Chrysler inžinieriai išmokė turbo variklį veikti ir su dyzel

Visos forumu naujienos bus talpinamos čia! :swear:

Chrysler inžinieriai išmokė turbo variklį veikti ir su dyzel

Standartinė Kivis » 21 Bir 2011, 23:05

Tikėdamiesi automobilių sunaudojamo kuro kiekio reikalavimų griežtinimų, JAV automobilių gamintojai aktyviai ieško galimybių sumažinti savo gaminamų automobilių kuro sanaudas (tai iš dalies finansuojama JAV energetikos ministerijos).
Apie paskutines naujienas šia tema pasakojo koncerno Chrysler atstovas.

Paveikslėlis

Po Chrysler miniveno kapotu alsuojantis eksperimentinis variklis sunaudoja 11.2 l/100 km mieste ir 7,6 l/100 km trasoje (Kaip pavyzdys: toks pats automobilis su V6 4.0, tokiomis pat salygomis, sunaudoja 13,8 / 100 km ir 9,4 l / 100 km). Ieškant galimybių priversti variklį sumažinti sudeginamo kuro kiekį ir tuo pačiu padidinti galingumą, Chrysler gamintojai sumanė pagaminti variklį veikiantį su keliais kuro tipais. Šiai idėjai juos pastūmėjo kompanijos Ford pasiekimas padidinti benzininio V8 įpurškimą etanolio į degimo kamerą kartu su benzinu. Tačiau vietoje spirito Chrysler gamintojai sumąstė panaudoti dyzelinį kurą. Jis pasižymi didesniu energijos kiekiu, nei benzinas.

Paveikslėlis

Amerikos valdžia tikisi, kad jau 2016 metais automobiliai JAV sunaudos vidutiniškai ne daugiau nei 6,9 l / 100 km, o iki 2025-ųjų net 3,8 - 5 l/100 km. Ekspertai mano, jog naujosios technologijos, didinančios automobilių ekonomiškumą, padidins automobilių kainą JAV nuo 700$ iki 3500$.

Amerikiečiai jau pristatė prototipą tokio dvigubo-kuro varikliu V4 2,4, kuris šiuo metu išmėginamas po Town & Country Chrystler kapotu. Bandytojų tikinimu, automobilis su nauju varikliu yra 25% ekonomiškesnis, nei senos 4 litrų benzininės tokio pat galingumo V6.
Paveikslėlis

Vieną iš Chrystler naujojo multikurinio variklio pranašumų prieš "Ford" yra tai, jog dyzelinis kuras yra kas antroje iš 150 tūkst JAV degalinių,o gryno etanolio (E100) rasti nelabai ir išeitų.

Inovacinis variklis gavosi ganėtinai sudėtingas ir brangus, juk, kaip žinia, benzininiai varikliai funkcionuoja Otto ciklu, kitaip nei dyzeliniai varikliai. Rezultate be fiatinės MultiAir sistemos agregate buvo naudojamos dvi turbinos (aukšto ir žemo slėgio), kiekviename cilindre po indžektorių (benzino ir dyzelino įpurškimui), speciali išmetamų dujų vėsinimo sistema, o taip pat du atskiri kuro bakai.

Paveikslėlis

Įkomponavus į sistemą 5 litrų fordo V8 dalį etanolio įpurškimo, buvo gauta keletas varijantų, variklio galią padariusių efektyvesniu. Pirmiausia, spiritas šaldė darbinius cilindrus, visų antra, didino oktaninį skaičių įpurškiamo benzino nuo 88-91 iki 150. Rezultate toks agregatas galėjo "išspausti" 500 arklio jėgų ir pagauti 1015 Nm sukimo momentą.

Chrysler gamintojai nesiruošia sustoti ties savo pasiekimais ir ruošiasi siekti dar geresnių rezultatų, kad dar labiau sumažinti variklio “alkį". Šią gamintoją palaiko dar kelios kompanijos. Prie jau JAV valdžio skirtų 14.5 mln. $ tyrimams, dar 15.5 mln.$ tam tikslui skyrė kompanijos Delphi, FEV, o taipogi Oregono nacionalinė laborotorija ir Universitetas Ohajuje.
Kivis
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 21 Bir 2011, 23:04

Grįžti į Auto naujienos

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Bing [Bot]

cron