Chrysler Voyager IV vs Renault Espace IV

Vienatūrių dvikovos :punch:

Re: Chrysler Voyager IV vs. Renault Espace IV

Standartinė Energetikas » 07 Spa 2009, 22:05

ru22 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):...Zinau keleta zmoniu kas anksciau turejo espace ir veliau perejo prie chrysler. Kad butu atvirksciai - dar neteko sutikt tokio ;)

Teisybes delei reiketu parasyti, kad TIKRAI ne nuo ketvirto Espace ;)
Keista, kad elektra Crysler gerai laiko... Ypac naujesniuose modeliuose ar teko ziureti kokio skerspjuvio laidai? Man baisu darosi i juos paziurejus (nebutinai Renault ar Amerikonams - cia visu beda, taupoma...).
Kuom salono perdarymas patogesnis? Juk sedyniu tvirtinimai, manau, panasus...
Del komplektaciju pilnai sutinku.
Stoglangiai - as kalbejau apie PANORAMINI stogalngi, o ne stiklinius plyselius virs galvos. Espace yra didziausias savo klaseje stoglangis (kazkur vir 2 kv.m.), atsidaro puse stogo, o kai nereikia uzsidaro normalios lubos.
Kelyje pakankamai gerai "plaukiu" ir su Espace :D Vel gi turiu pripazinti, su Crysler neteko "plaukti"... :lol:
Kad paciam dar neteko remontuoti, tai nereiskia, kad pigus remontas!
Kuro, bet kuriuo atveju, Crysler naudoja daug, o apie problemas su dujomis jau rasiau (balionas, apziura ir siaip papildomos islaidos irangos eksploatacijai). Kadang Espace turi 6 pavaras, tai apsukos jam irgi nedideles (tiksliai negaliu pasakyti kokiam greiciui kiek apsuku).
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Chrysler Voyager IV vs. Renault Espace IV

Standartinė ru22 » 07 Spa 2009, 22:24

Energetikas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Kuom salono perdarymas patogesnis? Juk sedyniu tvirtinimai, manau, panasus...
........
Kuro, bet kuriuo atveju, Crysler naudoja daug, o apie problemas su dujomis jau rasiau (balionas, apziura ir siaip papildomos islaidos irangos eksploatacijai). Kadang Espace turi 6 pavaras, tai apsukos jam irgi nedideles (tiksliai negaliu pasakyti kokiam greiciui kiek apsuku).

Energetikas, tu atvirai pasakyk ar per puse minutes sugebetum perdaryt espace is keleivinio i krovinini?
Del duju galiu vel duot kepure "prisikt". 3 metus vazinejau su 1998 metu 3.3 ltr amerikonu ir neturejau ne karto problemu. nuo 2001 iki 2007 metu chrysleriai varikliu nekeite.
Del laidu nezinau nieko ir neziurejau, nes nebuvo poreikio. ;)
Del panoraminio stogo - sutinku kad jis visai kitoks nei stoglangiai ir galbut duoda nebloga erdves bei sviesos pojuti ;)
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
ru22
Autošaltkalvis
Autošaltkalvis
 
Pranešimai: 91
Užsiregistravo: 07 Spa 2009, 08:55

Re: Chrysler Voyager IV vs. Renault Espace IV

Standartinė Arnas » 08 Spa 2009, 00:08

Cia ko gero Energetikas bando pasakyti ta "problema", kad pas voyageri yra keli varijantai duju idestymo baku. Reikia tik issirinkti paciam patogiausia. O pas espeisa tik vienas ir nereikia sukti galvos ... :lol: O su dujom voyageris draugauja idealiai. Tiesa sakant is visu mano turetu ir pas draugus isbandytu dujiniu automobiliu, su vieninteliais voyageriais nebuvo ir nera jokiu bedu. Teisybes delei - nei vienas tu auto nebuvo espeisas. Bet noriu uztikrinti jei cia kazkas neaisku - voyageriu varikliai laaabai graugauja su dujomis. :rock: Pasiskambink bet kokiam dujininkui. :P
Pas espeisa matau vieninteli privaluma - mineta panoramini stoga, o tas pigios plasmases kosminio laivo skydelio dizainas ispudzio nedaro. Papigiai... :?:
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.
Vartotojo avataras
Arnas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 997
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 13:36
Miestas: Klaipeda

Re: Chrysler Voyager IV vs. Renault Espace IV

Standartinė Energetikas » 08 Spa 2009, 09:28

Apie dujas ar Jus nenorit skaityti ka as parasiau, ar tik matot teigiamas puses? Kadangi "amerikonai" neturi geru dyzeliniu varikliu, tai Jums lieka tik dujos arba didziules islaidos kurui. Dar karta paminesiu duju minusus (jei nesupratot): BALIONAS, papildoma TA apziura, invazija i gamykliskai irengta sistema, NEPRITAIKYTA dirbti dujiniu kuru (kad ir kaip jos "draugautu" su varikliu), bent 2-3 kartus daznesnis duju pildymas nei dyzelino (su pilnu baku galiu nuvaziuoti iki 1300km), duju degimo temperatura yra aukstesne, tai dar ir ismetimo sistemos ZYMIAI greitesnis devejimasis. Taip, kad apie dujas geriau patylekite :devil: Bet tiek to, cia ne apie kuro rusis diskutuojame :)
Apie plastmase jau kalbejau, is lauko, tai matau TIK pliusa: nerydyja, lengva medziaga. O jei turite omenyje vidaus apdaila, tai gal Crysler ji ne plastmasine? :D Vidus, jauciu, irgi metalinis, kaip kokiame sarvuotyje... :rofl: Jei jau Espace viskas "papigiai", tai butu idomu zinoti kodel jis brangesnis, nei panasaus amziaus Crysler? Jusu nuomone, amerikonai tik kisa brangias medziagas i automobili uz dyka...
Del to "kosminio" skydelio, jis man visai informatyvus ir ryskiai matomas (ko daugiau reikia), o praktiskai visu minivenu priekine "panele" tokia buka (nezinau, kaip cia geriau issireiksti), zodziu, statmena labai...
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Chrysler Voyager IV vs. Renault Espace IV

Standartinė Energetikas » 08 Spa 2009, 09:35

ru22 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Energetikas, tu atvirai pasakyk ar per puse minutes sugebetum perdaryt espace is keleivinio i krovinini?

Na, tiesiai sviesiai galiu pasakyti - nezinau, as juk ne sedyniu kilnojimo meistras... :D O gal ir sugebeciau per kokias 28sek. (tuomet irodyciau, kad Espace lengviau transformuojamas salonas?) :) O pats bandei Crysler per puse minutes, jauciu, visos sedynes tuomet metytusi ant zemes aplink automobili... As klausiau, ar kitaip tvirtinasi sedynes, taip ir negavau atsakymo. Manau, taip pat - svirteles pagalba atleidziamas galinis tvirtinimas, o po to - priekinis. Ar pas jus gal varztais prisukta/privirinta... :rofl:
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Chrysler Voyager IV vs. Renault Espace IV

Standartinė Arnas » 08 Spa 2009, 09:37

Kodel amerikoje VISI automobiliai pigesni? :D
Kodel amerikoje nera prancuzisku, rusisku ir italisku (neskaitant hi-endo) masinu? :D
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.
Vartotojo avataras
Arnas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 997
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 13:36
Miestas: Klaipeda

Re: Chrysler Voyager IV vs. Renault Espace IV

Standartinė Energetikas » 08 Spa 2009, 09:45

Arnas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Kodel amerikoje VISI automobiliai pigesni? :D
Kodel amerikoje nera prancuzisku, rusisku ir italisku (neskaitant hi-endo) masinu? :D

Ar Jus Amerikoje, ar Europoje gyvenat? Visi Crysler gaminami Amerikoje? Todel ir pigesni, kad PRASTESNI... :rofl:
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Chrysler Voyager IV vs. Renault Espace IV

Standartinė Arnas » 08 Spa 2009, 10:21

Aha. Ir Toyotos ir Subaru ir Mazdos ir VW, ir Mersai ir BMW ir Lexusai ir visi kiti Amerikoje yra prastesni, nes kainuoja maziau :rofl: . O kai kuriu treciarusiu markiu net nepardavineja, nes ten ju nieks neperka... :lol:
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.
Vartotojo avataras
Arnas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 997
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 13:36
Miestas: Klaipeda

Re: Chrysler Voyager IV vs. Renault Espace IV

Standartinė ru22 » 08 Spa 2009, 11:11

Energetikas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
ru22 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Energetikas, tu atvirai pasakyk ar per puse minutes sugebetum perdaryt espace is keleivinio i krovinini?

Na, tiesiai sviesiai galiu pasakyti - nezinau, as juk ne sedyniu kilnojimo meistras... :D O gal ir sugebeciau per kokias 28sek. (tuomet irodyciau, kad Espace lengviau transformuojamas salonas?) :) O pats bandei Crysler per puse minutes, jauciu, visos sedynes tuomet metytusi ant zemes aplink automobili... As klausiau, ar kitaip tvirtinasi sedynes, taip ir negavau atsakymo. Manau, taip pat - svirteles pagalba atleidziamas galinis tvirtinimas, o po to - priekinis. Ar pas jus gal varztais prisukta/privirinta... :rofl:

Energetikas,

Visos sedynes slepiasi i grindis (va cia dar vienas pranasumas) ir niekas aplink nesimetytu. Tad atsakau, kad sedynes tvirtinasi kitaip: atidarai grindis, patempi ant sedynes du sniuriukus ir sulenki i dugna. Paciose pilniausiose komplektacijose kiek pamenu reklamini klipa jos gali ir automatiskai pasislept vairuotojui tik mygtuka paspaudus ;)
Siulau paziuret filmuka:
http://www.dodge.com/en/2009/grand_cara ... stow_n_go/
http://www.chrysler.com/en/2009/town_co ... s/storage/
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
ru22
Autošaltkalvis
Autošaltkalvis
 
Pranešimai: 91
Užsiregistravo: 07 Spa 2009, 08:55

Re: Chrysler Voyager IV vs. Renault Espace IV

Standartinė Rolandas » 08 Spa 2009, 13:40

Skaitineju jusu pasisakymus ir stebiu "dvikova" seip tai mano nuomone tokia is dvieju "Š" rinkciaus amerikona ir is viso reno man kazkas baisaus,arba as nedauges iki varliakoju "meno"
Rolandas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: 13 Lap 2008, 13:28

AnkstesnisKitas

Grįžti į Palyginimas

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Google [Bot]

cron