Automobilių meistrai

Diskutuokime apie automobilius :angel:

Automobilių meistrai

Standartinė Robertas » 07 Spa 2009, 12:17

Pasitikėk, bet tikrink! Šiuo posakiu pravartu vadovautis norint nepakliūti į nesąžiningų automobilių meistrų pinkles. Tokie "auksarankiai" suremontuos ne tik tai, ką reikia, bet ir ko nereikia. Už "paslaugą" bus paprašyta atitinkamo atlygio, ir jis džiaugsmo tikrai nesuteiks.
Pažinoti patikimą ir sąžiningą automobilių remonto meistrą yra taip pat gerai, kaip ir turėti asmeninį odontologą ar ištikimą padėjėją. Lietuvoje gabių šaltkalvių esama nemažai, tačiau žmonės piktinasi, kad atidavę remontuoti automobilį neretai susiduria su lupikautojais arba savo amato neišmanančiais meistrais.
Ant nesąžiningų meistrų jauko rizikuoja užkibti senyvo amžiaus vairuotojai, dailiosios lyties atstovės ir visiškai apie automobilių remontą neišmanantys vyrai.

Apgauti nesunku

Automobilininkai juokauja, jog yra dvi kategorijos blogų meistrų. Pirmieji remontuodami pridaro daugiau žalos negu naudos, antrieji "sutvarko" automobilį taip, kad būtų galima maksimaliai pasipelnyti iš atlikto darbo. Šie linkę pakeisti daugiau detalių nei iš tiesų reikia, o vėliau pateikti klientui įspūdingą darbų sąmatą.

"Apgauti klientą nesunku, ypač jei remontuoti automobilį atvažiuoja nepatyręs vairuotojas. Būdų, kaip išpešti iš jo kuo daugiau naudos, yra daug, visus išvardyti būtų labai sunku. Vienas populiaresnių - taisyti daugiau negu reikia. Būna, atvažiuoja žmogus ir sako, kad kažkas barška priekyje. Tokiu atveju galima ne tik bildesį panaikinti, bet ir pakeisti keletą neva susidėvėjusių detalių, o už tai pareikalauti atitinkamai didesnio užmokesčio. Žmogus, kuris apie remontą išmano tiek, kiek aš - apie baletą, teoriškai yra potencialus pasipelnymo šaltinis".

Skundžiasi šimtai

"Žmonės dažnai į mus kreipiasi dėl serviso dirbtuvių veiklos. Pusė visų tokių skundų pasitvirtina. Mes tiriame kiekvieną vartotojo nusiskundimą, ir jeigu jis pagrįstas, surašome išvadas. Paprastai įmonės įvykdo pagrįstus kliento reikalavimus. Kiek žinau, šiais metais buvo tik vienas atvejis, kai remonto dirbtuvė atsisakė vykdyti įsipareigojimus", - aiškino VNMPI inspektorius P.Zavackas. LŽ pasiteiravus, dėl kokių servisų skundžiamasi dažniau, inspektorius patikino, kad vienodai ir dėl "garažų", ir dėl specializuotų remonto dirbtuvių.

Saugiklių yra

Patarimų, kaip saugotis nuo nesąžiningų meistrų, negailėjo nei valstybiniai inspektoriai, nei patys šaltkalviai. Ir vieni, ir kiti siūlė savus receptus. Svarbiausia, anot pašnekovų, žinoti savo teises ir nebijoti jų ginti. P.Zavackas priminė, kad vartotojas, palikdamas automobilį servise, turi įforminti priėmimo ir perdavimo aktą. Jame būtina nurodyti mašinos komplektiškumą, matomus išorinius pažeidimus ir defektus, kliento pateiktas atsargines detales ir medžiagas. Tokį aktą pasirašo vartotojas ir paslaugos teikėjas.

"Viskas turi būti surašyta juodu ant balto. Tik tada, jei reikės, pavyks apginti savo teises. Iš patirties galiu pasakyti, kad beveik visos remonto dirbtuvės reaguoja į klientų skundus, jeigu jie būna teisiškai pagrįsti", - pabrėžė VNMPI vyriausiasis valstybinis inspektorius.

Dešimtmetį automobilius remontuojantis Anatolijus siūlo vairuotojams visus remonto darbus aptarti iš anksto. Pašnekovo teigimu, dar geriau, jei visa tai surašoma sutartyje. "Mano patarimas būtų paprastas: jeigu nieko neišmanai apie automobilio remonto subtilybes, važiuodamas į servisą pasiimk drauge žmogų, kuris daugiau išmano šioje srityje", - pabrėžė Anatolijus
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Grįžti į Diskusijos apie auto

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Registruotų vartotojų nėra