
Daugiau informacijos: palyginimas-f33/topic238.html
Manual aprašymai čia: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=280079
Kai kurie teiginiai vis tik kelia abejoniu:
"dizainas pasižymi nemažai blizgančių detalių, kartais nesaikingai prikaišiotų kur nereikia" - driščiau teigti antraip. Pas voyageri tokiu detaliu praktiškai nėra, tikrai galėtu būti daugiau, nes kai kurios pigios modifikacijos atrodo gana pilkai ir skurdziai.
"skydeliai atrodo archajiškai" - skonio reikalas. daugumas net lengvuju automobiliu galetu ir dabar pavydeti tokio.
" Reikia įprasti negirdėti plastiko bei apdailos detalių girgždesio " - nesamone kazkokia, ypac turint galvoje kokios kokybes salonai dažnai dabar yra pas daugumos gamintoju naujausius modelius. Nei vienoj mano mašinoj jo praktiškai nera. Tikrai negirgzda daugiau nei bet kurioj kitoj masinoj. Pvz mano pasatai daugiau girgzdedavo.Na, nebent viskas kada nors buvo kokiu nors "auksarankiu" isardyta ir bele kaip ant dvieju "shponkiu" sudeta, tada visko gali buti...
"Problemiška su tokio dydžio mašina ieškoti stovėjimo vietos europietiškuose miestuose, važiuoti ankštoje erdvėje atbulam " - kaip ir su bet kokia didesne masina, kad ir Opel Vectra Combo 2005 metu. Tai daugiau igudziu reikalas, taciau zinoma su grandu nepasisukinesi kaip su smartu.Ir kadangi gatvese matau kiek moteru su jais vazineja (tame tarpe ir mano zmona), drystu teigti kad tai nera labai didele problema.
"išsiruošus pakeliauti po užsienį reikia susitaikyti su tuo, kad bus vykstama ne nuo vieno miesto iki kito, o nuodegalinės iki degalinės" - dar viena nesamone, subjektyvaus archaisko mastymo pavyzdys. Kaip ir teisingai rase, su dyzeliniu nuvaziuoji ~800 km. I benzininius visi deda dujas, taigi pilnai uzpylus abu - benzinini ir dujini (tarkim 55 L) bakus, drasiai nuvaziuoji be sustojimo 800 km. Nemazai zmoniu dedasi dar didesnius dujinius bakus, 78-100 L. Skaiciuokite patys. Labai daug kolegu su voyageriais kasmet vaziuoja i ilgas keliones po europa, tarkim savaitei, nuvaziuoja po 5000 km ir niekas nejaucia JOKIO diskomforto del to.
O nuovargio jame tikrai nejauti ir tuos 800 km drasiai galetum nuvaziuoti nesustodamas...taciau vaziuoji ne tam kad vaziuoti, o kad kazka pamatyti ar ne...?
"o 1996 m.-2000 m. gamintų automatinės pavarų dėžės laiko apie 150.000-200.000 km, po to reikia jas perrinkti (tai kainuoja 1.000-1.500 Lt)" - skaitoma, kad resursas iki kapitalinio remonto iš tikro yra panašus - apie 200 k km, bet tai labai priklauso nuo prieziuros, laiku keiciamu tepalu ir pan. Tikrai jos nuvaziuoja ir daug daugiau. normalus remontas kainuos 2500-4000 Lt, po jo turi praktiskai nauja deze. Jei auto daroma pardavimui, gal pakaktu ir 1500 Lt
"Naujos kartos "Voyager", gaminamų nuo 2001 m., dažnokai genda pakabos." - ta "nauja karta" jau nebegaminama nuo 2008 metuo siaip dar viena nesamone. Voyageriu pakabos yra itin patvarios. Vaziuokle pagal paprastuma ir tvirtuma daugiau primena gaz51 nei komfortiskai vaziuojanti minivena. Ju liga pavadinciau tik vidiniu stabilizatoriaus gumu nuolatini isdilima. Jas teks keisti kasmet. Kainuoja priklausomai nuo gamintojo po 20-35 Lt , lengvai keičiamos garaže.
.
Su atsarginem dalim taip pat problemos visiškai nėra. Yra kokiu nori ir nauju ir dėvėtu. Neįsivaizduoju ko tektu laukti savaite... nepasitaikė
Arnas » 20 Kov 2011, 01:14
Bandysiu labai nesiplesdamas apzvegti ka zinau apie voyageriu 1996-2000 motorus. Nebutinai mano nuomone yra visiska 100 % tiesa, bet tiesos turetu buti nemazai
Benzininiai.
Buvo viena europine modifikacija apie 1996-1998 metus 2.0 su Isuzu motoru (tokiu paciu, kur eina ir i Opelius). Pats motoras labai neblogas, taciau ne tokioj masinoj...Tai nebuvo labai populiari versija - aiskiai galios truko net ir su mechanine deze, komplektacijos tik pacios pigiausios, o sanaudos ne tokios ir mazos.
Maziausias voyagerio originalus motoras yra 2.4. Dedamas i pigiausias amerikines arba pigias/vidutines europines komplektacijas. Turi jis savo igimtu bedu, bet nemazai zmoniu su jais vaziuoja. Nuolat saziningai priziurint jis gali gana ilgai tarnauti. ZInoma, jei ieskosi geriausios komplektacijos automobilio - sio motoro ten tikrai nerasi.
Sekantis - 3.0. Mitsubishi kurinys. Ko gero pats prasciausias i Voyagerius dedamas benzininis motoras. Labai lepus ir daznai reikalaujantis daug pinigines demesio. Buvo dedamas tik i 1996-2000 laidos automobilius. Kita vertus, pazystu keleta zmoniu, kurie vazinejo tokias ir labai nesiskunde. Matomai priklauso nuo konkretaus egzemplioriaus ir savininko meiles automobiliui. Nors...draugui jo nerekomenduociau.
Toliau. 3.3 . Ko gero labiausiai pavykes Chryslerio motoras. Labai patikimas ir ilgaamzis. Su gana nedideliais pakeitimais buvo gaminamas , jei neklystu nuo mazdaug 1993 iki 2010 metu. Isivaizduojat?...Tvarkingai eksploatuojant - praktiskai neuzmusamas. Esu aukcijonuose mates taxi masinu su siais motorais, pravaziavusiu daugiau nei po puse milijonu myliu. Ir, zinoma, dar vaziuojanciu. Geresnes reklamos tiesiog nebuna. Paprasciausiai reikia rasti normaliai eksploatuota automobili. Amerikoje buvo dedamas i plikesnes arba pusplikes/vidutines, europoje - ir i geriausias komplekacijas.
Flagmanas. 3.8 .
Iki 2008 metu buvo pas galingiausias Voyager motoras. Sukurtas ant 3.3 bazes. Ir is esmes issaugojes visas gerasias 3.3 savybes. Siek tiek padidintu galingumu. Dedamas i geresnes ir geriausias komplektacijas tiek Amerikoj tiek ir Europoj.
Taigi, jei pirkti voyageri (ar townCountry ar Dodge Caravan), reiktu rinkis 3.3 arba 3.8 motora. Su dujomis abu draugauja idealiai.
Ir tik su automatine deze. Normaliai priziurint jos laiko gerai.
Apie dyzelinius motorus deje negaleciau atiliepti su pasididziavimu. Chrysleris neturi savo gero dyzelinio motoro, todel europos rinkai tiekia automobilius su italiskais VM Motori firmos dyzeliais. Kurie be geru savybiu, kaip variklio galia, sukimo momentas, turi ir kruva savu ydu kurios gali atmusti domejimasi Voyageriais apskritai. I Lietuva jie patenka svelniai tariant jau nebe nauji, o po 100 t. ar kiek daugiau kilometru ridos pas juos daznai prasideda bedos, kuriu remontas gana brangiai kainuoja. Tiesa sakant nekirsciau rankom, ar po Lietuva vaziuoja nors vienas vyresnis nei 5 m Voyager dyzelis, neapturejes pries tai vidutinio ar kapitalinio remonto
.
Tai trumpai tiek. Klausk jei ka praleidau.
Dar vienas » 09 Rgp 2011, 19:15
Pirmas patarimas, jog ieškot reikia tik 3,3 ar 3,8. Bent būsi ramus, kad nepadarei klaidos. Nesakau, kad likę variantai blogi- tiesiog nepadaryk klaidos. 3,3 ir 3,8 su dujom draugauja puikiai, ko negaliu teigt apie taviškį pasirinkimą. Tiesiog neturiu tokios info. Dėl 13-14 litrų. Taip. Tai realu, nors daugelis turėtojų teigia, kad sanaudos nuo 15 iki 20 litrų. Žinau, ką pasakytų Arnas. Manau, kad teigtų į didesnę pusę gal. Bet aš žinau ką žinau. Taip pat ne vieną vojadžerį suvažinėjęs esu, su 3,3 varikliais. Kaip tik šiandien paskaičiavau, nuvaževęs 400,7 km(užmiestis- miestas). Kad tiek nuvažiuot, sunaudojau 50,18 litrų dujų. Tai kad nevargt skaičiuot-12,54/100km. Tiesa, trivietė sėdynė išimta, nes nerikalinga kasdien, važiuojam daugumoj du žmonės, arba trys, kodiko kompresorius išimtas, nes pasimokiau iš anksčiau- man jis velniop nereikalingas, žiūriu padangų slėgi,ir važiuodamas-apsukas. Teisybės dėlei, būna, jog sunaudoja ir netoli 15, bet ne daugiau. Manau, kad nuo dujų kokybės priklauso. Gal prieš penketa metų buvau pusmečio vidurkį paskaičiavęs-12,8. Apie 50 000 km nuvažiavus. Varikliai tik 3,3 buvo pas mane. Neteigiu, kad pas patį taip bus, sakau tik tai ką tikrai žinau pats.
Suirdua » 28 Vas 2012, 18:50
3.8 ltr. reikia "prisijaukinti", išmokti švelniai pedalą glostyti. Teko išmokti nelakstyti, bet lėkti. Tai atsiperka, galios ir dinamikos pakanka, o kuro sąnaudos mažėja matomai, ypač tai pasijaučia tolimesniame kelyje.
P.S 2,4 su 3,8 neina palyginti
Mano vertinimu jei benzinas - dujos rikiuočiau taip
1. 3,3 ltr. Optimalu, malonu
2. 3,8 ltr. Prabangu, malonu
3. 2,0 ltr. Taupu
4. 2,4 ltr. Neblogai, bet kažko trūksta
5. 3,0 ltr. Nepatiko