Bosas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Kodel dedamos nuotraukos ir maisomi voyager modeliai?
Tarp 3 ir 4 kartos.
Energetikai jei nesigaudai tai nekelk bangu ir nemalk s......
Kaip jau ir rasiau (jei tamsta skaityt moki), su Crysler mazai teko susidurti. Del mano ikeltos nuotraukos...ka as zinau, jie man panasiai vienodi, paemiau is cia:
http://images.google.lt/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1 Mindas112 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Garsioji Chrysler sofa yra 3-je eilėje,ją galima permesti ir į 2-ą eilę.Kas liečia talpumą,tie,kas buvo minivenų meete Kapitoniškėse,dėl tūrio nesiginčys,manau,nes,per talpumo rungtį,palikus tik vairuotojo ir keleivio sėdynę,į "Pontiac Trasport" tilpo 2100 ltr,į Espace III-2300ltr,Į mažąjį Voyager-2700ltr,į Grand Voyager 3100ltr(būtų dar tilpę,bet pritrūko laiko,nes rungtioes laikas buvo trumpas)
Buvau Kapitoniskese ir apziurinejau Crysler ir Pontiac. Nesigincysiu, kad Crysler talpesnis, bet negalima lyginti pagal talpuma Espace III ir Grand Espace IV
algelis (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):nu cia kazkokia absurdiska dvikova
kas bent karta yra vaziaves su siom dviem masinom,manau daugiau tikrai neses i Espace!Espace patogumo nulis,vairas tarp koju,kaip kokioj valty(sorry uz teisybe)...beto "sofa" IV-tukuose yra retam modeli,daugumoj yra atskiros ir patogios sedynes!pats dyrbu servise,mechaniku,ir tikrai sakau nuosirdziai,kad jau geriau 5 voyageriai,nei vienas Espace!pas voyageri viskas paprasta,tvirta,o svarbiausia nekyla bedu atsukant varztus,verzles,ko tikrai nepasakysi apie espace!viskas uzkirmyje,nuluzta,reikia kaitint!detaliu Espace nera geru(na nebent jus sventai tikit kad "Robetas",ar "Meharis"prekiauja kokybiskom detalem)
,kazkoks kosmaras,o nea dalys!voyageriui,be kita ko yra pasirinkimas ir kaina atitinka kokybe!
Jei nuleidi vaira, kad butu patogiau vairuoti, tai jis ir atsiduria zemiau (o Crysler nera to "navaroto"?). Kuom dar tas nepatogumas pasireiskia? Apie remonta man kyla abejoniu apie kokiu metu Espace kalbame, kad taip sunku varztus sukineti. Kiek reikejo tvarkyti - pats susitvarkydavau ir jokiu servisu neprireike... Tai kur cia sudetingas ir brangus remontas? Pasikeiciau vairo traukes antgali, sarnyra, buvo keletas elektriniu gedimu del jungciu oksidacijos (cia tai tikrai uzskaitau Espace IV minusa), o daugiau negirdziu NEI VIENO RIMTO argumento apie Espace blogi! Dalys dabar visiems "fuflovos" ir tikrai nemanau, kad Crysler kiekviena detale gamina tik originalia, taupo dabar visi ir visur...
O amerikieciai nedurni - patys jau pereina prie mazesniu auto taupydami kura, tai nebeturi kur kisti savo amerikonisko slamsto - gruda pas mus
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V