Standartinė ldalius » 03 Gru 2015, 18:26

vyrai, jūs dėkit nors ir paauksuotus termostatus ar su brilijantais, tačiau nei vienas dyzelinis variklis, kuris neturi papildomo antifrizo pašildymo (ar eberspacheriu ar kaitinimo žvakėmis) N I E K A D A nesušildys savęs iki 90 laipsnių negaudamas geros apkrovos žemose lauko temperatūrose.
Jūs užkurkit savo dyzelius ir duokit dirbt tuščiom apsūkom nors ir visą dieną - jis nesušils daugiau nei 50-60 laipsnių, nes jam ir mažasis aušinimo ratas bus per didelis, o jei dar salono pečiuko ventiliatorius ijungtas 3 ar 4 greičiu, tai ......

Be to, tam kad nekiltų tokie klausimai vartotojams (help nešyla variklis), atsiprašau vairuotojams (kurie težino kur kišt raktelį ir kur pilt kurą) gamintojas daugelyje naujesnių VW-audi modelių padarė, kad skydelis jau rodytų 90 laipsnių realiai variklio temperatūrai jau pasiekus vos 75 laipsnius. Ir tas 90 stovi kaip įkaltas realybėje svyruojant nuo 75 iki 95 ir niekam daugiau nekyla klausimai ar variklis jau 90 ar dar tik 80

O dėl kartono prieš radiatorių savo nuomonę jau esu sakęs ne kartą ir kartotis nebematau prasmės. Negi vokietis (ar kitos šalies auto gamintojas) buvo ant tiek durnas, kad nesugalvojo tokio būdo kaip kartonas prieš radiatorių. Blem, ale tiksliai testuoja tuos modelius, išleidžia milijonus iki kol mašina išleidžiama serijinei gamybai, o čia va bac lietuvis Jeronimas Terbakrauskis iš Papirdžių kaimo kartoną užkišo prieš šaltą radiatorių ir vualia - vos ne Nobelio premijos laureatas automobilių konstrukcijos revoliucijoje :D Bet , ech, nespėjo užpatentuoti savo išradimo, o dar girtas būdamas alaus bare išsiplepėjo apie savo atradimą ir todėl dabar tai daro bet kas, kas nežino aušinimo sistemoje esančio termostato veikimo principo.
Nors jau ne atradimas - rusai buvo sukonstravę žaliuzi prieš radiatorių jau netgi moskvičiukui M400 pokario metais. Ai, bet tada dar nebuvo termostatų.
O dabar jei apie termostatus, tai skaitykite straipsnį nuo viršuje parašytos pirmos eilutės, kur aprašiau apie jų paskirtį.

Geros dienos
Vartotojo avataras
ldalius
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 680
Užsiregistravo: 12 Lap 2012, 21:34
Miestas: Panevezys
Automobilis: Pilkas dyzelis

Kitas

Grįžti į Gedimai-pagalba

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Bing [Bot], Google Adsense [Bot]