rrenaldas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):romas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Koks automobilis?
jokiu budu neplauk ausinimo sistemos aukstu slegiu! truks radiatorius,cia maziausia blogybe, peciuko radiatorius irgi neatlaikys.visa si reikala atlik pats.juk taip paprasta.Keleta kartu uzpildai ausinimo sistema vandeniu, uzkaitini iki normos ir isleidi.
!!!! Jokiu budu nepilk salto vandens i karsta varikli, leisk atvesti!!!! Trukineja galvutes...
VW sharan, 2001 m. 1.9 TDI, 85 kw. Bėda tame, kad suvirė antifrizas (vien putos bakelyje). Tikrinau galvą -viskas gerai, tad turbūt sumaišiau antifrizo spalvas arba radiatorius užsikišo, nes jis kažkoks šaltas, kai automobilis pasiekia darbinę temperatūrą. Gal galėtum daugiau informacijos kaip pilnai išleisti antifrizą iš aušinimo sistemos. Esu girdėjęs, kad reikia radiatoriuje kažkokį kranelį ir variklio bloke varžtą atsukti, bet tikslai nežinau kurs kas ir kaip. O gal turi ką rekomenduoti kas atliktų tokią procedūrą
Ačū
putos bakelyje - turbut tepalas susimaise su aus skysciu, o aus skyscius sumaisius putu nebuna, nebent langu skysti butum ipyles
Skysti isleisti reikia kranelio pagalba, jis turi buti radiatoriaus apacioje, arba numauni aus sistemos zarna, pacioje zemiausioje vietoje.Senesnuose modeliuose budavo nuo vandens pompos numauni apatine zarna, ir isbega beveik visas skystis.Kazkiek liks variklio bloke, bet del to nepergyvenk, vaiku bus
Variklio bloke, turbut, nerasi to varzto, kurio pagalba galetum isleisti aus skysti.
Reiketu atidziai patikrinti tepalo ausintuva, buna, kad jis kiauras, uztai ir maisosi tepalas su aus skysciu.Sujunk zarnas tiesiogiai, kurios ateina i tepalo ausintuva, ir baigsis bedos.
jei kils klausimu, rasyk, sekmes....