Laba diena,
Šia tema yra daug diskusijų , bet tinkamos info nerandu, nes atvejis pakankamai įdomus.
Taigi variklis 1.9 TDI PD 85 kw. Atsirado problema , kad sunkiai vedasi ilgiau pastovėjusi, užsivedusi išmeta kamuolį baltų/melsvų dūmų (paskui nebūna). Ar stovėjusi garaže, ar lauke- nesvarbu. Gal šaltai lauke truputi dar sunkiau kuriasi, bet esmės nekeičia.
Tikrinti purkštukai (ne auksiniai, bet dirba ir važiuoja tolygiai, netrukčioja), purkštukų tarpinės, gumelės, pakaitinimo žvakės (keistos), kompresija, kuro šlangutės, restauruotas kuro siurblys bake. Netikrinau tik tos vakuuminės kuro pompos prie variklio, bet meistras sakė, kad turėtų būti gera. Dar patarimą gavau, kad gali grįžinėti kuras į baką, todėl uždėti reikia atbulinį vožtuvą. Tada prasidėjo toks įdomumas:
Logiškai jis turėtų dėtis ant iš bako paduodamo kuro vamzdelio prieš kuro filtrą. Aš vožtuvėlį radau vokiečio uždėtą po kuro filtro, kur eina jau šlangutė į tą vakuuminę pompą ir purkštukus. Taigi perdėjau vožtuvą prieš filtrą. Tada mašina pradėjo gerai traukti žemose apsukose, (ko man labai trūko, bet tai nurašiau prastiems purkštukams) ir pradėjo labai dūmyti baltais dūmais (nesudegęs kuras). Atstačiau atbulinį vožtuvą atgal tarp filtro ir purkštukų. Užvedimas eksperimento metu nebuvo pasitaisęs.
Tai gi didelis klausimas . Kas dar būti negerai ? Vakuumine kuro pompa ? Kaip ją patikrinti ? Nes daugiau nežinau kas dar gali įtakoti.
Beje turiu vag-com laidą. Daug nesigaudau aš diagnostikoje, bet purkštukų parametrai: 1,3,4 pukrštukai po +1,3 ir antras -2,5. Berods tokie, jei +- nemaišau. Žinau, kad nelabai, bet toki visada buvo ir važiavo puikiai ir kūrėsi gerai, išskyrus kad iki 1500 apsuku mažesnė trauka. Meistrai tikino kad vedimuisi purkštukai neturėtų maišyti. Į ką dar atkreipti dėmesį diagnostikoje, kokius parametrus ?
Dėkui už atsakymus.