„Audi“ skelbiasi pagaminusi pirmuosius automobilius, kurie „kalbėsis“ su šviesoforais. Ši sistema vadinasi „Traffic Light Information“ (Šviesoforo informacija), joje integruota „V2I“ technologija, kurią laikui bėgant turės visi nauji automobiliai. „V2I“ reiškia „automobilis infrastruktūrai“ (angl. Vehicle to Infrastructure), o tai reiškia, kad susiejami du dalykai, kad jie geriau funkcionuotų.
„V2I“ technologija pirmiausia bus įdiegta į naujos kartos „Audi Q7“, „A4“ ir „A4 Allroad“, visus šiuos modelius bus galima įsigyti nuo rudens. Tiesa, nereikėtų tikėtis, kad ši technologija veiks visur. Tačiau šiuo metu JAV keli miestai jau virto išmaniaisiais, tad juose prieš šviesoforų veiks „V2I“ sistemos. Tikėtina, kad projektui pasiteisinus netrukus jis sparčiai plis.
Sąsaja veikia per „Audi“ „Connect Prime“ technologiją, ji pasitelkia ir automobilyje esančią LTE duomenų sąsają, taip pat – eismo technologijų tarnybų paslaugas. Kai vairuotojas privažiuoja šviesoforą (kuris prijungtas prie informavimo sistemos), automobilio su „V2I“ prietaisų skydelyje pasirodys informacija, po kiek laiko užsidegs žalia šviesa. Šiais laikais tai suteikia galimybę vairuotojams būti pasirengusiems ir greičiau sureaguoti, automobiliui įvažiavus į sankryžą. Privalumų turės ir vairuojantieji automobilius su „Start-Stop“ sistema. Tiesa, verta atsiminti, kad neišmintinga spausti iki galo greičio pedalą vos užsidegus žaliai šviesoforo šviesai, nes galite susidurti su kita kryptimi atvažiuojančiu automobiliu, kuriam prieš tai degė raudona. Ne kasdien taip nutinka, visgi vairuotojų budrumo sistemų dar niekas neįdiegė.
Ateityje ši technologija padės pusiau autonominiams ir visiškai autonominiams automobiliams greičiau judėti eismo sraute. Be to, šviesoforai patys galėtų reaguoti į automobilių srautą. Kas žino, gal kada nors šviesoforai artėjant jūsų automobiliui reaguos į kryptis jūsų navigacijos sistemoje arba jums tiesiog anksčiau užsidegs žalia šviesa.