T&C, kaip ir Voyager buna ir trumpi ir ilgi (iki 2007 metu, po to liko tik Grandai).
Kebulai yra visiskai identiski europiniams, t.y. grandas ilgesnis uz trumpa apie 35 cm. Tik T&C atskiro zymejimo ilgiui parodyti nenaudoja. Vizualiai atskirti lengviausia paziurejus i juos is sono. Pas granda uz soniniu stumdonu duru iki galinio rato arkos pradzios dar yra apie 20 cm tarpas. Pas trumpa to tarpo nera - is karto prasideda rato arka. Zinant metus galima atskirti ir is priekio pagal zibintus. Bet cia niuansai...
Amerikietiskas nebutinai yra geresnis uz europini ir atvirksciai. Cia nera desningumo. Europiniai nuo amerikietisku gali skirtis komplektacijomis (taciau gali ir nesiskirti, ziurint kas yra papildomai uzsakoma perkant). Buna amerikietisku "plikomis" komplektacijomis vos ne su su "rankiniais langais" o europiniu "su pilnu farsu", ir atvirksciai. Reikia ziureti kiekviena konkretu egzemplioriu.
Amerikietisku niekada nebuna dyzeliu, t.y. jei automobilis dyzelinis - jis tikrai europinis, surinktas Austrijoje. Dyzeliniai varikliai - CRD VM Alfa Romeo. Is esmes jie labai lepūs, nepasizymi labai dideliu resursu ir nera laikomi labai patikimais. Tikriausiai todel, kad i Lietuva patenka nepriziureti ir jau nujoti. Benzininiai atvirksciai - 3,3 ir 3,8 varikliai laikomi ilgaamziskumo ir patikimumo etalonais. Technologiskai jie jau pasene, taciau vis dar dedami ir i naujausius modelius. Benzininiu sanaudos uzmiestyje priklausomai nuo vaziavimo stiliaus iprastai svyruoja tarp 9-12 litru . Mieste 13-20 L. Praktiskai visi deda dujines irangas. Tada vaziuoti kainuoja tiek pat kiek benzininiu Golfu.
Geresnese komplektacijose iprastai buna montuojami didesni motorai ir atvirksciai.
Is esmes yra skiriamos trys dideles komplektaciju grupes: LX ("plikas"), Touring (vidutine) ir Limited ( pilnas farshas). Taciau daznai pirkejai uzsisako daug papildomu navarotu ir i "plikesnes" modifikacijas, todel kartais gaunasi idomiu variaciju, kai pvz."Touring" egzempliorius tampa labai artimas "Limited"ui. Arba LX artimas Touringui.
Kartais ir Dodge Grand Caravan (pvz SXT komplektacijos) turi daug daugiau navarotu uz plika Chrysler T&C ar Voyager (nors Dodge iprastai pozicionuojamas kaip pigesnis automobilis). Varijaciju gali buti simtai.
Del labai gausaus navarotu kiekio pasirinkimo galimybes, praktiskai kiekvienas egzempliorius buna kitoks (na, tik Limitedu yra siek tiek maziau varijantu).
Nera svarbu ar tai yra T&C ar Voyager ar Dodge Caravan - techniskai visi jie identiski. Reikia zinoti kokiu navarotu nori ir perkant atidziai ziureti kokia konkretaus egzempliorio komplektacija . Nuo to praktiskai visada priklauso ir automobilio kaina.

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.