Chrysler Voyager nuo 2001-2007 m.

PaveikslėlisVoyager, Grand Voyager, Town & Country, Pacifica; Caravan, Grand Caravan, Journey, Caliber

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė Robertas » 24 Kov 2010, 17:07

Čia straipsnelis apie variklius:

Chrysler", pirmojo pasaulyje vienatūrio išradėjas, mūsų pirkėjams neseniai pasiūlė atnaujintą "Chrysler Voyager". Be to, pirmą kartą pateikė dyzelinio variklio ir automatinės pavarų dėžės derinį.
"Voyager" traukte traukia patogių ir ilgų kelionių mėgėjus. Todėl Lietuvoje
perkami ir naudoti šio modelio automobiliai.
Konstruotas kaupiant patyrimą - važinėjant dideliais atstumais iš vienos JAV
valstijos į kitą - "Voyager" turi daug gerų savybių.
Atnaujintas septynvietis "Chrysler Voyager" lengvai atpažįstamas pagal naujo
dizaino priekinę dalį. Dekoratyvinės variklio apdailos grotelės bei žibintų
forma atitinką naują markės stilių.
Šeimyninėms kelionėms ypač tinkamas "Chrysler Voyager" Europoje atsirado prieš
15 metų. Senojo žemyno rinkai šis vienatūris nuo 1991 m. gaminamas Austrijoje
veikiančioje "Steyr" gamykloje.
Viena didžiausių atnaujinimo programos naujienų - turbodyzelinis 2,8 l CRD
variklio ir automatinės pavarų dėžės derinys, pirmą kartą panaudotas "Voyager"
gamoje. Minėtas dyzelinis agregatas - "Mercedes-Benz" kūrinys (naudojamas ir
visureigiuose "Jeep Cherokee"). Jo galia - 150 AG, didelis sukimo momentas (360
Nm/1.800-2.600 aps./min). Gamintojo duomenimis, 100 km nuvažiuoti reikia
vidutiniškai 8,4 l dyzelio (mašinos svoris - apie 2 t).
Didesnės erdvės mėgėjams skirta 5 m ilgio "Voyager" versija su pailginta ratų
baze (3,03 m), pavadinta "Grand Voyager". Tokių matmenų vienatūrį drąsiai
galima vadinti "autobusu", tai didžiausias vienatūris lengvųjų automobilių
klasėje.
Viduje įmontuotos 7 nesunkiai pagal poreikius transformuojamos kėdės. Jos
patogumu gali varžytis ir su prancūziškų mašinų gamintojų produkcija. Mašinoje
net telpa neišardyti dviračiai.

Reikia pamėgti

Amerikietiški automobiliai nuo europietiškųjų skiriasi konstravimo bei
paskirties požiūriu. Už atlanto, kur daug erdvės, platūs, tūkstančius
kilometrų nusidriekę keliai, mašinos didelės, mums atrodo net gremėzdiškos,
dizainas pasižymi nemažai blizgančių detalių, kartais nesaikingai prikaišiotų
kur nereikia.
Mašinų prietaisų skydeliai atrodo archajiškai, palyginti su europietiška
elegancija ir modernumu. Ypač mygtukai, svirtelės, rankenėlės. Tačiau jie
funkcionalūs, lengvai pasiekiami, automobilius ir lengva, ir patogu valdyti.
Pakabos daugeliu atvejų ypač šeimos poreikiams tinkamų modelių, "minkštos",
"liūliuojančios", tad važinėjantieji "aštriau" jų nepamėgs. Reikia įprasti
negirdėti plastiko bei apdailos detalių girgždesio - amerikiečiai net kartais
nesupranta, ko mes kabinėjamės dėl tokių dalykų. Jiems nė motais net tai, jei
kartais naujame automobilyje iškris prastai surinkta dalis.
Visa tai būdinga ir "Grand Voyager". Taip pat Amerikoje įprasta automatinė
pavarų dėžė. Išmokus ją valdyti (ne svirtį perjunginėti, bet akceleratoriumi
nustatyti reikiamą jos laipsnį), pajutus didžiulės mašinos matmenis bei
inercines pasekmes, 2,8 l CRD variklio dinamikos Vilniaus gatvėse - per akis. O
kamščiuose automatinė pavarų dėžė - tinginio svajonė.
Patogu koja spausti "rankinio" stabdžio pedalą, patogu vaikščioti tarp sėdynių
(grindys be iškyšulių, daug erdvių), patogu įlipti ar išlipti (yra dvejos
šoninės durys). Sėdynių konstrukcija ideali - atlošo dalys palaiko visus
vairuotojo nugaros raumenis, tad jie nepavargsta ilgoje kelionėje. Dideli
veidrodžiai, aukšta sėdėsena leidžia puikiai orientuotis ir esant intensyviam
eismui.

Eksploatacija


Dideli ratai ir ilga bazė (atstumas tarp priekinės ir galinės ašies) saugo nuo
prasto kelio pasekmių.
Problemiška su tokio dydžio mašina ieškoti stovėjimo vietos europietiškuose
miestuose, važiuoti ankštoje erdvėje atbulam (galinio vaizdo sferiniai tonuoti
veidrodėliai neinformatyvūs).
"Voyager" mėgėjai, kurių Lietuvoje daug, juokauja - jei į vienatūrį įmontuotas
galingas benzininis variklis, tai išsiruošus pakeliauti po užsienį reikia
susitaikyti su tuo, kad bus vykstama ne nuo vieno miesto iki kito, o nuo
degalinės iki degalinės. Dyzelinis variklis suteikia daugiau laisvės. Anot
gamintojų, vidutinės "Grand Voyager" su CRD sąnaudos 100 km - 8,5 l, bet
pavažiavus po miestą bei plentu ramiu režimu 400 km gavo 9,2 l rezultatą.
Tad didelio 75 l degalų bako užteks 700- 800 km.
Anot "Chrysler" atstovų Lietuvoje, eksploatacijos "Chrysler Voyager/"Grand
Voyager" su naujuoju CRD varikliu išlaidos 100.000 km - per 3.000 Lt.
Šio modelio žinovai teigia, kad visų nuo 1996 m. gaminamų "Voyager" varikliai
yra patvarūs ir patikimi, o 1996 m.-2000 m. gamintų automatinės pavarų dėžės
laiko apie 150.000-200.000 km, po to reikia jas perrinkti (tai kainuoja
1.000-1.500 Lt).
Naujos kartos "Voyager", gaminamų nuo 2001 m., dažnokai genda pakabos.
Atsarginių detalių servisai gauna iš sandėlių Vokietijoje, pristatymo laikas -
apie savaitę.

tai kaip is tikro?


Na, Arnai, ar yra teisybės šiame straipsnyje? :wasntme:
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė Arnas » 25 Kov 2010, 02:10

Yra teisybes , bet yra jausmas, kad rasytas min pries 4 metus.
Kai kurie teiginiai vis tik kelia abejoniu:
"dizainas pasižymi nemažai blizgančių detalių, kartais nesaikingai prikaišiotų kur nereikia" - driščiau teigti antraip. Pas voyageri tokiu detaliu praktiškai nėra, tikrai galėtu būti daugiau :), nes kai kurios pigios modifikacijos atrodo gana pilkai ir skurdziai.
"skydeliai atrodo archajiškai" - skonio reikalas. daugumas net lengvuju automobiliu galetu ir dabar pavydeti tokio.
" Reikia įprasti negirdėti plastiko bei apdailos detalių girgždesio " - nesamone kazkokia, ypac turint galvoje kokios kokybes salonai dažnai dabar yra pas daugumos gamintoju naujausius modelius. Nei vienoj mano mašinoj jo praktiškai nera. Tikrai negirgzda daugiau nei bet kurioj kitoj masinoj. Pvz mano pasatai daugiau girgzdedavo. :lol: Na, nebent viskas kada nors buvo kokiu nors "auksarankiu" isardyta ir bele kaip ant dvieju "shponkiu" sudeta, tada visko gali buti... :lol:
"Problemiška su tokio dydžio mašina ieškoti stovėjimo vietos europietiškuose miestuose, važiuoti ankštoje erdvėje atbulam " - kaip ir su bet kokia didesne masina, kad ir Opel Vectra Combo 2005 metu. Tai daugiau igudziu reikalas, taciau zinoma su grandu nepasisukinesi kaip su smartu. :D Ir kadangi gatvese matau kiek moteru su jais vazineja (tame tarpe ir mano zmona), drystu teigti kad tai nera labai didele problema.
"išsiruošus pakeliauti po užsienį reikia susitaikyti su tuo, kad bus vykstama ne nuo vieno miesto iki kito, o nuodegalinės iki degalinės" - dar viena nesamone, subjektyvaus archaisko mastymo pavyzdys. Kaip ir teisingai rase, su dyzeliniu nuvaziuoji ~800 km. I benzininius visi deda dujas, taigi pilnai uzpylus abu - benzinini ir dujini (tarkim 55 L) bakus, drasiai nuvaziuoji be sustojimo 800 km. Nemazai zmoniu dedasi dar didesnius dujinius bakus, 78-100 L. Skaiciuokite patys ;) . Labai daug kolegu su voyageriais kasmet vaziuoja i ilgas keliones po europa, tarkim savaitei, nuvaziuoja po 5000 km ir niekas nejaucia JOKIO diskomforto del to.
O nuovargio jame tikrai nejauti ir tuos 800 km drasiai galetum nuvaziuoti nesustodamas...taciau vaziuoji ne tam kad vaziuoti, o kad kazka pamatyti ar ne...? ;)
"o 1996 m.-2000 m. gamintų automatinės pavarų dėžės laiko apie 150.000-200.000 km, po to reikia jas perrinkti (tai kainuoja 1.000-1.500 Lt)" - skaitoma, kad resursas iki kapitalinio remonto iš tikro yra panašus - apie 200 k km, bet tai labai priklauso nuo prieziuros, laiku keiciamu tepalu ir pan. Tikrai jos nuvaziuoja ir daug daugiau. normalus remontas kainuos 2500-4000 Lt, po jo turi praktiskai nauja deze. Jei auto daroma pardavimui, gal pakaktu ir 1500 Lt ;)
"Naujos kartos "Voyager", gaminamų nuo 2001 m., dažnokai genda pakabos." - ta "nauja karta" jau nebegaminama nuo 2008 metu :D o siaip dar viena nesamone. Voyageriu pakabos yra itin patvarios. Vaziuokle pagal paprastuma ir tvirtuma daugiau primena gaz51 nei komfortiskai vaziuojanti minivena. Ju liga pavadinciau tik vidiniu stabilizatoriaus gumu nuolatini isdilima. Jas teks keisti kasmet. Kainuoja priklausomai nuo gamintojo po 20-35 Lt , lengvai keičiamos garaže. :).
Su atsarginem dalim taip pat problemos visiškai nėra. Yra kokiu nori ir nauju ir dėvėtu. Neįsivaizduoju ko tektu laukti savaite... nepasitaikė :D
Tai tiek ;) .
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.
Vartotojo avataras
Arnas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 997
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 13:36
Miestas: Klaipeda

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė Robertas » 25 Kov 2010, 10:11

<em>Arnas</em> (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):bet yra jausmas, kad rasytas min pries 4 metus.


Kaip pirštu į akį, tas straipsnelis parašytas prieš 3-4 metus :)
O kaip su bioetanoliu E85 , ar bando kas pilti į Voyager.
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Chrysler Voyager nuo 2001 m

Standartinė Arnas » 25 Kov 2010, 19:55

E85 pritaikyti vaziuoti kai kurie 3.3 varikliai. 3.8 ir 2.4 nevaziuoja. Tiksliau vaziuoja, bet gana prastai. Kiek zinau skiriasi kuro slangeliu, visokiu tarpiniu, gumu, zodziu kas susiliecia su kuru medziagos ir kompo programa. giliai nenagrinejau.
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.
Vartotojo avataras
Arnas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 997
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 13:36
Miestas: Klaipeda

Re: Chrysler Voyager nuo 2001-2007 m.

Standartinė sagitar4569 » 17 Gru 2010, 18:52

o kaip dodge reaguoja i E85?
Vartotojo avataras
sagitar4569
Mechanikas
Mechanikas
 
Pranešimai: 252
Užsiregistravo: 07 Lap 2010, 20:40
Miestas: Radviliskis-Siauliai
Automobilis: VW Sharan 1.9TDI 1998m.

Re: Chrysler Voyager nuo 2001-2007 m.

Standartinė Arnas » 20 Gru 2010, 00:20

Nuo 2001 m yra viena 3.3 versija specialiai pritaikyta vaziuoti E85.
Ant bako dangtelio buna uzrasyta E85. Perkant reikia pasiziureti .
Kiti normaliai vaziuoja nemesdami klaidu iki 40% skiedziant benza etanoliu.
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.
Vartotojo avataras
Arnas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 997
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 13:36
Miestas: Klaipeda

Re: Chrysler Voyager nuo 2001-2007 m.

Standartinė romas » 19 Kov 2011, 19:32

sveiki, noreciau daugiau info apie Voyageri - renguosi keisti masiniuka, reikia kazkokio miniveno, talpesnes auto,
- kokie varikliai, ju silpnos vietos, apie pakabas zinau, apie kebulus(rudijima) neturiu info. Laukiu ats. aciu

p.s.domina 1998-2002 laidos, benzinas-dujos, kokia profu nuomone apie 2.0 benza? yra ir tokiu, ar jau rykliai tokios kubaturos?
Chrysler Voyager 97m
3.3 b - dujos, rudas
romas
Mechanikas
Mechanikas
 
Pranešimai: 453
Užsiregistravo: 14 Kov 2011, 22:45

Re: Chrysler Voyager nuo 2001-2007 m.

Standartinė Arnas » 20 Kov 2011, 01:14

Bandysiu labai nesiplesdamas apzvegti ka zinau apie voyageriu 1996-2000 motorus. Nebutinai mano nuomone yra visiska 100 % tiesa, bet tiesos turetu buti nemazai ;)
Benzininiai.
Buvo viena europine modifikacija apie 1996-1998 metus 2.0 su Isuzu motoru (tokiu paciu, kur eina ir i Opelius). Pats motoras labai neblogas, taciau ne tokioj masinoj...Tai nebuvo labai populiari versija - aiskiai galios truko net ir su mechanine deze, komplektacijos tik pacios pigiausios, o sanaudos ne tokios ir mazos.
Maziausias voyagerio originalus motoras yra 2.4. Dedamas i pigiausias amerikines arba pigias/vidutines europines komplektacijas. Turi jis savo igimtu bedu, bet nemazai zmoniu su jais vaziuoja. Nuolat saziningai priziurint jis gali gana ilgai tarnauti. ZInoma, jei ieskosi geriausios komplektacijos automobilio - sio motoro ten tikrai nerasi.
Sekantis - 3.0. Mitsubishi kurinys. Ko gero pats prasciausias i Voyagerius dedamas benzininis motoras. Labai lepus ir daznai reikalaujantis daug pinigines demesio. Buvo dedamas tik i 1996-2000 laidos automobilius. Kita vertus, pazystu keleta zmoniu, kurie vazinejo tokias ir labai nesiskunde. Matomai priklauso nuo konkretaus egzemplioriaus ir savininko meiles automobiliui. Nors...draugui jo nerekomenduociau.
Toliau. 3.3 . Ko gero labiausiai pavykes Chryslerio motoras. Labai patikimas ir ilgaamzis. Su gana nedideliais pakeitimais buvo gaminamas , jei neklystu nuo mazdaug 1993 iki 2010 metu. Isivaizduojat?... :) Tvarkingai eksploatuojant - praktiskai neuzmusamas. Esu aukcijonuose mates taxi masinu su siais motorais, pravaziavusiu daugiau nei po puse milijonu myliu. Ir, zinoma, dar vaziuojanciu. Geresnes reklamos tiesiog nebuna. Paprasciausiai reikia rasti normaliai eksploatuota automobili. Amerikoje buvo dedamas i plikesnes arba pusplikes/vidutines, europoje - ir i geriausias komplekacijas.
Flagmanas. 3.8 .
Iki 2008 metu buvo pas galingiausias Voyager motoras. Sukurtas ant 3.3 bazes. Ir is esmes issaugojes visas gerasias 3.3 savybes. Siek tiek padidintu galingumu. Dedamas i geresnes ir geriausias komplektacijas tiek Amerikoj tiek ir Europoj.
Taigi, jei pirkti voyageri (ar townCountry ar Dodge Caravan), reiktu rinkis 3.3 arba 3.8 motora. Su dujomis abu draugauja idealiai.
Ir tik su automatine deze. Normaliai priziurint jos laiko gerai.
Apie dyzelinius motorus deje negaleciau atiliepti su pasididziavimu. Chrysleris neturi savo gero dyzelinio motoro, todel europos rinkai tiekia automobilius su italiskais VM Motori firmos dyzeliais. Kurie be geru savybiu, kaip variklio galia, sukimo momentas, turi ir kruva savu ydu kurios gali atmusti domejimasi Voyageriais apskritai :) . I Lietuva jie patenka svelniai tariant jau nebe nauji, o po 100 t. ar kiek daugiau kilometru ridos pas juos daznai prasideda bedos, kuriu remontas gana brangiai kainuoja. Tiesa sakant nekirsciau rankom, ar po Lietuva vaziuoja nors vienas vyresnis nei 5 m Voyager dyzelis, neapturejes pries tai vidutinio ar kapitalinio remonto :).
Tai trumpai tiek. Klausk jei ka praleidau.
Paskutinį kartą redagavo Arnas 20 Kov 2011, 19:15. Iš viso redaguota 1 kartą.
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.
Vartotojo avataras
Arnas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 997
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 13:36
Miestas: Klaipeda

Re: Chrysler Voyager nuo 2001-2007 m.

Standartinė romas » 20 Kov 2011, 12:15

sveikas, aciu uz info, radau toki su 2.0 benzu, kokios realiai kuro/duju sanaudos butu? galvoju apie 12-14 benzo, turetu buti 16 duju, ka manai? o kieno deze ten stovi? gal koks mitsubishinis hibridas?, kaip su mechaninem,o sankabos, ar buna bedu?
apie "isuzinius" benzus nelabai turiu info, dyzeliai opeliuose - vazinejanti nelaime,pastoviai yra bedu...
Chrysler Voyager 97m
3.3 b - dujos, rudas
romas
Mechanikas
Mechanikas
 
Pranešimai: 453
Užsiregistravo: 14 Kov 2011, 22:45

Re: Chrysler Voyager nuo 2001-2007 m.

Standartinė Arnas » 20 Kov 2011, 19:09

Motoras siaip normalus, bet tokiai masinai nelabai jis... Nesu tokio turejes, bet sanaudos turi buti zenkliai mazesnes. Benzino vidurkis manau bus ne daugiau 10 L. Tokios vidutines sanaudos, kokias parasei, yra pas 3.3/3.8 motora. Apie mech dezes deje beveik nieko nezinau. Atsiliepimu girdejau visokiu, bet zmones vaziuoja. Jei labai idomu suzinot smulkiau, daugiau info apie jas rasi http://www.voyager.lt
Dar turek galvoje, kad su 2.0 motoru, kiek zinau, buna tik trumpi voyageriai (ne grandai) ir varijantas gana retas - naudotu detaliu susijusiu su motoru jam praktiskai negausi. Be to komplektacija bus ko gero pati skurdziausia. Gali nebuti ir autopiloto ir net el. langu :)
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.
Vartotojo avataras
Arnas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 997
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 13:36
Miestas: Klaipeda

AnkstesnisKitas

Grįžti į Chrysler, Dodge

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Registruotų vartotojų nėra

cron