gugasas » 12 Kov 2019, 16:29
Sveiki visi. Citroen Evasion automobilis, kaip mini venas mano asmeninis nusistatymas puikus t.y. eksploatacija pigi, komforto pakankamai. Pats jau antra ji vairuoju. Abu yra 2,0HDi 16v. Problemų su abiem labai mažai turėjau. Automobilis kaip savo metu neturi daug elegancijos, tačiau patikimas ir komfortiškas. Pirmasis buvo Chrome komplektacijos, tai siektiek mazokai navarotu, norejosi daugiau t.y. to pasekoje isigyjau Exlusive komkplektacijos, pateisino mano visus lukescius.
Galiu atsakyti i iskylusius klausimus sioje grupeje:
Pirmieji ju tai kaip sutvarkyti galini dangti. jei ant spynos traukuciu yra paralonai, tai jau gerai, nera barskesiu, jei ner, vadinas reik liaudies kurybos ir uzdeti, man asmeniskai idealiai tiko perlenktas grindu paminsktinimas ir su kabem sukabintas. Sekantis klausymas del dangcio apdaills barskesiu, t.y. naikinami originalus fikstoriai, isimami jo vidiniai laikikliai. Vidineje dalyje montuojami numerio prisukimo plastikai (idealiai tinka), poto apdailos fiksatorius panaikinus i tas pacias skyles idealiai tinka posparniu varsteliai, kurie sukasi i bamperi, ant t25 zvaigzdutes, susukami jie ir atrodo lyg butu originalas. taip taip taip... durnius prisikabins, nes jis bus zinovas, protingas supras kaip puikia ideja, jog kaip ir oem mintis, taciau ispresta gan nemaloni problema.
Antroji pamyneta problema t.y. sakes visos keitimas del sarnyro.... taip ji yra tokia, siai dienai kokybiska sake kainuoja apie 40/50eur.. skaudi tema, taciau.... MUSU LIETUVIAI AUKSARANKIAI juos restauruoja, supresuoja kita sarnyra, gumeles pakeicia, ziedelius ir t.t. Kaune suteikiama 50 000km garantija. paciam asmeniskai isedejus ATE sake, ji atlaike pora tepalu keitimu, tai tik 20 000km. jos restauracija 35eur.
Daugiau apie EVASION:
Benziniai varikliai... 1,8 varikliukai geri, taciau mazokai galios. 2,0 varikliukas tik 16v, 8v problematiskas. turbo variantas irgi geras. 1,9TD jei siurbliukas LUKO td, biski nekaska, reikalauja kruopstaus ekplotavimas, paguoda ta jei LUKO labai ekonomiskas lyginant su netokiu lepiu BOSCH. 2,1TD lygiai taspats, taciau BOSCH labai retai sutinkamas. tiek 1,9, tiek 2,1 is luko LIAUDIES MEISTRAI perdaro i BOSCH. 2,0HDI 8v... Nerealus reikalas, ekonomiskas, jokiu problemu su purkstukais ir t.t. 2,0hdi 16v, atsiranda beda su purkstukais, prikepa, sunkiai issiema. siulymas kol vaziuoja issisaudyt juos, ir kas du metus issimt ir susitept su keramikiniu tepalu.
O del 6 pavaros jau pats ismasciau kaip pasidaryt. yra pasidares vienas pylietis, bet taciau isidejo 2,2hdi su visa dezia. As mastau pasidaryt su 2,0hdi 16v ir 6pavaru dezia det.