Viena iš pagrindinių „Citroen Xsara Picasso“ sėkmės priežasčių yra patraukli kaina – šis išties erdvus vienatūris yra nedaug brangesnis už kompaktinius modelius. Tiesa, „Xsara Picasso“ negalėjo pasigirti aukšta apdailos kokybe, tad gamintojas tikisi, kad šią padėtį ištaisys naujasis „C4 Picasso“. Šis C4 hečbeko pagrindu sukurtas modelis varžysis su naująją septynviečių vienatūrių karta, pavyzdžiui, „Opel Zafira“, „Volkswagen Touran“ ar „Renault Grand Scenic“. Beje, iki 2009 m. dar buvo gaminamas ir „Xsara Picasso“.
„C4 Picasso“ gali būti komplektuojamas su 1,8 ir 2,0 ltr. benzininiais bei 1,6 ir 2,0 ltr. turbodyzeliniais agregatais. Manoma, kad didžioji dalis pirkėjų rinksis būtent dyzelines jėgaines, nes jos pasižymi geresne trauka ir mažesnėmis degalų sąnaudomis. Net ir mažesnysis 1,6 ltr. dyzelinis variklis yra gana lankstus ir pakankamai energingas, tuo tarpu sportišką stilių mėgstantys vairuotojai gali rinktis rafinuotą ir galingą 2,0 ltr. dyzelinę jėgainę. Nors 1,6 ltr. variklis dirba kiek garsiau už 2,0 ltr. dyzelinį agregatą, jo tikrai negalima pavadinti triukšmingu. Modelį bandę specialistai pastebėjo, kad penkių laipsnių mechaninė ir šešių laipsnių sekvencinė greičių dėžės veikia ne itin sklandžiai, o dėl didelio priekinio stiklo padidėja vėjo keliamas triukšmas. Kita vertus, puikiai slopinamas padangų ūžesys ir transmisijos tarškesiai.
„C4 Picasso“ yra didesnis už daugelį savo varžovų, tad jo salonas yra išties erdvus. Pirmose dvejose eilėse patogiai įsitaisys penki suaugę keleiviai, tuo tarpu trečioje, nepaisant specialių grindyse esančių įdubų, gali pritrūkti vietos kojoms. Dėl plačių durų ir lengvai nulenkiamų vidurinės eilės sėdynių įlipti į automobilio galą yra gan paprasta – pakanka lengvai truktelėti rankenėlę ir nulenkti kraštinę antrosios eilės sėdynę. Beje, visos trys viduriniosios eilės sėdynės įtaisytos ant bėgelių, tad jas galima pastumti pirmyn arba atgal.
Net ir važiuojant septyniese į „C4 Picasso“ galima sutalpinti 208 ltr. bagažo, t.y. gerokai daugiau nei „Opel Zafira“ (140 ltr.) ar „Volkswagen Touran“ (121 ltr.). Be to, esant reikalui, galima lengvai nulenkti ir į grindis įleisti antrosios bei trečiosios eilės sėdynes. Automobilyje yra nemažai įvairiausių kišenėlių smulkmenoms susidėti, o sėdynėms įleisti skirtos ertmės grindyse gali tarnauti kaip papildoma erdvė bagažui.
„C4 Picasso“ interjeras yra vienas patraukliausių visoje šio gamintojo gamoje. Į akis krinta puiki surinkimo kokybė, priekinis panelis pagamintas iš minkšto ir malonaus liesti plastiko. Tiesa, apdailos medžiagos ties trečiąja sėdynių eile yra gan šiurkščios. Įdomiai atrodo nejudanti centrinė vairo dalis bei priekinės panelės kraštuose greta durelių įrengti kondicionieriaus valdikliai.
Vienatūrio važiuoklė yra minkštesnė nei C4 hečbeko, tačiau tai yra visiškai suprantama prisiminus jo paskirti. „C4 Picasso“ puikiai slopina įvairiausius kelio nelygumus ir nešokčioja važiuodamas banguotu asfaltu. Šio modelio sukibimas yra gan neblogas, tačiau pasigendama informatyvesnio vairo bei priekaištaujama dėl pernelyg didelių svyravimų posūkiuose.
Į „C4 Picasso“ bazinę įrangą įeina elektroninė stabilumo sistema ESP, 7 oro pagalvės, oro kondicionierius, kelionės kompiuteris, radijas su CD grotuvu bei tempomatas.
Varikliai: benzininiai: 1,8 ltr. (127 AG), 2,0 ltr. (143 AG); turbodyzeliniai: 1,6 ltr. (110 AG), 2,0 ltr. (138 AG) Išmatavimai: ilgis 459 cm, plotis 183 cm, aukštis 166 cm, bazė 273 cm Svoris: 1’510 kg Privalumai: universalus, patogus, pasižymi geru matomumu Trūkumai: gan ankšta trečioji sėdynių eilė, ne itin sklandžiai veikiančios pavarų dėžės Verdiktas: savito stiliaus erdvus ir įvairiapusis vienatūris
Važinėju grand c4 picasso jau metus 5. 2 ltr. 138 Ag. Dyzelis automatas.
Kol kas nieko blogo negaliu pasakyti. Pirkau naują. Pravažiavau jau 160000 km. Per tą laiką be aptarnavimų, pakeistos tik kaladėlės ir visai nesenai stabdžių diskai. Gedimų jokių neturėjau.
Komforto prasme - labai faina mašina, patogi, erdvi. Su automatu smagiai važiuojasi (ypač faina, kad reikalui ir norui esant prie vairo esančiomis pavarų perjungimo svirtimis pažaisti galima).
Kuro sąnaudos mane tenkina. Mieste telpam į 7,5-8 ltr. Užmiestyje važiuojat taupiai galima tilpti ir į 6,5 Ltr, bet važiuojant 110-120 sueina visi 7,5 Ltr ar net ir daugiau, jeigu visa šeimyna su daiktais kur lekiam.
Stabilumo tikrai pakanka, laiko kelią. Užsikėlęs ant stogo 4 dviračius diskomforto tikrai nejaučiu.
Dbr ziuriu sau grando arba paprasto. Pats turiu xsara picasso 2002, labai patenkitas. Bet pabandzius Granda 2.0 supratau, kad jis yra kietesnis, ne tok minkstas kaip mano senas. Tad turiu klausima, ar istikruju Grandas yra kietesnis Ar cia tik man pasitaike? Jei kas vazineja su Grandu 1.6 arba 2.0 butu idomu suzinoti ar yra skirtumas?
Važinėju su 2 litrų. Nežinau kaip xsara picasso važiuoja, bet mano supratimu ir patirtimi, tai grandas važiuoja kietai. Lyginu su anksčiau važinėtu Toryota Avensis (2005) ir naujuosu VW passat (2011).
Man tas kietumas visai nieko - stabilumas atperka, posūkiuose ar "bamguotame" kelyje stovi tikrai labai maloniai.